Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 897
Jeg har en wii som er softmoddet og jeg klarte å legge en feil cios som gjorde at wiimc ikke virket lenger.
Så begynte jeg å fjerne ett par cios-er og la inn noen nye, og nå virker ingenting lenger

Kan jeg bare formatere den og sette opp alt på nytt?
Nei! Formaterer du Wiien din ødelegger du den mest trolig. Bruk denne guiden, så remodder du den.

http://www.wiihacks.com/recommended-...d-any-wii.html
Wii'en min er 3-4 år gammel og har aldri blitt oppgradert så det er vel en versjon 3.x.
Så har jeg brukt Twilight hacken og installer Homebrew browseren fra før.

Da skal jeg bare begynne rett på Chapter 2, right?
Nei, begynn øverst i tråden, der det står "Softmods with HOMEBREW CHANNEL installed"
Jeg får ikke tatt en nand backup. Når jeg skal trykke power, power, power, reset, reset i bootmii, Kommer jeg bare tilbake til wiien. Prøvde nettop MMM får å få ut en tekstfil med nøkklene, men skjermen blir bare svart når det skal loade.

Er det veldig viktig å gjøre dette?
Du MÅ jo ikke gjøre det, men jeg priser meg lykkelig over at jeg gjorde det. Har fått bricket min Wii av dårlige wads to ganger, og begge gangene kunne jeg bare kjøre inn backupen, slik at Wiien ble god som ny igjen.