Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1163
Hei, jeg har nettopp fått meg PS4, og jeg lurer på en ting angående PS store.

Og det er hvordan man vet hvilke spill man kan laste ned til PS'en sin.

Grunnen til at jeg spør er fordi der er noen spill jeg finner på nettsiden til playstation, men jeg finner ikke de samme spillene på selve konsollen.

Siden jeg er ny til selve systemet, så føler jeg at jeg ikke har så god oversikt, og vil ikke bare kjøpe et spill, for så å finne ut at det er noe jeg har misforstått.

Om noen kunne gi meg en forklaring på hvordan alt dette fungerer hadde det vært fint.

Takk for alle svar.
Jeg er relativt ny til ps4 jeg også, men hvis du finner det skal det være en 'søk' knapp der du kan søke opp alle tilgjengelige spill i PS store. så hvis det er noe spessielt du leter etter, let etter søk, pass på at du velger selve spillet og ikke noe dlc, så skal det bare være å betale for selve spillet.

det var litt vanskelig å tyde spørsmålet ditt så hvis du kan forklare litt bedre hva dy lurer på skal jeg se om jeg kan hjelpe deg.
Sist endret av TG2015; 26. september 2014 kl. 22:48.
Når du går inn på ett spill, står det gjerne hvilken konsoll det skal passe til.