Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1990
Hei. Lurer på en ting ang de jævla meme’ene som sier no one/nobody/literally no one in this world. Tar ett eksempel.



Her sier de at ingen, omtrent ingen sier «hei jeg er veganer»
Wtf. Det er jo stikk motsatt? De skulle skrevet «literally everybody», fordi alle veganere feks, tyter ut om at de er veganere og ikke skal ha kjøtt.

Hvorfor skriver dem no one da? Altså ingen?
"Nobody:", also known as "No One:" Tweets and "Nobody:" Tweets and "Literally No One:", is a phrasal template used to mock people who strive to attract attention and tend to provide unsolicited opinions, as well as for observational humor., håper dette gir mening, tok ikke lange tiden på å finne meniningen bak det
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
"Nobody:", also known as "No One:" Tweets and "Nobody:" Tweets and "Literally No One:", is a phrasal template used to mock people who strive to attract attention and tend to provide unsolicited opinions, as well as for observational humor., håper dette gir mening, tok ikke lange tiden på å finne meniningen bak det
Vis hele sitatet...
Har søkt selv. Skjønner ikke en drit. Beklager
Tenker at du har skjønt selve essensen. Men ikke forstått hvordan ironi fungerer.
Med "Literally no one:" menes det at ingen spurte, men likevel velger dem å fortelle at de er veganere.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Tenker at du har skjønt selve essensen. Men ikke forstått hvordan ironi fungerer.
Vis hele sitatet...
Jo. Jeg vet hva ironi er.

Feks: Hvis du har en obvious jomfru i klassen, så sier du «sjekk den hora der a»

Sitat av Vinkelrett Vis innlegg
Med "Literally no one:" menes det at ingen spurte, men likevel velger dem å fortelle at de er veganere.
Vis hele sitatet...
Ahaaa! Men da skulle de skrevet «literally no one ask» ? Men nå henger jeg med, tror jeg
Sist endret av Politietsuger; 19. februar 2021 kl. 22:58.
Sitat av Politietsuger Vis innlegg
Jo. Jeg vet hva ironi er.
Vis hele sitatet...
OK, boomer.
Sitat av Politietsuger Vis innlegg
Ahaaa! Men da skulle de skrevet «literally no one ask» ? Men nå henger jeg med, tror jeg
Vis hele sitatet...
Det er derfor det er blankt felt bak ":"

Wiki: "Kolon er et skrifttegn, hovedsakelig brukt for å innlede et direkte sitat eller utsagn og for å innlede en oppramsing eller presisering. Kolon skrives som : ."

Altså "literally no one: blankt utsagn/ingen sa noe/tok det opp/nevnte det"
Så popper vegans eller whoever memen handler om opp med sitt.

Sitat av Politietsuger Vis innlegg
Jo. Jeg vet hva ironi er. Feks: Hvis du har en obvious jomfru i klassen, så sier du «sjekk den hora der a»
Vis hele sitatet...
Nei det sier man ikke.
Sist endret av celtseus; 19. februar 2021 kl. 23:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hard inni,myk utenpå
Benzopikk's Avatar
20 8
Sitat av celtseus Vis innlegg
Nei det sier man ikke.
Vis hele sitatet...
Har gått i flere klasser med diverse jomfruer og kan bekrefte at det sies
Bare gutta som har særs dårlig folkeskikk da. For sånt sier man ikke.
Ikke for å deraile tråd men Benzopikk hvor i landet er dette ? Det er helt ukjent uttrykk for meg.
Sist endret av KrølleBølleBrur; 20. februar 2021 kl. 01:15.
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
OK, boomer.
Vis hele sitatet...
Yep, retard (si imot staz crewet... tipper jeg får ferie nå)

Ja men da henger jeg med az, nice price!
Krøllebøllebrur; primært stort sett over hele østlandet egt.
For freakforum er jo oppstandelsen til god folkeskikk... ^^
Sist endret av Politietsuger; 20. februar 2021 kl. 01:23.
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Ikke for å deraile tråd men Benzopikk hvor i landet er dette ? Det er helt ukjent uttrykk for meg.
Vis hele sitatet...
har hørt det samme selv når jeg gikk på ungdomsskolen (sikkert før å for den del) for en del år tilbake, dette i viken, hørt andre snakke om det å,
Sitat av Politietsuger Vis innlegg
Yep, retard (si imot staz crewet... tipper jeg får ferie nå)

Ja men da henger jeg med az, nice price!
Krøllebøllebrur; primært stort sett over hele østlandet egt.
For freakforum er jo oppstandelsen til god folkeskikk... ^^
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke han tar seg spesielt nær av det. Du fremstiller bare deg selv i et dårlig lys ved og bruke skjellsord over en uskyldig spøk.

At du ikke forstår memet er helt greit. Bare ignorerer det ? Selvom du ikke forstår det, kan noen andre kan finne det morsomt.
Humor er subjektivt.
Hard inni,myk utenpå
Benzopikk's Avatar
20 8
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Ikke for å deraile tråd men Benzopikk hvor i landet er dette ? Det er helt ukjent uttrykk for meg.
Vis hele sitatet...
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
har hørt det samme selv når jeg gikk på ungdomsskolen (sikkert før å for den del) for en del år tilbake, dette i viken, hørt andre snakke om det å,
Vis hele sitatet...
Samme her, ungdomskole i Viken!
Det handler om folk som preker eller skryter om ting helt uoppfordret. Ofte til andres irritasjon.

1 Ingen sier noenting
2 En person sier noe teit som ingen ba om å høre

That's it. Skjønner du det nå?

Hvis poenget ditt er at vitsen er dum og oppbrukt så er jeg enig.
Sist endret av Bothrops; 20. februar 2021 kl. 02:47.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hver gang jeg har skrevet vet svar her har jeg rivd meg i håret og gått fra feltet

Meaculpauio: hva om kolon betyr en replikk/sitat

Mind boggling
Sist endret av meaculpaUIO; 20. februar 2021 kl. 02:47.
PS amerikanere driter i dobbelt negativ, har du sett The Sopranos? I ain't saying nothing!