Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2123
Hei!

FREDAG 29. september 2017 altså nå på fredag er det premiere av den nye dokumentaren Oslo Rats som viser deler av ue miljøet i Oslo.

Jeg har tenkt meg dit, håper også mange andre her tar turen.

Det koster 50,- og filmen vises på Cinemateket kl 16:00

Billetter finnes her:

http://www.cinemateket.no/161318/oslo-rats

AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Hvis noen tilfeldigvis kjenner igjen noen av mine bilder i den så si gjerne ifra til meg. Det var med i traileren, men skal være fjernet i selve dokumentaren.

Takk.
Takk for tipset! Så det akkurat i tide til å kaste meg på banen og få kjøpt en av de siste billettene som var igjen. Absolutt en bra film, og interessant å få et bedre innblikk i miljøet deres.
Sist endret av mentalmelt; 29. september 2017 kl. 17:37.
Så på filmen og nøt en del av festen etterpå ^^ Veldig bra laget film og super stemning etterpå!
Håper den blir tilgjengelig på ett eller annet vis nå etterpå, lyst å se men sikkert så snevert marked at det ikke kommer på mainstream medium

Håper slike tilbyr at en kan betale for streaming eller nedlasting til en ok pris.
Sist endret av rfa; 29. september 2017 kl. 23:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Den kommer på Aftenposten TV om ikke lenge.
Luring3n
Trådstarter
Ble litt kort varsel dessverre, men kult at noen av dere tok turen! Så noen i salen med freak t-skjorte, regner med det var noen herifra.

Så ingen av dine bilder i dokumentaren MrNorUe.

Filmen kommer på Aftenposten TV før nyttår ja, og blir nok liggende et halvt år - år.
Sitat av Luring3n Vis innlegg
Så noen i salen med freak t-skjorte, regner med det var noen herifra.
Vis hele sitatet...
Det var nok meg.