Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  183 14742
Fler enn meg som ser masse farger i forumet?
Japp. Ser ut som de er farget etter kategori
jepp. titegn
Ja, det er farger til forskjellige underforumer.
Tror dette viser hvor stor trafikk det er i hver tråd. grønn=lite, rød= mye. Antakeligvis poster NSO noe om det (hvis han ikke allerede har gjort det.)

Edit: Jeg tok feil.
Sist endret av Kapitalisten; 17. november 2012 kl. 21:55.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Trodde det var noe som hadde skjedd med macen min da jeg så alle fargene
Det så bare vannvittig rart ut, det passer ikke inn i resten av designet etter min mening.
Sitat av Kapitalisten Vis innlegg
Tror dette viser hvor stor trafikk det er i hver tråd. grønn=lite, rød= mye. Antakeligvis poster NSO noe om det (hvis han ikke allerede har gjort det.)
Vis hele sitatet...
Det som er uthevet er nok riktig... men om du ser etter så passer fargene etter hvem underforum de hører til, som settoz og pagliacci sier...
Håper ikke at dette vedvarer.
Førsteinntrykk: Liker ikke. Venner meg vel til det etter hvert. Liker dog at blå-/gråfargen er gjennomsyra gjennom hele forumet og at Freaken er det "eneste" av annen farge. Dette ble litt trippy.
Sist endret av Tawon; 17. november 2012 kl. 21:59.
Sitat av Knask Vis innlegg
Håper ikke at dette vedvarer.
Vis hele sitatet...
det ødela jo hele forsiden... fy så jævlig stygt.
Er det mulig å slå det av noe sted?
Ufyselig. :-(
jeg trenger ikke engang ruse meg nå, er bare å se på forumet så får man jo syk trip
Trodde de var etter trådaktivitet jeg. Ser egentlig ikke poenget med det
Kom igjen da folk.. man venter vel lenger enn 4 minutter før man bestemmer seg for at noe suger og man vil slå det av?
Sitat av Novice Vis innlegg
Kom igjen da folk.. man venter vel lenger enn 4 minutter før man bestemmer seg for at noe suger og man vil slå det av?
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Hvis man syntes det var stygt første gang man så det er det vel ingen grunn til å vente med å fortelle om det?
Ser ikke helt nødvendigheten med det når det allerede står hvilket underforum emnene hører til.
Sitat av Novice Vis innlegg
Kom igjen da folk.. man venter vel lenger enn 4 minutter før man bestemmer seg for at noe suger og man vil slå det av?
Vis hele sitatet...
Jeg velger å overse ditt innlegg.
Det er uvant, alt som er uvant er jævelig i begynnelsen, men så ser man faktisk det gode med det når man blir vandt til det.
Sitat av Knask Vis innlegg
Håper ikke at dette vedvarer.
Vis hele sitatet...
Underforumet står jo nevnt til høyre i listen, så ser ikke vitsen med enda en indikator på hvilket forum tråden hører hjemme i. Uansett, om det vedvarer, så ønsker jeg grønnfarge på rusmiddelforumet, evt. lilla.
Forumindeksen ser jo nesten ut som homoflagget!
Hva i alle dager kan dette være for et påfunn?
Oppdaget det nettopp selv. Vi får se hva nso har å tilføye, kommer vel en tråd om det sånn ca nå :P
Sitat av Settoz Vis innlegg
Det er uvant, alt som er uvant er jævelig i begynnelsen, men så ser man faktisk det gode med det når man blir vandt til det.
Vis hele sitatet...
Og om du ikke ser det gode så har du iallefall gitt det en kjangs

Sitat av kristianweb
Jeg velger å overse ditt innlegg.
Vis hele sitatet...
Da gjorde du både en dårlig jobb(siden du svarte) og du gjorde ett dårlig valg, imho .

Sitat av Mandokir
Hvorfor det? Hvis man syntes det var stygt første gang man så det er det vel ingen grunn til å vente med å fortelle om det?
Vis hele sitatet...
ingen grunn til å fortelle om det heller
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
pass deg nå, før du blir utestengt
Vis hele sitatet...
Hvis man ikke blir utestengt etter prat om heroininntaksmetoder, hvordan sette fyr på en venn og hvordan man lager diverse pyrotekniske morosaker, så tror jeg han er i klarsonen. Det som er det fine med nFF, man kan si det meste man tenker på uten å straffes for det, annet enn noe refs fra andre brukere, eventuelt få tråden/innlegget sitt slettet.
Sist endret av Tawon; 17. november 2012 kl. 22:17.
Det er jo ikke akkurat vennlig å kalle noen for faggot eller homo er det?
Trodde det hadde skjedd noe med Macen.
Synes det er veldig greit at admin(eller crew evt?) piffer opp freak-siden litte grann. Det har den definitivt trengt lenge. Blir kanskje litt lite farger her i forumet. Litt spent om dette er starten på en større upgrade av Freak.no.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Det er jo ikke akkurat vennlig å kalle noen for faggot eller homo er det?
Vis hele sitatet...
Jeg kalte ikke nso for å være homofil.

Kanskje jeg har tatt meg noen trekk for mye
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Synes det er veldig greit at admin(eller crew evt?) piffer opp freak-siden litte grann. Det har den definitivt trengt lenge. Blir kanskje litt lite farger her i forumet. Litt spent om dette er starten på en større upgrade av Freak.no.
Vis hele sitatet...
nå skal man vel ikke ha for store forhåpninger, se bare hvordan det gikk med "occupying nFF greiene" var jo ikke mer en en ny logo og en ny smiley, men freak klarte å lage masse hysteri rundt det
Regner med Nso klapper og ler seg skakk akkurat nå. Får vel ikke noe konkret svar med det første...
Sitat av Frufsa Vis innlegg
nå skal man vel ikke ha for store forhåpninger, se bare hvordan det gikk med "occupying nFF greiene" var jo ikke mer en en ny logo og en ny smiley, men freak klarte å lage masse hysteri rundt det
Vis hele sitatet...
Ja da. Enig med dem som sier at ved første øyekast ser fargene litt stygge og upassende til resten av designet. Er det noe admin bare tester ut ? Uansett hadde andre farger enn gult og grønt gjort seg på denne websiden, bl.a kanskje andre blåtoner, ulike gråtoner, svart og rødt...
Mistet laptopen i gulvet, og når jeg skrudde den var det masse farger på startsiden min.. (freak.no)

Sekunder fra å ringe forsikringsselskapet der.

Får tilføye at fargene passer veldig dårlig inn i layouten...
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Ser at hver tråd er farget etter hvor "ulovlig" underforumet er, rød for
pyro, gul for rusmidler og grønn for diskusjon. Interresant! Jeg liker det.
God idé, men kunne vært bedre gjennomført, paletten passet dårlig med resten av forumet synes jeg.
Ser jo ut som siden har kommet ut av ræva til ei barnehage tante....
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
Ser jo ut som siden har kommet ut av ræva til ei barnehage tante....
Vis hele sitatet...
trur heller det kommer ut rævva til en unge, som har en snill barnehagetante, som lar den spise fargepastiller
Sitat av Frufsa Vis innlegg
trur heller det kommer ut rævva til en unge, som har en snill barnehagetante, som lar den spise fargepastiller
Vis hele sitatet...
definitivt

Sitat av Kristianweb Vis innlegg
Fler enn meg som ser masse farger i forumet?
Vis hele sitatet...
når jeg først leste tråden trodde jeg du var high as fuck!!

http://puu.sh/1rgVF
Fy flate det her var jævlig altså. Er det noen måte å få vekk den fargedritten på?
Husker det var noe greier til Firefok browsere som gjorde at man kunne lage egen utseende på websider. Noen som husker det og hva det tillegget het? Dette må bare vekk eller så blir hodet kokt.
Sitat av ompapa Vis innlegg
Fy flate det her var jævlig altså. Er det noen måte å få vekk den fargedritten på?
Husker det var noe greier til Firefok browsere som gjorde at man kunne lage egen utseende på websider. Noen som husker det og hva det tillegget het? Dette må bare vekk eller så blir hodet kokt.
Vis hele sitatet...
chill doggy pus. det kommer ikke til og vare lenge tho..
Ånei forandringer, hele livet mitt raser sammen!
Sitat av ompapa Vis innlegg
Fy flate det her var jævlig altså. Er det noen måte å få vekk den fargedritten på?
Husker det var noe greier til Firefok browsere som gjorde at man kunne lage egen utseende på websider. Noen som husker det og hva det tillegget het? Dette må bare vekk eller så blir hodet kokt.
Vis hele sitatet...
Addon'en til Firefox heter Greasemonkey. Tillegget blir du sikkert nødt til å skrive selv.
Sitat av Zyke Vis innlegg
Ser at hver tråd er farget etter hvor "ulovlig" underforumet er, rød for
pyro, gul for rusmidler og grønn for diskusjon. Interresant! Jeg liker det.
Vis hele sitatet...
Tviler på at det er det som er tanken bak. Musikk for eksempel er jo ikke ulovlig å snakke om, og det er mye ulovlig man kan diskutere på diskusjon. Jeg tror dette bare er en test fra Admins side pr. nå.

Alt tyder på at det skal vise hvilken del det er av forumet. Selv om det står skrevet hvilken del det gjelder. Etterhvert kan man lettere kjenne igjen fargen og fortere finne ut hvilken del av forumet det gjelder.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Tviler på at det er det som er tanken bak. Musikk for eksempel er jo ikke ulovlig å snakke om, og det er mye ulovlig man kan diskutere på diskusjon. Jeg tror dette bare er en test fra Admins side pr. nå.

Alt tyder på at det skal vise hvilken del det er av forumet. Selv om det står skrevet hvilken del det gjelder. Etterhvert kan man lettere kjenne igjen fargen og fortere finne ut hvilken del av forumet det gjelder.
Vis hele sitatet...
Kan vel også være for at det skal bli lettere å moderere hva som blir postet hvor. Men for nå så blir alt bare spekulasjoner, venter på update fra nso!
Kom på en positiv ting med fargene, for de som sier at det ikke er nødvendig siden man alt har hvem forum det ligger i på siden,
Folk som foreksempel slutter å ruse seg kan enkelt holde seg unna den gule fargen,
er du pyroman, holder du deg unna den røde fargen..

For noen ganger når jeg ikke vil lese om rus, så leser jeg overskriften også "må" jeg inn å se hva som står.. og så blir jeg sugen.. på rus...

Hehe tviler på at adminsa gjorde det av den grunnen, men man må se det positive i alt
Ja, men hva pokker har skjedd med themet på siden da?? Er jo mørkt innimellom innleggene!!
Nå ble jo bakgrunnsfargen helt jævlig i tillegg! *skrekk*
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
der blei det enda mer rare farge ja xD

lurer på hva adminsa holder på med..
They is havin' a laugh. Slapp av.