Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1246
Er det noen som vet om en måte jeg kan gå rundt brannmuren på Ps3? Et program eller noe som ligner hotspot shield men som fungerer på ps3?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Såvidt meg bekjent har ikke konsollen noe firewall i seg selv, kan du forklare hva du prøver å få til?
Sitat av Glennissen Vis innlegg
Er det noen som vet om en måte jeg kan gå rundt brannmuren på Ps3? Et program eller noe som ligner hotspot shield men som fungerer på ps3?
Vis hele sitatet...
Hvis det er Amerikansk Netflix eller noe lignende du prøver å få til må du gjøre endringer på routeren din, ikke på PS3'en...
Er kobla til et offentlig nettverk (helse sør øst) og får ikke logget på og dermed ikke spilt online. Får jo heller ikke gjort noe endringer på routeren eller lignende..
Så kan jo si at jeg prøver å logge på for å kunne spille online.
Sist endret av Glennissen; 8. november 2012 kl. 18:03.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Man kan komme seg igjennom dette ved bruk av et VPN, dette er dog en tjeneste du må betale for.

VPN to bypass firewall
Er det ingen annen mulighet?
Det du kan gjøre, er og kjøre hotspot shield på pcen og dele nettet til din PS3, det regner jeg med går. Dette gjør du gjennom et trådløst ad-hoc nettverk.


Her er en step-by-step hvordan du gjør det.
Sist endret av Mozzie; 8. november 2012 kl. 18:23.
Tusen takk! Skal teste det ut senere

Hadde jeg bare ikke hatt gruppepolicy på pcen som jeg ikke har noen anelse om åssen jeg får fjerna, så hadde det nok gått.. Noen som vet åssen jeg fjerner det? Finner det ut selv, men de går ikke, fordi jeg vet ikke helt hvilken fil o.l. jeg leter etter..
Noen andre muligheter?

Sorry for dobbeltpost
Sist endret av Glennissen; 11. november 2012 kl. 23:12.
Connectify er et WiFi hotstop (som i Android) der du kan dele nett, men du må ha kjøpeversjonen, usikker på om bukta kan brukes. Har kun vært borti dette via jobb.
Lastes ned nå.

Kan du sende meg en pm med instruksjoner på åssen det fungerer osv?