Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2648
Anonym bruker
"Imponert Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tok subb tidligere idag (ruser meg på det, har blitt ofte i det siste), kan jeg sniffe litt heroin senere eller får det ikke effekt da?
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bare til å glemme. penger ut vinduet
Anonym bruker
"Fiendtlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke vits, vent
Anonym bruker
"Imponert Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
bare til å glemme. penger ut vinduet
Vis hele sitatet...
ok takk. tar heller mer subb da har du peil på hvor lenge jeg må vente til å ta hest? subb sitter jo i jævlig lenge
Anonym bruker
"Imponert Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke vits, vent
Vis hele sitatet...
hvor lenge etter jeg har tatt subb må jeg vente?
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2 dager
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
2 dager
Vis hele sitatet...
fungerer buprenorfinen som en blokkade mot minusen?
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av burner84 Vis innlegg
fungerer buprenorfinen som en blokkade mot minusen?
Vis hele sitatet...
Ja, men hvordan kan du ikke vite dette når du går fast på subutex, har brukt heroin og amfetamin og sikkert mer. Gjør du ikke noen research på ting du stapper i deg?
For min del som står på 8mg sub døgnet så holder det med 24-36 timer. Merkbar svakere effekt men effekt får jeg. Jeg er bare blitt så utålmodig med åra at jeg ikke orker å vente in2 dager først. Isåfall trenger jeg en Haug benzo og da er du plutselig ute å sklir.
Anonym bruker
"Gul Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slik jeg har skjønt det blokkerer Subutex kun effekten til andre Opiater fullstendig når alle reseptorene er mettet med Buprenorfin? I doser nærmere 16-24-32mg. Varierer fra person til person.

Om man tar 1-2mg Subutex er det ikke noe problem å få effekt av andre Opiater ved siden av.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Eneste opiaten subutex ikke blokkerer er tramadol.

Men et kjapt spørsmål: Hva skjer om man tar subutex under en oxy-rus? Enda et spørsmål: er det umulig å få rus på andre opiater om du er påvirket på subutex? Hva om man tar store doser?
Sist endret av hasjkake; 20. oktober 2021 kl. 17:34.
Anonym bruker
"Gul Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du tar Subutex under Oxyrus kan du oppleve at Oxyrusen blir "revet" ut av kroppen og erstattet med en mye mildere Subutexrus. Om du er hekta på Oxy vil du nok oppleve å få abstinenser når Oxyen blir erstattet med Buprenorfin i reseptorene i hjernen, også kjent som "Precipitated withdrawal".

Det er ikke umulig å få rus på Opiater om man går på Subutex, men man må opp i større doser. Bortkastet på mange måter.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du tar Subutex under Oxyrus kan du oppleve at Oxyrusen blir "revet" ut av kroppen og erstattet med en mye mildere Subutexrus. Om du er hekta på Oxy vil du nok oppleve å få abstinenser når Oxyen blir erstattet med Buprenorfin i reseptorene i hjernen, også kjent som "Precipitated withdrawal".

Det er ikke umulig å få rus på Opiater om man går på Subutex, men man må opp i større doser. Bortkastet på mange måter.
Vis hele sitatet...
Hmm, kan det f.eks stoppe en overdose da? La oss si en person har tatt en overdose H kan da et smell subutex fjerne heroin rusen som stopper overdosen?
Anonym bruker
"Gul Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Interessant spørsmål, det er jeg faktisk ikke sikker på.

Nalokson er nok å foretrekke
Kan bekrefte at det er fullt mulig og OD'e selv om man har tatt sub tidligere. Nå kommer det jo an på om det er subuxone eller Subutex førstnevnte inneholder naloxone men det er fullt mulig å overjustere etter en stund. Det er kanskje mer risky fordi man peiser på mer for man får ikke no "effekt"
Anonym bruker
"Imponert Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slik jeg har skjønt det blokkerer Subutex kun effekten til andre Opiater fullstendig når alle reseptorene er mettet med Buprenorfin? I doser nærmere 16-24-32mg. Varierer fra person til person.

Om man tar 1-2mg Subutex er det ikke noe problem å få effekt av andre Opiater ved siden av.
Vis hele sitatet...
Er bare snakk om 1,5 mg ca, veldig lav toleranse. Men redd for å sløse, så presser meg heller til å vente litt lenger om det er noe usikkerhet rundt effekten.
Anonym bruker
"Intolerant Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det vanskelig å kjøpe hest på gata i tigerstaden om dagen?
Anonym bruker
"Imponert Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
tok hest i dag etter 3 dager uten subb og det var ikke store greiene as. eller, fikk en grei opiat-rus, men synes egentlig subb er bedre forventa ikke det!

er det bare å ta subb igjen imorgen eller må jeg vente så-så lenge med det og?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, men hvordan kan du ikke vite dette når du går fast på subutex, har brukt heroin og amfetamin og sikkert mer. Gjør du ikke noen research på ting du stapper i deg?
Vis hele sitatet...
jo, selvfølgelig, men har aldri hatt noe sidemisbruk mens jeg har brukt subutex som medisin, så aldri giddi å gjort noe research på det. Men ja, jeg har jo hørt prat om det..

Sitat av hasjkake Vis innlegg
Eneste opiaten subutex ikke blokkerer er tramadol.

Men et kjapt spørsmål: Hva skjer om man tar subutex under en oxy-rus? Enda et spørsmål: er det umulig å få rus på andre opiater om du er påvirket på subutex? Hva om man tar store doser?
Vis hele sitatet...
okay..kjekt å vite

Sitat av NodSquad Vis innlegg
For min del som står på 8mg sub døgnet så holder det med 24-36 timer. Merkbar svakere effekt men effekt får jeg. Jeg er bare blitt så utålmodig med åra at jeg ikke orker å vente in2 dager først. Isåfall trenger jeg en Haug benzo og da er du plutselig ute å sklir.
Vis hele sitatet...
Veit du noe om hvordan sprøyta funker? Er det ikke 2 eller 4 uker med deponering ellerno, før du må ha påfyll? Nysgjerrig på om man har bra form konstant da liksom. Jeg sliter å få sove, hvis jeg tar subutex sent på dagen..
Sist endret av random14016; 23. oktober 2021 kl. 01:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.