Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 719
Hei, jeg skulle gjerne ha hentet ut så mye informasjon som mulig fra IPC$ Sharet på en annen maskin. Jeg skal bruke Winfingerprint, men syns ikke jeg får noe særlig info ut av det, jeg har huket av på alle Scan Options men dette er all info jeg får om IPC$:


Accessible without password.
Name: \\10.0.0.7\IPC$ Remark: Remote IPC
Type: Interprocess communication (IPC)

Noen som vet om det er noen spesielle andre alternativer jeg skal huke av på Winfingerprint for å få ut mer info fra IPC$?
det å faktisk spørre om tilgang til å hente filer er jo ikke dumt....................
De finnes tusenvis av programmer som scanner maskiner og henter ut info via IPC$
Jeg bruker noe som heter LANguard Security Scanner.

Desverre så har Microsoft stengt av anonym utlevering av slik info i en eller annen ServicePack eller Patch, så du får ikke så mye infor lengre.

Før kunne du få anonymt, en oversikt over alle brukere/grupper på systemet, alle servicer som kjørte osv. Men nå. Svært lite
Trådstarter
2 0
Ja, er min egen maskin jeg skal kjøre det på, så liten vits å spørre.. er en skole oppgave hvor jeg skal bruke WINFINGER til å hente ut info. som jeg skreiv så klarer jeg ikke få ut stort mer info. Lan Guard er veldig fin også. bare at det belaster en del på nettverket hvis man kjører store scan. klarte kjøre ned hele skolenettverket med det engang Men men, takker for reply'ene allefall, så hvis noen skulle ha noe god kunnskap med WINFINGER så si ifra
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hmm. Harru testa rsi a ?