Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1712
Nå er det November og for noen så er November bare en helt vanlig kald måned. mens for noen metalheads som er mye på nettet så er det tid for "Nothing but black metal november".

NBBMN er en challenge lagt på nettsiden 4chan.org/mu/ som går ut på at du skal gjennom hele november prøve å ikke høre på noe annet enn black metal. Jeg skal selvfølgelig prøve denne challengen selvom jeg hører på black metal nesten hver dag.

Så hva sier dere? Skal dere ta denne challengen? Det kan være noe for dere som liker Norsk metal og har lyst til å bli bedre kjent med den

Jeg har også en spotify playliste som dere kan se på eller kanskje abonnere på. Den inneholder nesten bare Norsk metal.

http://open.spotify.com/user/vloa/pl...CTTgp6XzIq5gSh
Interessant, jeg subscriba til lista, men jeg klarer ikke å høre bare på svartmetall i en mnd. Må jo isolere seg helt, kan jo ikke dra på handletur, ikke dra på fest, og ikke høre på radio.
Regner med at utfordringen går på hva du selv spiller av.
Flotters, hopper på toget!
Kjedelig å ikke kunne fyre på noe Øystein Sunde, da men.
Blir umulig å høre på noe annet enn bare svartmetall i en måned, med tanke på at man ikke styrer hva andre hører på. Men jeg har hvertfall subscriba til lista, og skal prøve å være med på utfordringen så godt jeg kan!
Sitat av Pylixe Vis innlegg
Blir umulig å høre på noe annet enn bare svartmetall i en måned, med tanke på at man ikke styrer hva andre hører på. Men jeg har hvertfall subscriba til lista, og skal prøve å være med på utfordringen så godt jeg kan!
Vis hele sitatet...
Gjelder såklart kun det du spiller selv, ellers må jeg si opp jobben, la vær å være i nærheten av butikker, andre mennesker og slikt i det hele tatt.

Skal på konsert med Caliban, As I Lay Dying og Trivium til Søndag, og det er jo ikke Black Metal, det kan jo ikke ødelegge challengen.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Gjelder såklart kun det du spiller selv, ellers må jeg si opp jobben, la vær å være i nærheten av butikker, andre mennesker og slikt i det hele tatt.

Skal på konsert med Caliban, As I Lay Dying og Trivium til Søndag, og det er jo ikke Black Metal, det kan jo ikke ødelegge challengen.
Vis hele sitatet...
Sant, men hører en del på musikk sammen med folk og da har jeg muligheten til å si hva jeg vil høre på, men jeg vet at de ikke liker den sjangeren så jeg dropper det. Skal selv på August Burns Red på lørdagen, og det er ikke akkurat svartmetall. haha.
For oss skjeggete karer er det ''No Shave November''.

Skjegg og metall går jo perfekt sammen, så dette passet meget bra.
Sitat av happy violence Vis innlegg
For oss skjeggete karer er det ''No Shave November''.

Skjegg og metall går jo perfekt sammen, så dette passet meget bra.
Vis hele sitatet...
Gni det inn.
Sitat av happy violence Vis innlegg
For oss skjeggete karer er det ''No Shave November''.

Skjegg og metall går jo perfekt sammen, så dette passet meget bra.
Vis hele sitatet...
No shave november, DET skal jeg klare Hoho
Trådstarter
4 0
Bra at dere henger dokker med!
Det e selvsagt lovt å høre på noe mer enn bare black metal siden hverdagen hindrer det. Men meiningå e at man skal PRØVE å bare høre på svartmetall! \m/

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10062700 BTW folkens les detta!

Er jeg den eneste som syntest at albumet "I Begin" høres veldig likt ut som "Ad Majorem Sathanas Gloriam"?
Sitat av Lyra Vis innlegg
Gjelder såklart kun det du spiller selv, ellers må jeg si opp jobben, la vær å være i nærheten av butikker, andre mennesker og slikt i det hele tatt.

Skal på konsert med Caliban, As I Lay Dying og Trivium til Søndag, og det er jo ikke Black Metal, det kan jo ikke ødelegge challengen.
Vis hele sitatet...
snakkes der da! hahaha jæææ
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
snakkes der da! hahaha jæææ
Vis hele sitatet...
Godt godt, får skrive Lyra i panna!
Sitat av Lyra Vis innlegg
Godt godt, får skrive Lyra i panna!
Vis hele sitatet...
hahaha får ta å skrive "anarkorken" på panna, jeg da! :P
Solgte akkurat førsteutgaven min av Burzum - Burzum. Men jeg skal vel ha litt andre godsaker stående igjen i hylla også. Lenge sida det har vært black metal her, men jeg kan jo ta det opp igjen for anledningen.

Mye av tida går dog med på kritisk lytting på albumet vi snart slipper selv, men det er nesten black metal, så det får gå!
I dag fikk jeg en intens lyst til å høre på noe orkestralt etter 8 dager med kun svartmetall, beklager folkens, takk for en festlig uke hvertfall!
Japp, der røyk jeg også...
Melodic Death Metal og Viking/Folk Metal er nok mer for meg.
Trådstarter
4 0
Sitat av Trollsauen Vis innlegg
Japp, der røyk jeg også...
Melodic Death Metal og Viking/Folk Metal er nok mer for meg.
Vis hele sitatet...
Viking Metall e jo ein slags form for Black Metal. Det e jo no bathory og burzum sangar i Playlistå som e Viking Metall