Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1169
Hei, går første året på media og kommunikasjon.
Har derfor mange adobe programmer på skole pc-en som jeg har lyst til og beholde etter jeg er ferdig på skolen.

Problemet er at jeg skifter skole og linje til høsten, jeg får beholde pc-en, men programmene kommer IKT ansvarlig til og sjekke at jeg har sletta i løpet av de nermeste dagene.

Noen som vet om det går an og "gjemme" programmene eller noe lignende en eller annen plass på datamaskinen sånn at IKT ansvarlig ikke finner programmene når han sjekker pc-en?
Kan ikke så mye om data, så vær så snill og forklar litt detaljert vist noen har en løsning.
Operativsystemet er windows 7.


Vær så snill og ikke kom med en moralprek

På forhånd takk
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Tatt image av disken, sletta alt slik som du skal, vente til kontrollen er gjennomgått og så gjenopprette imaget?

Selv ville jeg gjort dette med en ubuntu live-cd, men kan vedde på at det finnes langt mer brukervennlige måter enn som så
Hvis du er administrator på pc-en, kan du lage en truecrypt mappe (guide), og flytt installasjonsmappene hit.
Sitat av nikons Vis innlegg
Hvis du er administrator på pc-en, kan du lage en truecrypt mappe (guide), og flytt installasjonsmappene hit.
Vis hele sitatet...

Funka ikke..
Hvis ikke kan du nå bare laste ned noen torrents med softwaren du ønsker og gi faen i skolens policy om "ulovlig nedlasting"

Nå er det 3 året går på vgs og jeg installerer piratvare for harde livet IT folka bryr seg ikke. Jeg brukte til og med pirat OS under IKT-eksamen.
Tror heller jeg bare laster ner fra bukta etter programmene er sletta, men takk for tips anyway
bare flytt programmet over til en minne penn eller ekstern harddisk
Sitat av Rambola Vis innlegg
bare flytt programmet over til en minne penn eller ekstern harddisk
Vis hele sitatet...
Hadde jeg hatt en som er stor nok, er ikke akkurat små program det er snakk om
Altså, kjøper du en ekstern haddisk på 500gb-1tb får programmene lett plass.....
Eller bruke en program for å finne serial til programmene. Så sletter du dem og laster dem ned igjen på en senere tidspunkt.

På denne måten har jeg serial til adobe master collection cs 5.5 og adobe acobat 10. Har tjent noen slant på å selge serialene videre også.

Sitat av Den modige Vis innlegg
Eller bruke en program for å finne serial til programmene. Så sletter du dem og laster dem ned igjen på en senere tidspunkt.

På denne måten har jeg serial til adobe master collection cs 5.5 og adobe acobat 10. Har tjent noen slant på å selge serialene videre også.
Vis hele sitatet...
afk er bra program, men koster litt. Eller kan du laste den bra bukta.