Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1048
Hei alle freaks!

Leter etter ett bilspill til ps3, som har dette:
Frikjøring
Mulighet til å modifisere bilen selv.

Likte ikke Gran turisimo5, syntes dette ble for realistisk. Må være i nærheten av Need for speed the underground 2(beste bilspillet jeg noengang har spilt).

Så om noen har noe forslag til hvilket spill som kunne ha passet meg ville det vært flott!

Takker for svar!
Bytt PS3´en i en xbox 360 og kjøp deg Forza horizon

Neida det var ikke helt seriøst ment, selv om Forza er drit bra. (Så du burde fortsatt vudere det) Men det er vel flere NFS spill som treffer din beskrivelse? Kjenner ikke til alle tittlene, og hvilke funksjoner de har, men det går vel ann å lese seg opp på.
Det nyeste Need For Speed Most Wanted er veldig bra, tror du vil like dette da det er et av de bedre NFS-spillene i nyere tid.
Du kan prøve Burnout Paradise.

I spillet kan du cruise rundt i Paradise City og gjøre akkurat som du vil. Spillet har den mest avanserte kollisjonsmodellen jeg har sett innenfor bilsjangeren, og hvert kræsj er en liten fest i seg selv. Du har kanskje ikke de mest varierte mulighetene for å tilpasse bilene dine, men til gjengjeld har du rundt 100 unike biler du kan skifte farge og lakk på. Multiplayeren er rimelig kurrant, spesielt hvis du tar deg tid til å kjøpe den nedlastbare tilleggspakken "Cops N`Robbers".

Ellers er jo Need for Speed: Most Wanted nylig kommet ut. Usikker på tilpasningsmulighetene der, men spillet er laget av de samme utviklerne bak Burnout. Prøv demoen, ligger på Psn.
Sist endret av RadioSlave; 26. november 2012 kl. 02:22.
Har testa Burnout Paradise. Jeg mener det virkelig når jeg sier at det er det værste jeg noensinne har spilt.
Har du testa Test Drive Unlimited 2?

http://www.testdriveunlimited2.com/
Sitat av Ruzkoman Vis innlegg
Har testa Burnout Paradise. Jeg mener det virkelig når jeg sier at det er det værste jeg noensinne har spilt.
Vis hele sitatet...
Wut? Da har du spilt mye skjønner jeg