Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1393
Hei! Jeg har et utrolig irriterende problem med ps3'en min.
Det er at plutselig fryser ps3'en helt. Ps3'en reagerer ikke på at jeg trykker på knappene på kontrollern.
Jeg må trykke på av knappen på selve playstationen får og skru den av.
Dette skjer uansett hvilket spill jeg spiller. Og etter at jeg har begynt å spille black ops 2 har det bare blitt værre.

Håper noen kan hjelpe meg.
Du kan prøve dette.

1. You may start troubleshooting by turning the console off. You need to hold the power button located at front of the unit until it turns red.

2.Power the console on by holding the button until you hear the first beep. Continue holding the same button for about 5 seconds until you hear the second beep. Hold the button until you hear the third beep and until the power indicator turns red.

3.You need to hold the power button until you hear the double beep and once it beeps release the power button. This then will activate safe mode and a message will pop up. Get a USB cable and connect it to the controller and the console. Press the PS button to get into Safe Mode and then you will see the Safe Mode Menu. Choose the option that says Rebuild Database and then follow the instructions. Make sure that you don’t turn the console of while the database is still rebuilding.
Vis hele sitatet...
Kilde

Ellers kan jeg anbefale søkeordet "ps3 freezing" på Google.
Sist endret av Fuzzybossen; 17. november 2012 kl. 22:24.
Takk for svar!

Skal prøve det.
Ser nå at du skriver at det er blitt verre etter at du har begynt å spille black ops 2. Det kan tyde på at grafikk-kortet begynner å ta kvelden/blir overopphetet. Har du garanti enda, så bør du levere den inn for en sjekk.
Husker ikke når jeg fikk ps3'en ? Tror det var for 2-3 år siden ?
Sitat av wacho_chico Vis innlegg
Husker ikke når jeg fikk ps3'en ? Tror det var for 2-3 år siden ?
Vis hele sitatet...
Da har du fremdeles reklamasjonsretten på din side, som er 5 år. Men gjetter litt på at du ikke har kvittering enda? - Uansett kan det være de har det i datasystemet der du kjøpte den.
Min PS3 fryser vel rundt 1 gang hver andre måned. Blir 5 år til jul
Ja har kvitering!
Når man rebuilder ps3-systemet blir alt på ps3'en sletta da? for eksmp:Spill som ligger inne på
systemet som du har lasta ned fra psn.
Sitat av wacho_chico Vis innlegg
Ja har kvitering!
Når man rebuilder ps3-systemet blir alt på ps3'en sletta da? for eksmp:Spill som ligger inne på
systemet som du har lasta ned fra psn.
Vis hele sitatet...
Ja alt blir slettet dessverre. Tror du skal kunne kopiere savene til minnepenn og tilbake etterpå om jeg ikke husker feil. Får ikke sjekket nå.
Hvor mange GB må det være på minne pennen hvis du skal sikkerhetskopiere ps3'en inn på den?
Sitat av wacho_chico Vis innlegg
Ja har kvitering!
Når man rebuilder ps3-systemet blir alt på ps3'en sletta da? for eksmp:Spill som ligger inne på
systemet som du har lasta ned fra psn.
Vis hele sitatet...
ta en gjennopretting, hold inne power knappen til menyen med 5 valg dukker opp eller hvordan det var
når man gjennoppretter ps3 systemet blir ting sletta da ?
Sitat av wacho_chico Vis innlegg
når man gjennoppretter ps3 systemet blir ting sletta da ?
Vis hele sitatet...
nei, aldri blitt sletta noe hos meg
ok skal prøve det
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
kjøp et pledd
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke playstationen har følelser !

Nå har jeg gjenoppretta ps3 systemet og jeg tror det funka. I hvertfal har ikke ps3'en stoppa i dag.

Takk for alle svar!