Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 759
Hallays godtfolk.


Er det noen som vet om noen gode strømsparings tips til denne telefonen?
Skjermen er jo åpenlys da, den står nesten i null, og bluetooth og Wifi er av på jobb, og likevel overlevde den bare i 8 timer idag på jobb (Skal nevnes jeg har hørt musikk i 4 av de timene, oog spilt noe angry birds). Men er det noen som har lure tips til og spare batteriet? Mottas med takk...

Fant ingen poster om dette emne her eller på google, så fant ut jeg måtte mekke sjøl. Til dere adminer så har jeg ikke peiling hvor dette egentlig skal postes, så bare flytt om det er feil.

Takker på forhånd!
cyanogenmod med Render effect (kun en farge aktiv på displayet)
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Jaha, hvordan fikses dette? Ganske blank på Android, byttet nettopp fra en gammel nokia
Kan være verdt å flashe om telefonen til en eller annen custom ROM med fokus på batterilevetid. Fikk enormt mye bedre batterilevetid med CleanDHD (CyanogenMod-variant), i forhold til stock HTC-rom. Finnes også diverse Sense-ROMs med bedre batterilevetid, og til og med nyere Sense-versjon.
Om du kjøper SetCPU kan du også stille inn strømforbruk, og forskjellige profiler hvor du setter performance etter strømnivå etc.