Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1094
Rpg - Ps3

Hei. Jeg er på utskikk etter Rpg spill til ps3.*
Spill der man Lvl'er, kan fylle stat points som strengt magic osv. Vill ikke at spillet skal være "lokket" men et spill du kan gå fritt rundt på og gjøre quest Fks.

Prøvde (devil may cry) et spill som var "lokket" likte det ikke noe serlig.*
Så kjøpte Fallout 3. Dette var et spill jeg likte så kjøpte også oppfølgeren Fallout new vegas. Også veldig bra,
(litt kort historie men) den serien er spill du kan gå fritt rundt på gjøre quest du går også opp i Lv. Og kan bygge opp alt fra styrke til intligens. Sånne spill jeg leter etter

Er finalfantasy noe lignene jeg leter etter,
Vartfall hvem av spilla er til og anbefale til ps 3 ?

Også hørt At dragon night er et bra Rpg spill, er det til og anbefale?

Oblivion tenkte jeg og kjøpe. (er jo samme skapere som Fallout*
serien)*

Da lurer jeg på om dere har noen spill og anbefale bare skrive dem ned.*
Takk^^*
Du har jo Final Fantasy 13, men det er ikke et bra spill i forhold til resten av serien. Det er ikke mye frihet før i slutten av spillet heller.

Dragon Age: Origins er et RPG laget av Bioware, er vel en del frihet her og mye å gjøre.

Demon's Souls. Mitt favoritt RPG til PS3. Det er frihet, men det spørs på hvordan du ser på det. Absolutt et spill å teste hvis du er en fan av RPG's, les litt om det.

Resonance of Fate er også et RPG til PS3, det er et helt greit spill, er frihet der også, men det spørs om du vil hate world mappet eller like det.

Nier anbefaler jeg deg også å teste, men spill det igjennom 2 ganger for å få med deg "hele" historien (4 ganger er vel maks for alle endingene).

Edit: Ah, glemte Star Ocean : The Last Hope (International) som også er ute til PS3. Er mange timer med underholdning her. Det er et sci-fi RPG. Er en del frihet her siden du kan velge selv hvilke planeter du vil besøke, og hva du vil gjøre der.
Sist endret av Sethalas; 26. november 2010 kl. 14:54.
Enig med de over, Demons Souls, Dragon Age og Final Fantasy er alle dritfete spill. Har ikke spilt FF xiii, men du finner jo de gamle klassikerne på PS store. Om du vender deg til grafikken så er VII og VIII de beste spør du meg. Final Fantasy X er jo også kult.
sjekk ut untold legends dark kingdom, mener det er noe sånt
de tiligere spillene til psp var i alle fall det
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Demon`s Souls er et fantastisk spill ja.
Vanskelig, faktisk helt latterlig vanskelig, forbered deg på å bli rasende gjentatte ganger hvor du dør og mister alt av souls og starter helt fra starten av brettet igjen.
Vanskelig, men definitivt verdt det
#Offisielt Trønder
Fable 3 synes jeg var bra vet ikke om det er det mest typiske RPG spillet men ;p
Sitat av simonpro Vis innlegg
Fable 3 synes jeg var bra vet ikke om det er det mest typiske RPG spillet men ;p
Vis hele sitatet...
Nå er vel det til Xbox da (og PC før eller senere).
Mass Effect 2, herregud for et genialt spill.
We got machetes!
Dragon age Origins er kult .
FF XIII er ganske lukket de første 20-30 timene.
Dragon age er ikke helt som Fallout med tanke på frihet. I fallout kan du gå over alt. Det kan du ikke i Dragon age, er en god del mer begrenset.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Men du kan jo prøve Red Dead Redemption, nesten som Gta bare bedre :P
Oblivion er ABSOLUTT verdt det!

Advarsel: Insane avhengighets-fare!
DC Universe Online, funker kongebra! Dette spillet er noe ala WoW. DU må dog betale i måneden for å spille det...
Oblivion blir aldri gammel, og ps, et nytt Elder Scrolls spill er på vei, så vær på utkikk!
Sitat av GraasXo Vis innlegg

Oblivion tenkte jeg og kjøpe. (er jo samme skapere som Fallout*
serien)*
Vis hele sitatet...
Black Isle Studios (Interplay) er de som skapte fallout FYI. S.T.A.L.K.E.R. er veldig likt FO3/NV bare det ikke har lvler men er veldig åpent.
Two Worlds 2 har ikke spilt det men det skal være bra.
Mass Effect 1/2 de er mer action fylte men utrolig bra, den siste dlcen til me2 kom for 1time siden og