Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 833
Heisann jeg fikk i går en Blue Rayi posten.. en konsert BD av Kenny Chesney! (summer in 3D)

men når jeg setter den i PS3 kommer følgende beskjed: Mismatch Between disc and player region codes

skjønner att de er region sperre som er klue her... men er de noen som vet om de går an å åpne PS3 for denne regionene eller noe sant sånn att de går an å få sett den på PS3??

for viss ikke er 400kr gått rett i søpla

takk for svar!
tviler på at dette er mulig, da vi bruker PAL of japan/usa bruker vel NTSC?
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Ta en tur innom her neste gang du kjøper en br over nett, så du ikke ender opp med en film som ps3 din ikke støtter.
Sitat av ttj Vis innlegg
Ta en tur innom her neste gang du kjøper en br over nett, så du ikke ender opp med en film som ps3 din ikke støtter.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg skjønner den riktig står det at 28 weeks later ikke er tilgjengelig i Storbritannia, er ikke det litt ironisk da dette er en engelsk film?
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hvis jeg skjønner den riktig står det at 28 weeks later ikke er tilgjengelig i Storbritannia, er ikke det litt ironisk da dette er en engelsk film?
Vis hele sitatet...
Den så jeg ikke så du får undersøke det da, men anbefaler heller å skaffe deg ps3mediaserver så du kan streame br til ps3
Sist endret av ttj; 1. april 2011 kl. 19:33.
Trådstarter
36 7
fan å da.. gjort ett bom kjøp aldeles da eller!? :S