Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288298
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det var under Alpha/Beta perioden dette var et problem.
Om det er et problem på konsollene skal eg ikkje garantere at er fikset, men mister ingen poeng på PC ihvertfall. Har mistet connection flere ganger, men fortsatt fått poengene mine.
Vis hele sitatet...
På konsoll får man poengene når runden man DC'et fra er ferdig ;-)
Hvis du mister connection får du poengene når serveren fullfører runden. Går serveren ned før runden blir fullført (krasj) mister du poengene. Sånn er livet.
Mye forskjellige svar her! Men, viss det er sånn at man får pts for kills og objectives om man DCer, hva med ribbons man får midt i matchen og lignende?
Har mistet omtrent alle unlocksa mine Dice har ikke noe forklaring heller..
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Hvis du mister connection får du poengene når serveren fullfører runden. Går serveren ned før runden blir fullført (krasj) mister du poengene. Sånn er livet.
Vis hele sitatet...
Det er mye mulig, har aldri opplevd en server kræsj enda, så. Eneste problemene har vært at eg har blitt disconnected.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det er mye mulig, har aldri opplevd en server kræsj enda, så. Eneste problemene har vært at eg har blitt disconnected.
Vis hele sitatet...
Først så sier du det ikke er mulig og nå sier du det er mulig?
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Først så sier du det ikke er mulig og nå sier du det er mulig?
Vis hele sitatet...
Snakket om når årsaken var at du ble disconnected fra serveren, aldri snakket noe om serverkræsj her eg. Beklager vis det ble misforstått.
Jeg føler jeg er litt for opphengt i XP og levling til å nyte spillet fullt ut, er det noen andre som føler det samme? Heldigvis nærmer jeg meg et nivå nå som gjør at jeg ikke har samme behovet for å levle, men det henger fortsatt over meg når jeg spiller.
Sitat av bobbo Vis innlegg
Jeg føler jeg er litt for opphengt i XP og levling til å nyte spillet fullt ut, er det noen andre som føler det samme? Heldigvis nærmer jeg meg et nivå nå som gjør at jeg ikke har samme behovet for å levle, men det henger fortsatt over meg når jeg spiller.
Vis hele sitatet...
Bare å nå rank 45 det.
Ingen flere unlocks, og du trenger alltid 230k for neste rank.
Hjelper nok på, men det er jo i tillegg snakk om å levle opp våpen og kjøretøy. Nå har jeg levlet opp et par våpen som jeg tror er de beste for meg, og jeg må jo ikke levle opp resten.
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Anonym' (for 0 minutes) ... RESTRICTION:


Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

Setter meget pris på hjelp!
Sitat av Paratus Vis innlegg
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Anonym' (for 0 minutes) ... RESTRICTION:


Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

Setter meget pris på hjelp!
Vis hele sitatet...
Oppdater PB.
Sist endret av DikkeDikk; 24. januar 2012 kl. 20:52. Grunn: endret link
noen som har kjøpt de to nye addonsa som har kommet ut? nye kits og dog tags.
noen som vil fortelle meg hva som er godt med dem? eller er det bare showoff?
Sitat av DingoXo Vis innlegg
noen som har kjøpt de to nye addonsa som har kommet ut? nye kits og dog tags.
noen som vil fortelle meg hva som er godt med dem? eller er det bare showoff?
Vis hele sitatet...
Er det kommet ut flere DLC'er?
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Er det kommet ut flere DLC'er?
Vis hele sitatet...
Han mener sikkert Back to Karkand og Physical Warfare pack.
Sistnevnte er vel noe alle har fått, gratis.
Sitat av merulz Vis innlegg
Han mener sikkert Back to Karkand og Physical Warfare pack.
Sistnevnte er vel noe alle har fått, gratis.
Vis hele sitatet...
Awww...
Håpet på flere maps og sånt.
Har ikke spilt Battlefield siden MW3 kom ut, men vil ta det opp igjen nå. Skulle spille med to kompiser for over en time siden, men har enda ikke klart å starte det. Jeg åpner battlelog via origin og joiner dem, men får ikke startet spillet.

Spillet loader rett og slett ikke. Noen som har noen tips til hva jeg bør prøve? Har prøvd å restarte origin og pcen.
Bytte skjermkortdriver.
Høyreklikk på BF3 i Origin -> Reparer Installasjon.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Bytte skjermkortdriver.
Vis hele sitatet...
Har nyeste og alle andre spill funker.

Sitat av Lernes Vis innlegg
Høyreklikk på BF3 i Origin -> Reparer Installasjon.
Vis hele sitatet...
Det funket dessverre ikke. Spillet åpner seg og forblir hvitt som på bildet under. Har prøvd å la det loade uten hell. Programmet svarer, men det er ikke noe der. Heller ingen lyd.

Høyreklikk på Bf3 i Origin og velg "Reparer installasjon". Hvis det ikke funker så tar du full reinstallering av Bf3.
Fikk bare lyst til å poste en glitch jeg og en kompis fant i CO-OP. Fy faen vi fikk lættis xD

http://www.youtube.com/watch?v=WX_8V...ature=youtu.be
Fyfaen for en latter
Sist endret av Smurfe; 29. januar 2012 kl. 15:57.
Sitat av Smurfe Vis innlegg
Fyfaen for en latter
Vis hele sitatet...
Jo takk skal du ha ! jeg var ikke trøtt på videoen i det heletatt.
Vi faila 1000 ganger på det mappet der!
Vi gjorde ikke så mye annet enn å bare kødde rundt.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
kan noen fortelle meg hvem jeg skal skyte på bussen i drop 'em like liquid
Du skal skyte de som står ved utgangen på bussen, der de går ut. Rett etter de flasher.
ferdig med bf3 campain nå, sinnsykt as, ti ganger bedre enn mw3 som jeg ble ferdig med samme dagen som det kom ut
noen som vil spille coop? pm for orgin acount.
Noen som vil spille bf3 online?? Trenger noen som vil spille taktis, brucer mic og ikke er useriøs!
Legg meg til! Gamertag: larsen1991
Sitat av Larsen1991 Vis innlegg
Noen som vil spille bf3 online?? Trenger noen som vil spille taktis, brucer mic og ikke er useriøs!
Legg meg til! Gamertag: larsen1991
Vis hele sitatet...
En idè og skrive hvilken plattform du spiller på da.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
En idè og skrive hvilken plattform du spiller på da.
Vis hele sitatet...
gamertag er xbox. så han spiller sikkert på det :P
Sitat av Obsidi Vis innlegg
Jo takk skal du ha ! jeg var ikke trøtt på videoen i det heletatt.
Vi faila 1000 ganger på det mappet der!
Vis hele sitatet...
Får aldri spilt den ferdig, bf3 kræsjer til vennen min som jeg spiller med akkurat da du ble låst inne. Skal sies at det fryser hver gang et nytt map loader.
Sitat av zeicko Vis innlegg
gamertag er xbox. så han spiller sikkert på det :P
Vis hele sitatet...
Glømte å skrive at det var xbox;-)
Noen andre som synest det er på tide med nye maps? Noen sjans for at det skjer?
Isåfall får de være gratis, EA får ikke melke meg for penger.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Noen andre som synest det er på tide med nye maps? Noen sjans for at det skjer?
Vis hele sitatet...
det kommer sikkert noe. men ikke før mars trur jeg
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Får aldri spilt den ferdig, bf3 kræsjer til vennen min som jeg spiller med akkurat da du ble låst inne. Skal sies at det fryser hver gang et nytt map loader.
Vis hele sitatet...
Det hender at vi har det problemet ved loading her også. Men vi pleier bare å restarte, og da funker det fjell.
Han har hatt det sånn i over 1 måned. Testet på både SSD og hdd, med og uten clocks.
Sitat av zeicko Vis innlegg
kan noen fortelle meg hvem jeg skal skyte på bussen i drop 'em like liquid
Vis hele sitatet...
Det letteste er bare å spotte. Sikt på noen folk, trykk på 'Q' (PC) og det dukker opp en stor rød flekk over hodet til fienden.
Sitat av merulz Vis innlegg
Det letteste er bare å spotte. Sikt på noen folk, trykk på 'Q' (PC) og det dukker opp en stor rød flekk over hodet til fienden.
Vis hele sitatet...
select på psn3
Sitat av DingoXo Vis innlegg
select på psn3
Vis hele sitatet...
Akkurat det slet jeg med! Spilte en hel natt uten å skjønne det! Spotting er jo tross alt en fantastisk måte å være litt teamplayah!
Hadde ikke Origin akkurat tilbud på battlefield 3? Tenkte jeg skulle kjøpe det.
Sitat av Kejerith Vis innlegg
Hadde ikke Origin akkurat tilbud på battlefield 3? Tenkte jeg skulle kjøpe det.
Vis hele sitatet...
Er det ikke bedre og sjekke ut dette selv enn og få noen på forumet til og sjekke dette?
Sitat av hypernuke Vis innlegg
Er det ikke bedre og sjekke ut dette selv enn og få noen på forumet til og sjekke dette?
Vis hele sitatet...
No stress å sjekke det ut, tenkte bare spørre om det var ett tilbud på Battlefield 3 på origin eller andre nettsted. Mener jeg har sett det til 250,- for nedlastingsversjonen for bare ett få dager siden.

No harm meant. Ordla meg feil forrige post
Hvilke våpen + scope + accesories (+ class?) bruker dere i:

Nærkamp
Mid. Range
Long Range?

Selv spiller jeg helt klart mest assault, og det jeg bruker er:

Nærkamp: PP-19 med reflex eller F2000 med reflex og foregrip, kjører også ofte med m320 med buckshot, evt med. kit. Som oftest bruker jeg FLAK, da nærkamper ofte består av mye granater.

Mid. range: M416 + holo + foregrip + lyddemper(hvis det er en del nærkamp i tillegg), m320 med granater. Jeg pleier å bruke FLAK, ammo eller suppression

mid/long range: M16a3/4 med ACOG 4x, foregrip (bipod en sjelden gang hvis brettet er veldig stort) og heavy barrel), med. kit. Her bruker jeg for det meste suppression, en sjelden gang sprint.

Pistoler har jeg ikke helt satt meg inn i, jeg bruker vell g17c med lyddemper.

Hva bruker dere mest?

Sitat av Kejerith Vis innlegg
No stress å sjekke det ut, tenkte bare spørre om det var ett tilbud på Battlefield 3 på origin eller andre nettsted. Mener jeg har sett det til 250,- for nedlastingsversjonen for bare ett få dager siden.

No harm meant. Ordla meg feil forrige post
Vis hele sitatet...
Elkjøp har BF3 til PC til 249,-
Nærkamp
MP7 - Laser Sight og Extended Mag, med ekstra AMMO. Jeg er ganske trigger happy.
Hender også at jeg bruker 870MCS.

Mid. range:
M416 - Foregrip, Reflex og Suppressor.

Long range:

M40A5 - Laser sight og SPB (Ballistic og Bipod på ekstrem avstand).

Ofte pleier jeg også å prøve litt forskjellig. Jeg fikk spillet forrige uke, er nå rank 29. Gleder meg som en unge til jeg får Saiga 12k i rank 34.
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Hvilke våpen + scope + accesories (+ class?) bruker dere i:

Nærkamp
Mid. Range
Long Range?

Selv spiller jeg helt klart mest assault, og det jeg bruker er:

Nærkamp: PP-19 med reflex eller F2000 med reflex og foregrip, kjører også ofte med m320 med buckshot, evt med. kit. Som oftest bruker jeg FLAK, da nærkamper ofte består av mye granater.

Mid. range: M416 + holo + foregrip + lyddemper(hvis det er en del nærkamp i tillegg), m320 med granater. Jeg pleier å bruke FLAK, ammo eller suppression

mid/long range: M16a3/4 med ACOG 4x, foregrip (bipod en sjelden gang hvis brettet er veldig stort) og heavy barrel), med. kit. Her bruker jeg for det meste suppression, en sjelden gang sprint.

Pistoler har jeg ikke helt satt meg inn i, jeg bruker vell g17c med lyddemper.

Hva bruker dere mest?



Elkjøp har BF3 til PC til 249,-
Vis hele sitatet...
Er det verdt kjøpet? har sett på en haug med reviews og brukervideoer men får liksom ikke det store innblikket.

Hørte også at det var en del bugs, blitt borte med updates?
Sitat av Kejerith Vis innlegg
Er det verdt kjøpet? har sett på en haug med reviews og brukervideoer men får liksom ikke det store innblikket.

Hørte også at det var en del bugs, blitt borte med updates?
Vis hele sitatet...
Etter min mening er det helt klart verdt kjøpet, spesiel hvis du liker litt mer strategi enn i typiske CoD spill

Ikke mange bugs igjen som jeg merker noe særlig til nei. For 250 er det et kjempekjøp!
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Etter min mening er det helt klart verdt kjøpet, spesiel hvis du liker litt mer strategi enn i typiske CoD spill

Ikke mange bugs igjen som jeg merker noe særlig til nei. For 250 er det et kjempekjøp!
Vis hele sitatet...
Da er det kjøpt over elkjøp, skal hente om en halvtime