Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 917
Går det uten for mye mas å få satt innmaten i en ps2 med defekt dvd spiller inn i vanligt pc kabinett slik att jeg kan bruke en vanlig dvd spiller.Er det noen som har gjort det før?Har googla men finner ikke noe der.det er foresten modell nr scph-50004
ja det er null stress, bare ta en mekk så kan du vel få til det. Høres stilig ut, vil gjøre det med 360 i stasjonære hehe.
Visste ikke at det gikk an å bruke en vanlig dvd spiller fra pc på en ps2 gitt.
Ellers høres det ut som en ganske dumm ide, å bygge en ps2 inn i ett vanlig pc kabinett, blir 3 ganger mindre kompakt, å mye større en det den egentlig er.
Forstår ikke helt vitsen...
Sist endret av Spelly; 4. desember 2007 kl. 16:55.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Tipper du har gjort det før Kejerith? Siden du så skråsikkert sier det er null stress, bare ta en mek(?)

Nå er ikke jeg sikker på hvilket grensesnitt DVD-spilleren på ps2 bruker,men jeg er ganske sikker på at det ikke er null problem å koble til en vanlig ide DVD-rom. Løsningen er nok å kjøpe en ny orginal dvd-rom.
Ps2 er også veldig kompakt og laget spesielt for dens eget kabinett, så det vil nok ta tid å lage et nytt eller modifisere et pc-kabinett så det passer.

Slike ting er noe enklere med xbox.
Følgende,dvd leser til ps2 er svinedyr så derfor tenkte jeg å bruke ett gammelt pc kabinett i steden.spiller ingen rolle om maskinen blir stor.Hvis noen kan linke til noen som har gjort dette før(hvis det går ann) så hadde det kjempe fint.Det er ikke min maskin ellers hadde den vært i atomer nå,må spørre veldigt mye før jeg evnt gjør noe
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
La meg si det med andre ord: Det er et prosjekt som kommer til å feile, så det er uansett bedre å la være å begynne.