Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 6534
Heyhey!

Hva skal du gjøre i sommer?

Jeg skal: kjøre til Voss og prøve den nye vindtunnelen, hoppe i fallskjerm, skate, gå på fjellet og overnatte i en lavvo, spille paintball/airsoft, knipse masse bilder, jobbe , guttetur til Magaluft, prøve å få med meg Wacken(festival i tyskland), bygge en hytte i skauen, lage kortfilmer, fridykke, og alle de andre typiske klisje sommeraktivitetene.

Så håper jeg dere kan dele deres ideer for sommeren, slik at jeg kan fylle på "to do listen" min, og andre freaks blir inspirert
Faen, det var mange planer!
Selv skal jeg vel bare slappe av hjemme og prøve å jobbe så mye som mulig med nettsidene mine.
Jobbe på kreftavdelinga, dra til Istanbul og Tromsø. Har aldri vært nord for Værnes, så jeg gleder meg kanskje mest til sistnevnte, da jeg har rukket å være i Istanbul et par ganger allerede.
Nerd på deltid
Ta sommerferie - Helg - Jobbe - Helg - Skole igjen

La dere inspirere!
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Jobbe masse, slappe av, bade, fly masse paraglider, og nyte livet!
Loner Deluxe
Slappe av og drikke is-te.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Jeg vil å prøve vindtunnelen på voss, ser dritkult ut
neste uke budapest.
november- nitro circus live.
jeg skal enten gå skole eller haike gjennom europa, komme helt ann på om jeg kommer inn liksom :P

resten tar jeg på sparket :P

men vil til praha i sommer
Sist endret av Dudew8; 25. mai 2012 kl. 21:14.
Hammerheart GG
Halmstad's Avatar
Blir vel å holde jevn fyr på maisa
jobbe for vegvesenet. punktum....

også en 4-5 dager til budapest, og på springsteen og pearl jam.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Jeg skal jobbe jeg, ikke større planer, kanskje en tur på hytta å fiske og koble av.
Skal spise insane mye grill mat, drikke, muligens noen telt turer på øyer med masse gode greier å røyke på, kjede meg, og vente på å få lærlingsplass.
Jeg skal vel kjøre båt, kjøre båt en gang til, dra til Australia, komme tilbake og kjøre båt, og så starte på skolen igjen. Og så blir det selvfølgelig gaming om kveldene, og eventuel en fest ute på vannet :-)
Skal selv til Bergen å besøke familie også blir det vell en oslo tur =)
Så får jeg forhåpentligvis lettsykkel lappen før sommeren, så da blir det vell VELDIG mye kjøring rundt omkring.
Blir vel det klassiske, Sommarland i Bø og Tusenfryd
Ekspert på påstander
Blir mye kjøring på meg
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Chille hjemme me PC'n <3
Først å fremst nyte livet i sitt lune tempo. Amsterdam, Roskilde, mye mulig Hurricane (festival i Tyskland), to hytteturer. Og, selvfølgelig bading, drikking, grilling osv. Mye kombinert med Halmstad sin plan
gentleman #1
ViceR's Avatar
Jeg skal ha mononukleose, eller kyssesyken som folk kjenner den, og dermed være edru og for det meste i ro. Blir nok ikke verre enn forrige sommer, dog.
Drikke øl, jobbe litt, slappe av og lese til en eksamen jeg skal ta opp til høsten
Knulle den feiteste dama jeg finner på byen.
Spania i 2 uker, og 3 uker UE tur i norge Reise med tog/buss
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Freakfest, deretter gå på skole omtrent hele sommerferien før studiene til høsten.
Muligens jobbe til meg litt ølpenger ved siden av.
Hmm.. blir nok tyrkia-voss-Danmark-hyttetur-Sverige
sjekke damer !
Sidan alle andre skal til Roskilde, så har eg planar om ein lengre fjelltur for meg sjølv. Jobbing orkar eg ikkje sidan eg skal i militæret midt i sommarferien.
just a speck of dust
Blir vell noen fiske turer på havet med noen øl attåt. Kanskje jeg finner ei lita vik der jeg kan sette opp et telt og kose meg med en sigar og litt whisky, i mens jeg ser på solnedgangen at med en putrende primus med en torsk som godtgjør seg i sitt eget fett.
Skal en tur i fjellet midten av sommeren, og ellers skal jeg game,jobbe og slappe av
Skal 3 uker til California, hytta, fyre som en gærning, jobbe og ta livet med ro.
Drar til Kreta første uke i ferien, jobbe på sommerøya elektronikafestival, hyttetur, dra til Namsos, fjelltur, Arena og kanskje en guttene til Copenhagen
Norskehesten
Alden's Avatar
flyttelas fra vest til øst. Prøve å komme i gang med ny tilværelse og jobb. Se at sommeren går bort og grue seg til vintern.
Hovefestivalen og ett par mindre festivaler, sydentur, harrytur til sverige og tar meg kanskje noen dager i Oslo, tusenfryd, shopping osv
Jobbe hele juni, så interrail sammen med 3 kompiser hele juli. Amsterdam er vell eneste bestemte målet, ellers blir det etter dagsformen.
Skole slutt - en lengre skogs\fjell tur - gå på skole i sommerferien for å så studere til høsten
Først en uke til Marbella i Juni med godt folk, etter det går turen til Ibiza også en grei avslutting til enten magaluf/Benidorm/kos! Blir også mye hytteturer til Hvaler <3
Sommerferie er oppskrytt... jobb hele sommeren på meg gitt.


Men, blir nok kanskje å starte å sprenge litt fjell på nytomten da, om det blir mulig i løpet av sommeren =)
Why so serious?
Kroatia, slappe av, nytesolen, jobbe!
Jeg skal jobbe aaaaaltfor mye (as usual), gå på en ukes lang bre-vandring, surfe, gå masse i fjellet med hundene jeg passer, drikke så mye corona jeg orker, og sist men ikke minst; nyte fraværet av de irriterende menneskene jeg må omgås til vanlig <3
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Jeg skal sitte i sola med en kald pils og jeg sole meg mens jeg hører på postgirobygget. Ingen norsk sommer uten
Jeg skal vente på vinteren.
gentleman #1
ViceR's Avatar
Leit å se at mennesker ikke vil annet enn å se på damer og drikke alkohol når de først har fri. HVA SKAL DET BLI AV DERE
Paaaaarteeeeeyyy
Bli full og stein regner jeg med. Se noen nye tv-serier og game litt, kanskje lese noen bøker som jeg aldri har tid til ellers. Utenom det blir det litt skating og så skal jeg på noen lokale hiphop konserter
Sist endret av Drapsprat; 26. mai 2012 kl. 01:16.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Dra på turer i skauen med noen kompiser som består av fisking, grilling, telting og store menger skit.
FREAKFEST her ass. nuff said.
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Ta en sommer på nav. Neida..

Prøve å få en jobb
Trene
Kampsport
Spille gitar
Ta gode bilder
Nyte sola og varmen
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Denne sommeren skal jeg gjøre alt jeg enda ikke har gjort, noe som innebærer blant annet:
surfe, ta dykkerlappen, hoppe i fallskjerm, paraglide, hoppe i strikk, bestige Galdhøpiggen, friklatre vårt nasjonalfjell; Stetinden, bade med haier, spille sjakk med et esel, bo på en fjelltopp i Himalaya med en lama hvor jeg skriver siste kapittelet på mitt liv som jeg sender som luftpost med en hvit due.
Sist endret av kn^tte; 26. mai 2012 kl. 02:34.
Jeg skal også på guttetur til Magaluf.
Når drar dere TS?
Pule..







..hu som heter 10tegn.
Sist endret av shonny; 26. mai 2012 kl. 02:37.
Pusse opp en gammel snekke med guttegjengen. Om den faktisk blir klar og sjøsatt i løpet av sommeren er i grunn revenden likegyldig, det skal bare pusses og males og pilses i et par mnd.
Utenom det så blir det å jobbe for å betale for gammel morro ( Ja, er student) og forhåpentligvis spare om litt penger til kommende studieår. Tenkte også å benytte bikinisesongen til å prøve å få banket litt kjøtt