Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 993
Zed's demise
Shivertone's Avatar
Hei og god kveld.

Jeg sitter her å river meg i håret. For jeg har ett lite problem som jeg ikke klarer å finne løsningen på.

For ett par uker siden fikk jeg RRoD på min kjære 360. Fikk heldigvis ett forvarsel sånn at jeg fikk overført over alle saves fra 360'n før den virkelig sa takk for seg.
Jeg brukte en helt vanlig minnepenn til dette. La mappen med alle saves og annen info på PC'n (da jeg måtte bruke minnepennen til andre ting)
Har nå fått tak i en ny 360. Å vil jo selvfølgelig ha mine saves over på den nye.

Satt pennen i 360'n først og formatert den og gjort den leselig for 360'n, uten problemer. Gikk tilbake til PC'n å la mappen over på minnepennen.
Men når jeg setter pennen i 360'n så finner den ikke noen ting. Den finner pennen. Men ikke infoen som ligger på den.
Har også prøvd å formatere pennen på PC'n til FAT32 for så å legge mappen med info på pennen. Men ingenting skjer når jeg setter den i 360'n igjen..

Er det noen som har en løsning på problemet. Eller er savefilene mine "lost in space"

Ble litt rart skrevet, men jeg er trøtt og frustrert

-Shiv-
Har du ikke den samme harddisken selv om Xbox'en er byttet?
Selv har jeg sendt inn tre konsoller, men hver eneste gang var det uten harddisk.
Zed's demise
Shivertone's Avatar
Trådstarter
Nei, har ikke det. Ga bort den når 360'n min gikk åt skogen. Pluss at nå har jeg den lille 360n. Så HDDen passer ikke
Noen som sliter med det samme som deg: Why can't I find my Xbox 360 game saves?

Les løsningen der du.
Zed's demise
Shivertone's Avatar
Trådstarter
Jeg har ikke problemer med at jeg ikke finner dem på PCn. Det er når jeg fører savefilene FRA PCn til minnepenna problemet er. 360'n finner ikke innholdet på pennen...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei , Hvis det skjer kan du prøve og ta Recovery Gamertag . Da får du profilen din og alle saves til spillene inn på din nye Hard Drive
Hva er pRod?
Tror han mente Red Ring Of Death ?
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Jeg tror du må bruke Xtaf explorer, er ikke sikker men tror det