Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2020
Hei har nettop knut skjermen min på min samsung LG optimus Og lurer på om det er noen steder jeg kan sende den inn og få ny skjerm og mye koster det ca ?
Samsung LG optimus 2x eksisterer desverre ikke, da LG og Samsung er konkurenter.. men kontakt stedet du kjøpte den og hør om de kan hjelpe..
Stussa litt på den der, ja. Samsung LG Men sjekk med der du kjøpte den eller kontakt LG direkte Er ikke sikker på pris though, men det er ikke iphone så er nok ikke så ALT for dyrt
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Stussa litt på den der, ja. Samsung LG Men sjekk med der du kjøpte den eller kontakt LG direkte Er ikke sikker på pris though, men det er ikke iphone så er nok ikke så ALT for dyrt
Vis hele sitatet...
pass på hva du sier, iphone er bare dyr fordi kvalitet koster
Det blir nok minst like kostbart som å bytte skjerm på en iPhone. Ta kontakt med et verksted, f.eks. DeltaSoft eller Elektronikk Service, så kan du få et kjapt overslag. Men det kan fort bli mye dyrere hvis andre deler må byttes. Er det bare glasset som er ødelagt ligger det nok på rundt tusingen og litt for arbeidet, men hvis LCD-skjermen har fått en støyt er det nesten like greit å bare kjøpe ny.