Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1582
Hei!
Jeg har problem med og få bilde på Projector`n fra min bærbare Pc, jeg har en HP bærbar PC med Windows Vista og Bruker VGA adapter (HD-15 ) i den og det samme i Projektoren. Og i mellom disse to adapter så bruker jeg Component (RCA) kabel Projektoren er av typen Hitachi PJ-TX 300. det flimrer litt på bildet når jeg bytter på oppløsninga og HZ. Ettersom jeg er ny på dette trenger jeg en god forklaring step by step.

Jeg får følgende feil/beskjed av Projector`n som kommer og går på skjermen:

Sync Ute Av Området
På Computer fh 75 khz fv 70 khz


Takker for svar og hjelp.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Erm...

Hvor kom komposittkabelen inn i bildet siden du kobler VGA inn i begge ender ?

Og feilmeldingen din sier at du har for høy refreshrate på skjermkortet, skru den ned til under 70Hz.
Trådstarter
5 0
Har bare en ledig bak på projekorn (VGA) derfor så bruker jeg Component mellom de to adapterene. En VGA kabel på 12 meter fines vel ikke?

Jeg kjører nå 1280x1024 i 60hz men da får jeg følgende beskjed:

Sync Ute Av Området
På Computer fh 64 khz fv 60 khz
Sitat av iceman69
En VGA kabel på 12 meter fines vel ikke?
Vis hele sitatet...
Joda, det finnes det mange av.
Sitat av iceman69
Jeg kjører nå 1280x1024 i 60hz men da får jeg følgende beskjed:

Sync Ute Av Området
På Computer fh 64 khz fv 60 khz
Vis hele sitatet...
Prøv 50 Hz da
Sist endret av Restyle; 6. april 2008 kl. 16:41.
Trådstarter
5 0
har prøvd 50 og....det blinker og er rart bilde og veldig mørkt... det er ikke mulig må være noe riv ruskende galt her????????????????++

Hva betyr dette: fh 64 khz fv 60 khz?? skal disse talla være likt????
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Dersom du bruker en overgang her fra vga til kompositt og til vga igjen kan det jo være noe slikt.

Jeg ville anbefale deg å bruke en av delene.
Drit i de adapterne dine. Skaff deg en skikkelig VGA-kabel (og ja, de finnes i opptil 10 meter så vidt jeg vet. Og trenger du lenger, er det bare å skjøte flere kabler) og plugg i VGA-utgangen på pcen din, og plugg i VGA-inngangen på prosjektoren. Enkelt, og greit
Trådstarter
5 0
Ja det er kabelen! Jeg bytta ut HDMI kabelen i dvd spillern og satte den inn i PC`n og vips så var det bilde!!