Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1096
noen som har tips til steder hvor jeg kan kjøpe det japanske PS3-spillet Red Seeds Profile (kjent som Deadly Premonition i resten av verden)?

spillet er ikke japansk som sådan, men det er kun i Japan at det er gitt ut til PS3.

alle tips til steder som selger japanske spill/importspill mottas med takk. har sjekket play-asia og amazon allerede, men $87 + frakt + postgebyr + toll har jeg ikke råd til. =/


edit:
kjøper GJERNE brukt.
Sist endret av Anonym57965; 12. april 2011 kl. 17:40.
Sjekk ebay, der er det ofte selgere som er villige til å deklarere pakken som "gave" og markere enn litt lavere verdi.

Ellers kan jeg varmt anbefale play-asia, men det kan bli litt dyrt.
The Merciful One
mr5050's Avatar
http://cgi.ebay.co.uk/Red-Seeds-Prof...item27ba170a59

660 kr inkl frakt

du slipper nok unna toll avgiften siden det er en såpass liten pakke og du kan jo få han du kjøper av til og skrive 160 kr verdi på pakka
har sett på eBay, ja. kr660 for et PS3-spill er nok uaktuelt for min del.

kjøpte bare xb360 /m Alan Wake & Deadly Premonition. var billigere enn å kjøpe sistnevnte til PS3 fra Japan. LOL.