Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2572
Kjenner dere til noen norske, svenske eller danske sider som har band t-skjorter, gensere, o.l.?
Bruker for tiden Rockmerch.no, men de har ikke så mye utvalg.
Erfaringsmessig er det jævlig dårlig kvalitet på merch du kjøper fra sånne sider. Anbefaler deg heller å gå inn på de offisielle sidene til bandet og kjøpe merchen rett fra dem, evt sende de en mail.
Tigernet.no kan ha det, hvis du er heldig.
Bodymap.no
Sist endret av Pylixe; 25. mars 2012 kl. 18:17.
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Erfaringsmessig er det jævlig dårlig kvalitet på merch du kjøper fra sånne sider. Anbefaler deg heller å gå inn på de offisielle sidene til bandet og kjøpe merchen rett fra dem, evt sende de en mail.
Vis hele sitatet...
Enig der. Har kjøpt flere skjorter fra Victory Records, billigere enn du får det i Norge, inkl. frakt.
Sist endret av wavezor; 25. mars 2012 kl. 18:17.
Sitat av wavezor Vis innlegg
Enig der. Har kjøpt flere skjorter fra Victory Records, billigere enn du får det i Norge, inkl. frakt.
Vis hele sitatet...
Kjøper vanligvis kun merch på konserter, men tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny motörhead genser for litt siden. Sjekket ut rockmerch i Bergen, men kvaliteten var rett og slett bare forferdelig, og prislappen var på 500 spenn. Endte med at jeg kjøpte rett fra motorhead, og det angrer jeg ikke et sekund på. God kvalitet og den kom vel på 300 kroner med frakt og toll
Kjøper selv mye fra denne selgeren på ebay. Han har mye billige bandskjorter, men det er dog ikke original-skjortene.

Sitat av McLovin Vis innlegg
Sjekket ut rockmerch i Bergen, men kvaliteten var rett og slett bare forferdelig, og prislappen var på 500 spenn.
Vis hele sitatet...
Er da flere år siden den ble lagt ned..
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Kjøper selv mye fra denne selgeren på ebay. Han har mye billige bandskjorter, men det er dog ikke original-skjortene.


Er da flere år siden den ble lagt ned..
Vis hele sitatet...
To år siden jeg var der, tror jeg