Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 513
Jeg leste nettopp NRK beta sin artikkel 12 skrivetips som funker. Her fant jeg mange gode tips, og en av de var å skrive tankekart. De tipset om appen MindNode, men den finnes kun til apple produkter.

Er det noen her som har erfaring med lignende apper for android, windows eller på nett? (Gjerne en tjeneste som kan brukes på alle plattformene)
her er noen for android, har såvidt testet disse men kun brukt på android. Såvidt jeg husker så var det bare en som ikke støttet noe annet enn android, tror det var mindly. Simplemind er enkel, kjapp og intuitiv. Mimind var også bra. Du må nesten bare teste ut og se hva som virker for deg. I utgangspunktet så er jo ikke forskjellen veldig stor, de gjør i bunn det samme og skal la deg visualisere og systematisere. Men det må være enkelt og det må ha et grensesnitt som gjør at du faktisk blir å bruke det. Feks farger, størrelse etc.



simplemind
mindly
mindjet
mimind
mindmeister