Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1017
Hvilket gaming headset bør jeg kjøpe trenger et som stenger ute litt lyd og som har mic
Prisklasse?
Trådløst/kablet?
Vil du ha surround? Om så, virituell eller ordentlig? 3.1, 5.1 eller 7.1?
USB, optisk eller annen tilkoblings mulighet?
Trådstarter
4 0
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Prisklasse?
Trådløst/kablet?
Vil du ha surround? Om så, virituell eller ordentlig? 3.1, 5.1 eller 7.1?
USB, optisk eller annen tilkoblings mulighet?
Vis hele sitatet...
Trenger sånn at jeg kan høre rundt meg på bf4 og pris under 1000
Samma på tilkobling så lenge jeg kan tilkoble meg og samma på trådløst eller kablet
Anbefaler som jeg har anbefalt før , Corsair Vengance 1500 dolby jeg er storfornøyd og hatt den en stund nå og er like fornøyd. koster vell 759,- , men er faktisk på 43% avslag nå , så den koster 425,- kr nå.
Den som bare er der
Sitat av aarlien Vis innlegg
Anbefaler som jeg har anbefalt før , Corsair Vengance 1500 dolby jeg er storfornøyd og hatt den en stund nå og er like fornøyd. koster vell 759,- , men er faktisk på 43% avslag nå , så den koster 425,- kr nå.
Vis hele sitatet...
Har bra mic og surround, og god bygge kvalititet. Lyden er ikke noe særlig god, funker sikkert.
Jeg bruker dette: http://www.komplett.no/creative-sb-t...ireless/650795
Funker bra, litt stort men ellers bra.

Men, black friday er jo snart (28. nov.), kanskje vente til da. Komplett hadde flott salg da.
Astro A50 <3 <3 Kanon fornøyd
Logitech G35, meget bra headset, bra lydkvalitet, og stenger ute veldig mye bakgrunnstøy.
Sist endret av Labruzzo; 16. november 2013 kl. 23:55.
Enig med deg Labruzzo, meget bra headset, bruker det selv og fikk det for 1 år siden ca. men kunne tenkt meg å gå opp til Logitech G930
Å si at lydkvaliteten på Logitech G35 / G930 er god vil være å overdrive, ihvertfall til denne prisen.
Om du ikke skal noe særlig opp i pris så ville jeg faktisk gått for SteelSeries Siberia v2, denne koster nå 559,- , og er mist like god som Logitech sine. Penere også. Kan du strekke deg litt over 1000,- så ville jeg gått for et ASTRO GAMING A40 til 1299,-. Denne er uten "mixamp", men har du et OK lydkort kan jeg aldri tenke meg at dette kan låte noe annet en helt nydelig.

Selv ville jeg puttet mer penger i det, for lyd er 90% av opplevelsen i spill IMO. Kjøp et stereo headsett fra Sannheiser eller lignende, og en mikrofon til å sette på skrivebordet.
Å si at lydkvaliteten på Logitech G35 / G930 er god vil være å overdrive, ihvertfall til denne prisen.
Om du ikke skal noe særlig opp i pris så ville jeg faktisk gått for SteelSeries Siberia v2, denne koster nå 559,- , og er mist like god som Logitech sine. Penere også. Kan du strekke deg litt over 1000,- så ville jeg gått for et ASTRO GAMING A40 til 1299,-. Denne er uten "mixamp", men har du et OK lydkort kan jeg aldri tenke meg at dette kan låte noe annet en helt nydelig.

Selv ville jeg puttet mer penger i det, for lyd er 90% av opplevelsen i spill IMO. Kjøp et stereo headsett fra Sannheiser eller lignende, og en mikrofon til å sette på skrivebordet.
Er storfornøyd med G930(trådløst) selv.
Har hatt den i ett år(?) Brukt hver dag, batterikapasiteten har ikke tapt seg.

Pros:
Det er en G930

Cons:
Plastikken knirker som faen i helvete hvis man skal ligge med de. Behovet for å ligge med headsettet skjer 2 ganger i året.
Programvaren som gir bedre lyd "faller ut" ofte, og må restartes for at den vanvittige gode equalizeren deres kicker inn igjen. Sikkert min egen feil.

edit:
Jeg er enig med Myhre, det finnes sikkert tusen headsett som har bedre lyd enn G930, men personlig kjøper jeg ikke headsett fordi de ser fin ut. Det eneste i et pc-oppsett som skal se fint ut, er skjermbildet
Jeg skal undersøke din anbefaling Myhre, jeg skal innrømme at G930+Logitech Software(!) kan ha alternativer til bedre lyd <3
Sist endret av Rolsen Royce; 17. november 2013 kl. 13:28.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Komplett kjører tilbud på Logitech G35 til 499