Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 837
Jeg har et kort spørsmål:
Er det i det hele tatt mulig å nedgradere fra versjon 3.10 til 1.50?
Isåfall, gidder dere å poste en link\guide som jeg kan følge
I denne video-guiden "How To Backup PSP UMD's & Run Them On Your Memory Card" brukes "3.52 m33-4"

Se gjennom videoen før du downgrader, kanskje du slipper en eventuel "brick" av PSP'n din.
Så det er mulig altså?
Yess, endelig kan jeg spille backup spill (piratspill) på pspen min
Edit:
I denne video-guiden "How To Backup PSP UMD's & Run Them On Your Memory Card" brukes "3.52 m33-4"
Se gjennom videoen før du downgrader, kanskje du slipper en eventuel "brick" av PSP'n din.
Vis hele sitatet...
Dette her er custom firmware, altså, dette hjelper desverre ikke så mye
Sist endret av julegave; 20. desember 2007 kl. 19:58.
Du kan jo muligens sjekke ut litt på denne siden her også:
www.psp-hacks.com
Jeg finnner ikke noe som hjelper meg på den siden, bare nedslående kommentarer som feks;
WARNING: if you upgrade to 3.10 you will render your PSP homebrew-less! No homebrew, no custom firmware, no DevHook, no nothing!
Vis hele sitatet...
Jeg regner vel med at det finnes en annen utvei.....
Er det ikke oppdaget noen hull som gjør dette mulig??
Sist endret av julegave; 20. desember 2007 kl. 19:54.
Sitat av julegave
Jeg finnner ikke noe som hjelper meg på den siden, bare nedslående kommentarer som feks;

Jeg regner vel med at det finnes en annen utvei.....
Er det ikke oppdaget noen hull som gjør dette mulig??
Vis hele sitatet...

Muligens du vil finne litt info som kan være nyttig på: http://www.konsollguiden.no


Emigrante
Du burde ha et backup batteri og laste ned noe som kalles Pandoras battery fra konsollguiden
Har ikke gjort dette selv, men han som fiksa min psp brukte denne metoden. Er visstnok den som fungerer best. Husk at du må gjøre batteriet ditt "vanlig" igjen før du kan bruke det som et batteri
Jeg kan nedgradere din psp for deg.
Tar 150 ,- kr hvis du kjøper fra meg på qxl, bare søk psp nedgradering.
Ellers tar jeg 200 kr.
Du får sende meg en pm hvis det er inntrisant.