Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3999
Hei.
Nå har facebookprofilen min blitt hacket 2 ganger på tja, 3-4 dager...
Får melding når jeg logger på om at noen har logget seg på fra "et annet sted"..var dette meg?
Det er da både usa og tyskland som har være disse stedene for meg..
Jeg er ikke veldig aktiv på facebook, og har ikke hatt virus på pc'en i det siste...
Facebook ber meg bytte passord, og det gjør jeg jo...men det ser jo ikke ut til å hjelpe..
Hva kan jeg gjøre?
Går det an å bytte påloggingsmail, men beholde profilen sin? Da må de jo begynne på nytt, med både adresse og passord...(nå har de tydeligvis mailen..?).
En venn av meg har opplevd dette før, men han merket ikke noe etter at han byttet passord. Har dette noe med "passordstyrken"? vil tro at om de finner ett passord, så finner det alle...tar muligens lengre tid, men..

Noen tips?

TAKK!
Dette er nok fordi noen har prøvd å logge seg på med din epost. Når de har prøvd 5 ganger (tror jeg), så blirkontoen din "sperret".

Prøv å bytt epost, og så skjuler du den for visning på profilen din.
Sist endret av fulloggal; 31. mars 2010 kl. 14:19.
Kontoen blir ikke sperret, men det blir sendt mail om at man må endre passord siden den tror at man har glemt passordet.
Trådstarter
33 1
Vet du hvordan man bytter påloggingsadresse?
Ja, du kan endre e-post adresse på kontoen din under Brukerkonto -> Kontoinnstillinger
Trådstarter
33 1
Det eneste jeg ser her er "username" og "linked accounts".
Ved pålogging står det "epost/mail" og "passord", altså ikke username. når jeg trykker change på Linked accounts, kommer det opp en hjelpetekst som sier at ved å legge noe til her f.eks gamil,yahoomail osv. vil man bli logget inn på facebook samtidig som man logger inn på disse mailkontoene...og det er jo ikke det jeg vil..
merkelig..
jeg ville bare kontaktet facebook igjen og forklart hva du har gjort og at skifting av passord ikke fungerer.. de finner sikkert en løsning på det / finner ut hva som forårsaker det
Legg til en e-postkonto, og bytt hvilken som er hoved, så kan du slette den gamle.
Trådstarter
33 1
Prøvde det du sa fxxked (uten å slette den gamle), men logget fortsatt inn med den jeg hadde først (selv om den nye mailen stod som hoved)..?
Merkelig

Prøvde igjen, og slettet den gamle...da gikk det
Takk for all hjelp!