Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1334
Hei! Det har seg slik at jeg fikk en ps3 av en kompis.
Da jeg startet den kom opp: Den forige installeringen ble kansellert. Systemet forsøker å installere på nytt.
Slå ikke av systemet.

Den ''loading'' baren går helt til 48% til det kommer opp: Det oppsto en feil under nedlastingen. Kontakt teknisk støtte for hjelp. (8002f14e)
Da kontakter du teknisk støtte imorgen! God natt!
HOW TO FIX ERROR CODE 8002F14E and 8002F147

[EDIT:] Feilen kan også være at blu-ray spilleren ikke er kobla til skikkelig, kanskje kompisen din har åpne den og rota litt rundt?

Any info on PS3 error code 8002F14E?

Hvis ikke, er det nok bare å kjøre en firmware update som vist i den forrige videoen.

[EDIT 2:]

Fant en kis som ogå satt fast rundt 48%, han gjorde samme prosedyren som kisen i videoen jeg posta:

Re: WHATS WRONG WITH MY PS3?! Please help!
Sist endret av Turbolego; 26. oktober 2014 kl. 23:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk for svar. Som han i videoen sa, så er man ikke i stand til å bruke blue ray spilleren om man formaterer og kjører en firmware update. Jeg synes dette er ganske dumt siden man egentlig ikke får til å gjøre mye på en ps3 uten en cd rom :P Er det eneste utvei?

ingen? Titegn
Sist endret av Rundballe`n; 28. oktober 2014 kl. 18:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.