Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1897
Hei, har lyst til å kjøpe meg et nytt PS3 spill. Og har veldig lyst på et spill som man har en stoor bane, og mye frihet. At man kan gå hvor man vil osv osv. Sånn som GTA og Asassins Creed. Noen som har noen gode slike spill til PS3 å anbefale?

Har hørt mye godt om Fallout 3, er det et slikt type spill? Trenger jeg å ha spilt Fallout 1 og 2 først?
Red Dead Redemption?
just cause 2 om det finnes til PS3 så er vel det noe av det større sandbox spill som finnes(sikkert mange fler som er større osv men jeg veit ikke om non)

ganske kult man kan gjøre som man vil og ta ett oppdrag her og der om man føler for det
0 story men gladvold på boks for de som liker det
Saints Row 2 er et ganske kult spill
Fallout: New Vegas
Just Cause 2 er GIGANTISK og du kan gjøre nesten alt du vil, det er veldig gøy og tar lang tid å runne prøv det!
Mafia 2 (titegn)
Infamous (2) og Prototype.
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Infamous (2) og Prototype.
Vis hele sitatet...
Prototype annbefales, det er syykt kult!

http://www.youtube.com/watch?v=83mknP1pmPA
Fallout 3 er også veldig fritt ja (anbefales sterkt), og du trenger absolutt ikke å ha spilt 1 & 2 tidligere.
Just Cause 2 storien er ganske ræva men makan til frihet skal man lete lenge etter kan kjøre jagerfly,pasasjerfly biler båter hoppe fallskjerm, hekte fiender på bilen og dra dem etter deg utrolig bra grafikk og
Rart at GTA IV ikke har blitt skrevet. Der kan jo du gå fri hele tida

På Assassins Creed er du også fri.
Sist endret av stinkdyr; 13. desember 2010 kl. 21:48.
Du trenger ikke å ha spilt fallout 1+2 på forhånd, har ikke gjort dette selv, men ELSKER fallout 3. Fikk det for et par uker siden, 30 + timer så langt, og har ikke spilt gjennom det èn gang enda. Skal spille det igjen etterpå som ond.

Red Dead Redemption er UBESKRIVELIG awesome. Vakkert, frihet, zombiemode! Tilnærmet perfekt spill.
Sist endret av nikons; 13. desember 2010 kl. 21:50.
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Rart at GTA IV ikke har blitt skrevet. Der kan jo du gå fri hele tida

På Assassins Creed er du også fri.
Vis hele sitatet...
Har du lest først post eller???
Sitat av toxicity Vis innlegg
Just Cause 2 storien er ganske ræva men makan til frihet skal man lete lenge etter kan kjøre jagerfly,pasasjerfly biler båter hoppe fallskjerm, hekte fiender på bilen og dra dem etter deg utrolig bra grafikk og
Vis hele sitatet...
Det er ett veldig bra spill. Men jeg må si at jeg ble etterhvert temmelig lei av det samme om og om igjen, selv om det er helt utrolig digert.

Du har jo og Operation Flashpoint 2 Dragon rising, som er relativt fritt. Men det er ett forbanna drittspill med dårlig grafikk og du tåler ingenting der.
Jeg vil ikke anbefale Just Cause 2, ikke til full pris i hvertfall!
Det er så UTROLIG moro med en gang man får det, men så blir alt så likt.
Anbefaler heller Red Dead Redemption eller Fallout spillene!
Jeg anbefaler Crackdown 2 ;D
Sitat av olli408 Vis innlegg
Red Dead Redemption?
Vis hele sitatet...

DETTE MÅ DU PRØVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sitat av MB300Diesel Vis innlegg
Har du lest først post eller???
Vis hele sitatet...
Nei. Der gar jeg ikke

FFXIII er du fri på Ihvertfall på en spesiell map. Men det er ikke lurt å kjøpe hvis du ikke har spilt de andre spilla. Men de gamle finnes på PSStore.

Oblivion !!!!! Det er veldig likt som Fallout ! Og du er fri!
Sist endret av stinkdyr; 14. desember 2010 kl. 12:19.
Red Dead Redemption, Skate 1/2/3 og Fallout
Du er fri på Tony Hawks Proving Ground å
Sandbox spill til PS3:
The Elder Scrolls IV: Oblivion (kjøper du game of the year edition får du 2 ekstradeler med i prisen)
Far Cry 2 Blir ganske ensformig i lengden.
Saints Row 2 (veldig likt GTA serien)
Grand Theft Auto IV
Fallout 3 en must have tittel for enhver PS3 eier.
Fallout: New Vegas like bra, kanskje enda bedre en fallout 3.
Skate 1
Skate 2
Skate 3
Red Dead Redemption Ville vesten spill fra skaperne av GTA.
Assassins Creed 1 (anbefaler deg å spille gjennom dette om du vil få med deg historien.)
Assassins Creed 2 Mye bedre en første spillet og forbedret på mange måter.
Assassins Creed: Brotherhood
Direkte fortsettelse av spill nr 2. handlingen er satt til Roma.
Infamous
Prototype
Spider-man 3
Borderlands
Godfather 2
Red Faction: Guerilla

Oppdaterer listen senere, nå stikker jeg å tar eksamen!
Sist endret av bragilicious; 14. desember 2010 kl. 12:49.
Re Dead Redemption er et sykt bra spill. Anbefales på det sterkeste. Mafia II er ikke noe særlig bra. Veldig lite å gjøre
Blir ikke L.A Noire ganske fritt, eller?
Sitat av Tavish Vis innlegg
Jeg anbefaler Crackdown 2 ;D
Vis hele sitatet...
Tror Crackdown er Xbox-exlusive.