Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1058
Hei Nå sitter jeg å ser på forskjellige youtube klipp fra Norske humorprogrammer. Blir litt overasket når jeg ser hvor mye de pusher grensene. De angriper både utsatte grupper i samfunnet og f.eks Kongehuset.

Hva synes dere? Er alt de finner på like greit?
Yes, det er jo helt greit. De angriper forsåvidt alle gruppene i Norge som finnes så det blir jo det samme!
Ytringsfrihet her i landet altså...
Så lenge de ikke hetser utlendinger så er alt lovlig!
Blir du overrasket og syntes de pusher grensene når de gjør satire av kongehuset?
syns det er greit at man kan tøye grensene litt, men de som går over alle grenser er ikke like bra mener jeg, så lenge det ikke går alt for personlig mot folk går det greit, men uansett de som skal pushe grensene til det ytterste prøver uansett for hardt og det er ikke morsomt engang.

det meste untatt torsdags kveld fra nydalen mener jeg. værre humør finnes ikke. alt de har hatt de siste sesongene har vært møkk.

Ylvis f.eks er ganske bra.
Sitat av Don Veto Vis innlegg
Blir du overrasket og syntes de pusher grensene når de gjør satire av kongehuset?
Vis hele sitatet...
Nei det var bare et eksempel.
Nå har jeg ikke sett så mye på det i det siste.

Men så lenge alle grupper/typer får kjørt seg omtrent like mye ser jeg.ikke hva som er problemet?