Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2402
Finner ikke så mye reports på det,vil det egne seg som førstegangstrip?
Noen som har prøvd? Dette er ikke mdma, men mmda.
Aldri prøvd, og ser det er veldig lite informasjon om det som du nevner. Det er ikke bedre kjent som noe annet, da? Finner også lite på erowid, kun en artikkel (MMDA-3a).

Det jeg også finner er at det er laget av myristicin, noe av det aktive virkestoffet i Muskat.

Veldig interresert i å høre mer om dette selv, så håper det kommer noen som har litt mer peiling
ArbeidsledigProletar
Sitat av Ilmag Vis innlegg
Aldri prøvd, og ser det er veldig lite informasjon om det som du nevner. Det er ikke bedre kjent som noe annet, da? Finner også lite på erowid, kun en artikkel (MMDA-3a).

Det jeg også finner er at det er laget av myristicin, noe av det aktive virkestoffet i Muskat.

Veldig interresert i å høre mer om dette selv, så håper det kommer noen som har litt mer peiling
Vis hele sitatet...
MDMA er bedre kjent som Ecstasy.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
MDMA er bedre kjent som Ecstasy.
Vis hele sitatet...
Dette er et langt sjeldnere og annerledes stoff

Det er heller ikke kjent som noe annet, det er bare svært lite informasjon om det.
Sist endret av Cosmos; 20. februar 2013 kl. 00:41.
ArbeidsledigProletar
Ah lol MMDA.... Ser det nå.
Litt merkelig å velge et såpass ukjent stoff med så "få" brukeropplevelser som sin første "trip".

Gå for MDMA du.
Mdma og dårlig knips har jeg tatt plenty ganger og det er ikke noe spennende lenger så gidder ikke ta det,synes det er en guffen rus.
Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du er ute etter å prøve "MMDA".

Hvis du vil TRIPPE, så anbefaller jeg en lav dose sopp (eventuelt meskalin hvis du får tak i det). Greit å ha prøvd marijuana før en eventuell trip på "skikkelige" psykedeliske droger.

Jeg har for øvrig ikke tro på at du har fått tak i noe skikkelig MDMA hvis det er en "guffen rus", men allikevel ønsker å prøve MMDA.
Kunne kanskje nevnt at jeg har erfaring med ymse stimulanter,prøvd ulike opiater,cannabis mdma(og jo det var prima vare) men rusen opplever jeg som kunstig og lite spennende, det var greit en periode men lite givende nå.
Ingen av de overnevnte har noe særlig hallicinogen effect, og det var litt det jeg mente med førstegangstrip.
Sist endret av Cosmos; 20. februar 2013 kl. 14:07.
Er det sånn at du er i besittelse av MMDA for øyeblikket, eller skal du prøve å finne det? For etter det jeg har forstått er det ikke akkurat noe man kommer over ofte. Andre psykadeliske stoffer er mye lettere å få tak i, er mye mer dokumentert, og skal ikke være noe problem å bruke til en førstegangstripp.
Sitat av Ilmag Vis innlegg
Er det sånn at du er i besittelse av MMDA for øyeblikket, eller skal du prøve å finne det? For etter det jeg har forstått er det ikke akkurat noe man kommer over ofte. Andre psykadeliske stoffer er mye lettere å få tak i, er mye mer dokumentert, og skal ikke være noe problem å bruke til en førstegangstripp.
Vis hele sitatet...
En kan si at det er ikke noe problem, jeg har googlet meg ihjel og funnet omlag 3 brukbare tripraports, stoffet virker veldig spennende med "brainmovies" men jeg er uerfaren med hallusinogene psykedelia, og rådfører meg derfor her, er litt redd for en badtripp i grunn.
Vel, da kan det være greit å lese Lucy sin tråd her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=209671

Badtrips er jo noe som kan forekommer uansett hvilket psykadelisk stoff du tar i deg, og uansett hvor erfaren du er. Om du har en trippsitter som du kan stole på så er jo det veldig bra, og du kan få h*n til å også lese den tråden, slik at du kan få hjelp om det skulle virke som du begynner å få en dårlig tur.
Sitat av Ilmag Vis innlegg
Vel, da kan det være greit å lese Lucy sin tråd her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=209671

Badtrips er jo noe som kan forekommer uansett hvilket psykadelisk stoff du tar i deg, og uansett hvor erfaren du er. Om du har en trippsitter som du kan stole på så er jo det veldig bra, og du kan få h*n til å også lese den tråden, slik at du kan få hjelp om det skulle virke som du begynner å få en dårlig tur.
Vis hele sitatet...
Når du sier det så høres det fornuftig ut, at all psykedelia kan være litt forutsigbart, takk for empatisk og nyttig hjelp.
Sitat av Cosmos Vis innlegg
Når du sier det så høres det fornuftig ut, at all psykedelia kan være litt forutsigbart, takk for empatisk og nyttig hjelp.
Vis hele sitatet...
Ikke noe problem. Vær forsiktig og lykke til! Hadde også vært gøy om du hadde skrevet en liten rapport etter du har prøvd det, sikkert flere som er nysjgerrig om dette stoffet her.
Sitat av Ilmag Vis innlegg
Ikke noe problem. Vær forsiktig og lykke til! Hadde også vært gøy om du hadde skrevet en liten rapport etter du har prøvd det, sikkert flere som er nysjgerrig om dette stoffet her.
Vis hele sitatet...
Takk for det, kanskje jeg flesker til med en rapport, riktignok ikke i schulgin stil^^^