Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3454
Har store problemer med fifa 15. Hver gang jeg legger inn siste updaten så hakker hele fifa. Ikke bare in-game, men også menyer og alt. Jeg må reinstallere fifa for å få det til å fungere igjen. Håpløse er at jeg hverken får oppdateringen på de siste spillerene som mangler på de ulike lag, samt at jeg ikke får spilt online uten siste update.

Noen som har erfart dette og har noen tips? Det er temmelig irriterende.
Er det online det lagger? I såfall er ikke dette noe nytt. Pass på at motstanderen har god connection. Og kjør en test på nettverksinnstillingene.
Begge delene Ikke bare spilldelen, men menyer og alt lagger.
Har du Internett fra Get? Uansett, prøv å deaktivere upnp det fjernet laggen helt for meg
Sist endret av Kiy0shi; 2. oktober 2014 kl. 16:26.
Ja, har nett fra Get. Er inne på routeren, men finner ingenting om upnp
Slik ser det ut
Når du har logget inn, trykk på System -> Universal plug and play -> Huk av de to boksene "Gi andre nettverksbrukere kontroll over Get Box sine nettverksfunksjoner" og "Aktiver automatisk rydding av gamle ubrukte UPnP-tjenester
Publisering av WAN-tilkobling".

Apply -> Ok, så skal det fungere!
Sist endret av Kiy0shi; 2. oktober 2014 kl. 17:09.
Hva skal man si. Du er dagens helt! Endelig fungerer det knirkefritt. Da blir det en kveld med online-spilling, omsider!

Tusen hjertelig
Så bra, enjoy!