Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 594
Da var sommeren her, og i år har vi tenkt til å lage en katapult som er stor nok til å skyte mennesker. Har funnet en perfekt plass hvor vi kan bygge den, men trenger litt tips til å finne noen store strikk vi kan bruke. Setter stor pris på forslag
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Finn noen som driver med strikkhopping, så hører du om dem har noe game strikk liggende.
Tviler p att dam her, eller att du får dem, men skader ikke å spørre..
Lettere å bruke motvekt vel?

Hvor skal jeg møte opp for å få prøve?
Det hadde vert sinnsykt gøy å prøvd!!!
Skal dere skyte ut mot et vann? :-)
er ikke smart å bruke strikk... det pleier å funke dårlig å sende ut relativt store ting
Av interesse, hvordan design er det?
Trådstarter
13 0
Skal skyte ut mot et vann ja Har lyst til å få til enten en katapult eller en form for sklie, slik som denne http://www.youtube.com/watch?v=ShFAeNdiEiA
Har et vann her i Larvik som egner seg bra til dette.
Holder på å sjekke hva vik kan bruke for å få til dette
Oh, ja. da er det vel mer "safe"

Lurte på om du skulle ha en katapult lignende sprettert eller noe sånt. det går alltid til helvete hahaha
ville sett på mythbusters "border slingshot" episode hadde jeg vært dere, mener å huske at det endte meget dårlig for krasjtestdukka deres..
Trådstarter
13 0
Har ikke noe tegning på det, men planen er enten å lage en sklie med hopp som i videoen over, eller å lage en katapult. Isåfal så må vi ha noen store strikk å spenne opp mellom to trær, og en bil til å spenne opp strikken med. I midten må det være en sitteplass. Personelig så tror jeg det beste hadde vært å lage en sklie
Siterer fra teksten fra filmen:

"And actually... 3 people passed out on impact from hitting the water.... so I wouldn't suggest trying it at home "