Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3475
Så, er det noen medfreaks som tar turen til Wacken i år, og vil slå av en prat?
Noen som har en link til et oversiktlig program for festivalen?
Jeg finner ingen lineup med spesifikt program, men bare hva slags band som er bekreftet.
Fyfaen.. skulle ønske jeg kunne dratt dit. Dimmu, InFlames. og størst: Amon Amarth! Har sykt lyst til å se de live, virker jævlig flinke live pluss musikken er jo jævlig bra
Sist endret av iSatan; 27. juli 2012 kl. 23:42.
Dimmu Borgir med orkester hadde nok vært tilstrekkelig for at jeg hadde bæsjet på meg i ren ekstase.
De andre to har jeg allerede sett, men for all del, det er bra greier!

Vurderte å dra på Boom Festival, men fikk ikke lønn i tide så da vurderer jeg å reise ned for å se Dimmu istedenfor.
Noen som har peiling på når Dimmu skal spille?
Ingen motörhead? Bah ...

Og hva med ZZ Top, som nettopp snart kommer til norge?


Mange kule band der. Hadde vært veldig kult å dra dit, men situasjoner i livet gjør at jeg ikke kan.
Sist endret av Taurean; 27. juli 2012 kl. 23:46.
21:00 - 22:30 DIMMU BORGIR & ORCHESTRA
Vis hele sitatet...
http://www.wacken.com/nc/en/woa2012/...ng-order-2012/
Sitat av Knask Vis innlegg
Dimmu Borgir med orkester hadde nok vært tilstrekkelig for at jeg hadde bæsjet på meg i ren ekstase.
De andre to har jeg allerede sett, men for all del, det er bra greier!

Vurderte å dra på Boom Festival, men fikk ikke lønn i tide så da vurderer jeg å reise ned for å se Dimmu istedenfor.
Noen som har peiling på når Dimmu skal spille?
Vis hele sitatet...
Jeg var på Forces of The Northern Lights, når de spilte med kringkastingsorkesteret. Sto helt forran

Vilt bra
Sist endret av iSatan; 27. juli 2012 kl. 23:53.
Sitat av iSatan Vis innlegg
Jeg var på Forces of The Northern Lights, når de spilte med kringkastingsorkesteret

Vilt bra
Vis hele sitatet...
Det tror jeg på, lucky bastard!
Så den konserten senest i forgårs og det var like fornøyelig som forrige gang jeg så den.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Ingen motörhead? Bah ...

Og hva med ZZ Top, som nettopp snart kommer til norge?


Mange kule band der. Hadde vært veldig kult å dra dit, men situasjoner i livet gjør at jeg ikke kan.
Vis hele sitatet...
Motörhead var der ifjor, de hadde legendarisk show da! Skulle gjerne dratt i år om det ikke var for at lineupn var smålig fattig + at jeg nettopp har startet i en ny jobb. Forøvrig er Wacken et sted de fleste burde oppleve for dem som liker metall!

Fjorårets Wacken var legendarisk!
Sitat av Knask Vis innlegg
Det tror jeg på, lucky bastard!
Så den konserten senest i forgårs og det var like fornøyelig som forrige gang jeg så den.
Vis hele sitatet...
What.. har du opptakk eller noe?!
JEG FINNER IKKE NOEN OPPTAK!?!?!
Sitat av GoreLord Vis innlegg
Forøvrig er Wacken et sted de fleste burde oppleve for dem som liker metall!
Vis hele sitatet...
Ja, noen som er med på tur da?

Edit: iSatan, du har fått PM.
Sist endret av Knask; 28. juli 2012 kl. 00:01.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Tar også den linken, takk... tror jeg.
Har tenkt meg til Wacken, men gidder ikke se Dumme Birger. Største sellout fjortiss band ever! Hadde de spillt noe fra stormblåst så hadde jeg kanskje vurdert det.
Sitat av iSatan Vis innlegg
Jeg var på Forces of The Northern Lights, når de spilte med kringkastingsorkesteret. Sto helt forran

Vilt bra
Vis hele sitatet...
Var der jeg og. Og som deg stod jeg helt forran - omtrent.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Var der jeg og. Og som deg stod jeg helt forran - omtrent.
Vis hele sitatet...
Merker denne tråden begynner å gå vel offtopic.
MEN!

Jeg sto på et av plekterene dimmu kasta ut.. Syntes jeg kjente noe under beinet, så flyttet det litt. Så bøyer en snik seg og tar plekteret og smiler som faen. Ga meg en kondom som trøst. ikke at jeg fikk bruk for den der da...
Sist endret av iSatan; 28. juli 2012 kl. 01:03.
Wacken? Er det en festival hvor man må betale for å wacke sammen med drøssevis av andre? Isåfall foretrekker jeg å wacken alene eller sammen med kun bestående av det motsatte kjønn.
Sist endret av Valadar; 28. juli 2012 kl. 06:16.
Sitat av Patricia Vis innlegg
Wacken? Er det en festival hvor man må betale for å wacke sammen med drøssevis av andre? Isåfall foretrekker jeg å wacken alene eller sammen med kun bestående av det motsatte kjønn.
Vis hele sitatet...
Denne kommentaren var moro, din moroklump.

Skulle gjerne dratt ned i år, men får ikke muligheten desverre.
Sitat av martnub Vis innlegg
Denne kommentaren var moro, din moroklump.

Skulle gjerne dratt ned i år, men får ikke muligheten desverre.
Vis hele sitatet...
får du ikke dratt ned eller? for stram? BA DUM TISH.
Huff.

Anyway, Wacken, er det 18 års grense? (det må det jo være). isåfall skal jeg ditt neste år ass. må se Amon!!
Sitat av iSatan Vis innlegg
får du ikke dratt ned eller? for stram? BA DUM TISH.
Huff.

Anyway, Wacken, er det 18 års grense? (det må det jo være). isåfall skal jeg ditt neste år ass. må se Amon!!
Vis hele sitatet...
Er ikke aldersgrense. Unger under 12 år kommer inn gratis. De under 16 må være med en foresatt. Og de mellom 16 og 18 må forlatte området ved midnatt.
Sist endret av Pylixe; 28. juli 2012 kl. 21:48.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Jeg skal dit neste år! (får vist ikke lov av mor og far før jeg er 18!) Så bare for å reklamere litt, blir gjerne med noen freaks dit, siden ingen jeg kjenner har samme musikksmak og liker festivallivet.
Så 18 svar og en av dere skal på wacken? Mother of all trådavsporinger

Men, skulle noen vandre forbi en camp med et bavarian og et norskt banner, stikk for all del innom.
Reiser du med andre freaks, Nerdefruen?
Sitat av Knask Vis innlegg
Reiser du med andre freaks, Nerdefruen?
Vis hele sitatet...
Det gjør jeg nok ikke, siden jeg ikke bor i Norge. Vi kjører herfra (ca 8 timers kjøretur) sent tirsdags ettermiddag så havner vel der oppe natt til onsdag en gang. Jeg er forøvrig også den eneste norske i gjengen, så hadde vært koselig å funnet noen andre å hilse på

Og om du ikke har funnet det enda, her er running order (program) for i år;

http://www.wacken.com/nc/en/woa2012/...ng-order-2012/

Dimmu spiller Fredag kl 21.00
Sist endret av Nerdefruen; 29. juli 2012 kl. 16:38.
Da logger jeg for uken, hopper i bilen og setter kursen for årets beste festival. Om noen skulle ville møtes er det bare å sende pm, evt se etter en camp med minimum et norskt flagg. Det vil dog kun være jeg i campen som snakker norsk, så henvend deg til jenta!