Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1294
Hei!


Tok opp gt5 igjen etter en grei pause, og kjente jeg fikk lyst på Bugatti Veyron. Fant ut at man måtte vinne GT world championship. Gjorde dette men har ikke fått en eneste ting.

Etter litt videre undersøkelse så ser jeg at man får en bil på alle mesterskap man vinner, men har jo nesten ikke fått noen. Har aldri solgt en bil heller så skjønner ikke hva jeg gjør feil.

Noen som vet hva som er galt eller hva jeg burde gjøre?
Du får vel ikke bilen direkte, du får 'tickets'. Lenge siden jeg har spilt det nå, så husker ikke nøyaktig hvor du løser dem ut, men det er en av submenyene. Bare rot litt rundt, så finner du dem nok
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Ja de skal komme opp i delivery truck i menyen, og det har de gjort noen ganger. Men får ingenting der heller nå.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Jeg fikk den nettopp. Men tror det var fordi jeg levla opp til 25(husker ikke helt nr) men det var hvertfall "slutten" på spillet fordi rulleteksten kom. Men vil du ha grom bil kjøp tillegspakke med redbull bilen, 1500hk på 500 kilo!
Oh herro there.. ^_^
Er du høy nok "level" for bugattien da? A-spec level /b -spec Husker egentlig ikke om det er det på bugattien siden jeg også har hatt en en pause på 4-5 mnd selv :P ,men hvis det er det kan det være grunnen
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Også er det slik at hvis du skal vinne den gromme prisen gjennom et mesterskap må du vinne alle løpene, ikke bare sammenlagt.
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Jeg er level 28, regner med at dette er høyt nok?

Sitat av Lima Vis innlegg
Også er det slik at hvis du skal vinne den gromme prisen gjennom et mesterskap må du vinne alle løpene, ikke bare sammenlagt.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med dette? Det står klart og tydelig at man får Bugatti Veyron dersom man vinner alle løpene i Granturismo World Championship, noe som jeg nettopp gjorde. Men får ingenting.
Oh herro there.. ^_^
Du er up to date med alle oppdateringer også? Kan løse problemet hvis det ikke er tilfellet.
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Sitat av qwertyfreak Vis innlegg
Du er up to date med alle oppdateringer også? Kan løse problemet hvis det ikke er tilfellet.
Vis hele sitatet...
Nei er ikke det, har ice nett, så oppdateringer vlle tatt flere dager.... Men jeg har fått før, og alt annet i spillet funker fint.

Gjorde nettopp british lightweight challenge, og da fikk jeg Spitfire i premie, så det er nok noe jeg ikke gjør riktig i spillet. Men hva da :P?
Sist endret av happy violence; 25. oktober 2012 kl. 00:25.
Oh herro there.. ^_^
gi meg en natts søvn på den også skal jeg fyre opp ps3 rett etter skolen imorgen skal se om jeg kan finne ut av det
evnetuelt spar 2 /2,5 mill og kjøp den i online collector når den er der (som den ofte er ) var det jeg gjorde

yup ligger ute for 2 mill nå pluss at det var en oppdatering :P ville prøvd det jeg
Sist endret av qwertyfreak; 25. oktober 2012 kl. 00:32.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Du må kjøre mesterskapet, det holder ikke å kjøre alle enkeltløpene.
Helt til venstre i menyen der løpene vises er det et ikon med "championship" som du trykker på.