Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1592
Noen som har tenkt seg på The Matrix skogsraven utenfor Oslo?
Har hørt om den og blitt "invitert" på byen før, men tydeligvis må man være inni en facebook gruppe og sånt for å få med seg location :/

Rekk gjerne ut om noen har peiling hvor den blir hen eller fikk booket bilett i tide!

Drar gjerne med folk
Brrrrrr høres kaldt ut ��
Høres det fullstendig uforsvarlig ut. Grotta II. Skal ikke bli liggende lenge ute i temperaturene som er nå før det blir ditt siste rave.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Må dere slappe søringer roe ned på propagandaen. Det er meldt plussgrader frem til 30 på yr i dag. For Oslo. Folk som fryser ihjel i sånne temperatur må være nakne og gjenstand for Darwin. Men pass alltid på hverandre og vær fornuftige så langt det går
Sist endret av meaculpaUIO; 4 uker siden kl. 19:39.
Fuck Mr. Plod!
Nøddy's Avatar
folk passer godt på hverandre og det er mange som jobber der + at foreningen tryggere ruspolitikk pleier å være til stedet.

slapp nå av folkens :P herregud!

finner ingen the matrix rave. hvem er det som hoster ravet?
Sist endret av Nøddy; 4 uker siden kl. 23:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
3 0
Litt kjølig kommer det nok til å bli! - om man er spesielt dum kan man vel prestere å daue i skauen. Satser på at det ikke angår meg.

Det er hostet av "NACH! Oslo".
En med vilje lukket gruppe som jeg da står utenfor. Håpet litt på at noen freaks her kunne strekke ut en hånd å slippe meg inn!
Sist endret av Parlancealot; 4 uker siden kl. 23:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Haha. På med bobledressen og ruse seg sanseløs og døgne i 15 minus? Jeg venter til sommeren, takk ;-p
Sitat av Parlancealot Vis innlegg
Litt kjølig kommer det nok til å bli! - om man er spesielt dum kan man vel prestere å daue i skauen. Satser på at det ikke angår meg.

Det er hostet av "NACH! Oslo".
En med vilje lukket gruppe som jeg da står utenfor. Håpet litt på at noen freaks her kunne strekke ut en hånd å slippe meg inn!
Vis hele sitatet...
Ahh den gjengen ja Har ikke fått deltatt selv men skal gjøre alt for å komme meg dit i sommer
Gå til instagram
Trådstarter
3 0
Kjenner du til noen andre kollektiv som gjør lignende saker? Hadde likt å sjekket ut flere
Fuck Mr. Plod!
Nøddy's Avatar
Sitat av Parlancealot Vis innlegg
Kjenner du til noen andre kollektiv som gjør lignende saker? Hadde likt å sjekket ut flere
Vis hele sitatet...
Du må nesten bare finne noen artister på instagram også følge flere og flere til du er inni i det.

Er rave ca hver helg, men det er ikke mange som vil dele spesefike folk som hoster.

Når ett event blir spredt kommer det alltid masse noobs på 16-17 år som snorter en grammer molly på en kveld. Å det er flere shady/ekle folk (ofte de samme)
så det egner seg virkelig ikke med drita barn til stedet med en grammer i blodet på slike plasser.
Sist endret av Nøddy; 3 uker siden kl. 08:54.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vært på nach raves før og ikke vært særlig fornøyd med stemning (er en yngre kvinne så opplevd mye trakassering i fra eldre utenlandske menn på akk disse ravesa) skal sies at det er lenge siden nå og vet det har vært endringer i hvem som arrangerer, så kan være annerledes nå.

Anbefaler deg ikke å dra hvis de har ett rave i skogen nå mtp temperatur. Vært på skogsraves selv i juni med 8 grader hvor vi har fryst halvt i hjel selv med lue, votter og ullundertøy.