Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1530
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser tilsynelatende ut at jeg får en viss hangovereffekt av cannabisrøyking.
Flere som opplever dette?
Litt sånn "sliten" dagen derpå, giddalaus og lite motivasjon til å gjøre noe. Skjedd flere ganger.

Røyker ikke spesielt mye, 0,1g og veldig sjeldent, kanskje en gang hver 2. mnd.

Eneste er at jeg røyker sent, dvs ca 3-4 timer før jeg legger meg, leste noen steder at det kan være årsaken.
Bakfjærn heter det vel

Har det vær gang jeg røyker stortsett, spesielt merkbart om typen er bra og det blir litt dårlig med søvn etterpå.

Kaffekopp pleier stortsett å gjøre susen
Bruker å røyke rett før jeg legger meg og det er helt vanlig å være bakfjern når jeg våkner, som toreo nevner over gjør kaffekoppen susen
Det er helt vanlig. Eneste måten å unngå det på er å være fjern hele døgnet som ikke er noe mer produktivt hehe, eller å holde røykinga vekk fra ukedagene eller dager du skal noe dagen derpå.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Det er helt vanlig. Eneste måten å unngå det på er å være fjern hele døgnet som ikke er noe mer produktivt hehe, eller å holde røykinga vekk fra ukedagene eller dager du skal noe dagen derpå.
Vis hele sitatet...
Nope, jeg røyker 0.1g daglig kl 21 senest, legger meg 23-00, står opp kl 08 og er frisk og rask. Men røyker jeg etter kl 21 så blir jeg bakfjern...
Kan aldri si jeg har hatt dette problemet selv. Fasinerende.
Blei bakfjern for første gang når jeg var 14 år, husker jeg hadde vært veldig fjern dagen før også skulle jeg bytte slange på sykkelen min, men tenkte jeg fikk ta det neste dag. Men dagen etter virket det som et kjempestort ork av et tiltak. Når jeg omsider fikk byttet så satte jeg dekket på feil vei
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er som mange her sier, du blir bakfjern. Noen elsker den følelsen, andre blir sliten og ukomfortabel / får en slags hangover.
Siden du røyker så skjelden, så fort gjort å bli litt bakfjern dagen etter.
Røyker du regelmessig så skjer ikke det, da er en litt fjern hele tiden =)
Hehe, selv ble jeg rimelig motivert til å jobbe på mens jeg var bakfjern, kan ha noe å gjøre med at jeg også gjorde sysler på cannabis og hasj
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Godt og høre det ikke bare er meg, heldigvis de få gangene jeg røyker er det i helgene, så ingen problem. Var bare nysgjerrig på om det gjaldt flere.
Når æ har tat meg nattings å våkan dagen etter på så æ mye meir motivert å våken en vis æ ikke had røyka.
Jeg får mer motivasjon når jeg våkner dagen etter og skal på skolen. Vi er alle forskjellige vet du