Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  138 19917
Jeg har slått meg sammen med Pyromannn her på forumet som alt hadde en Epoch server. Har testet den ut og gitt den "approval"

Serveren kommer til og gå litt opp og ned nå og da siden vi forsatt fikser litt på den, men er oppe relativt 24/7. Serveren vet vi lagger på rundt 30 players så vi vil gjerne se hvor det går. Om serveren blir en suksess tenker vi og leie en dedikert server, siden Pyromann er den som hoster nå fra en sidestående pc som server. Vi skal prøve og ta en restart hver 4 time siden vi ikke har fått Auto-restart oppe og gå enda.

Server Info:

God Mode safe zone
600+ Vechiles
Heli Lift / towing ( jobber med towing )
CH
Auto Refuel
Self bloodbag
Custom building

IP 84.209.173.170:2302

Jeg har erklert meg selv som bandit siden de andre på serveren var friendly. Etter mye dreping og herjing har jeg fått tatt råtta på de fleste choppers og armored kjøretøy! kom kom, bare og spille til dere blir BLÅ!
hvilke spill kreves for epoch? jeg har arma 2, OA og arma 3 men de 2 førstnevnte sletta jeg for en mnd siden så frykter det blir jævla mye krøll med å få alt til å funke igjen har jææævla lyst til å joine da!
Epoch er en mod for DayZ om du laster ned Dayz commander så kan du lett installere alt der. Der er Utallige guides på google/youtube om du skulle trenge hjelp, lykke til
har dayz commander men selve spilla som jeg regner med epoch er modda til ( arma 2?) sletta jeg for en mnd siden. så tror jeg må avinstallere alt og laste ned og installere alt på nytt.. driv å kuker med det nå, satser på å joine dere asap
Hvordan kobler man på en spesiell IP i DayZ Commander?
på search evn filter inne på "servers"

finner ikke serveren 84.209.173.170:2302 (tombøtte) jeg eller når jeg søker inne på dayz commander ^^
Sist endret av Mr.Bukse; 1. oktober 2013 kl. 21:36.
Den skal være der! prøv å start spillet og søk?


Uansett, jeg har adda en kul funksjon i serveren nå Legge sammen vingene på ospreyen mere kommer senere

http://i851.photobucket.com/albums/ab79/super2277/arma2oa2013-10-0202-08-53-196.jpg

http://i851.photobucket.com/albums/ab79/super2277/arma2oa2013-10-0202-07-49-555.jpg
var såvidt innom der nå nettop men var helt tomt.. ikke vet jeg helt hva epoch går ut på eller. er det base building? aldri gjort før :P
Ser kult ut!! mulig jeg skaffer dayz mod igjen da jeg sluttet å spille dayz etter at jeg fant meg takistan life revulution og wasteland...

Hvis det også blir litt flere spillere, hater tomme servere.
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Ser kult ut!! mulig jeg skaffer dayz mod igjen da jeg sluttet å spille dayz etter at jeg fant meg takistan life revulution og wasteland...

Hvis det også blir litt flere spillere, hater tomme servere.
Vis hele sitatet...

Flere spillere er jo det kun freak og andre som kan gjøre noe med

Auto restart er nå oppe og går med varsler før dette skjer. VI har også tatt 3 timer med dag 1 time natt.
Vært fett med epoc på taviana, kommer innom og sjekker senere.
Laster ned arma 2 nå. Stikker innom senere i dag
Da har vi oppdatert litt ting på serveren.

Noen items spawner som vi ikke vil ha der, dette gjelder en stinger som vi ikke er helt sikre på om skal være med i Epoch og vi sjekker ut dette.

VI har lagt til "Special wepons crate Side mission"

Dette er en crate som spawner random på mappen nesten som helicrashes. Scriptet bestemmer en random plass uten folk, lager en rød sirkel på mappet og legger ut en Wepons Crate i en 500 meter radius fra midtpunktet.

Her kan det spawne alt fra Lapuas, AS50TWR til en vanelig Winchester og bandages. Denne spawner ca en gang i timen og er kun oppe i 10 minutter! Vi gjorde en test nå, der var Satchel charges, 1 brief case med 100OZ gull.

Vi har ikke fjernet CH henda fordi det ikke ville fjerne seg, så vi sjekker det også.


Serveren er forsatt lagfri med relativt liten player base, Vi ønsker flere spillere for og få testet serveren og såklart spille med freaks.


Om du ikke vet hva Dayz Epoch er sjekk ut denne:

http://www.youtube.com/watch?v=lCnacFB-Zmk

du kan også søke på youtube/google for og finne mye mer
synd jeg må gjøre så mye stuk for å laste ned dayz da jeg ikke har steam arma-.-
Armored kjøretøy som i humvee's håper jeg. Hvis det er heavy-armor som tankser eller BMP er det turn off for meg.
Sist endret av Oatre; 2. oktober 2013 kl. 21:54.
laster ned Epoch så sees vi der selv om det bare er 3 spellere på da :P

men har dere teamspeak eller?
Sitat av Oatre Vis innlegg
Armored kjøretøy som i humvee's håper jeg. Hvis det er heavy-armor som tankser eller BMP er det turn off for meg.
Vis hele sitatet...
Ja der er litt armored kjøretøy. Det beste du får er nok en HMW og noe i den dur. dette koster MYE gold og tar deg sikkert 2-3 dager og få tak i om du møter litt konkurranse på veien. Tanks osv er ikke med.
got killed by a hacker jævla kjipt

tror det er han hoppende hare
Sist endret av Mr.Bukse; 2. oktober 2013 kl. 23:26.
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
laster ned Epoch så sees vi der selv om det bare er 3 spellere på da :P

men har dere teamspeak eller?
Vis hele sitatet...
Skal sende en melding til JVmhyre og spørre om vi får bruke hans teamspeak. dette tror jeg går fint etter som jeg selv har fått brukt denne til hva jeg vil ellers. kommer tilbake med det og en evnt IP.

Sitat av Mr.Bukse Vis innlegg
got killed by a hacker jævla kjipt

tror det er han hoppende hare
Vis hele sitatet...
Tror jeg neppe. Vi har anti hack på serveren og hack logs, skal sjekke det opp og følge litt med på han jeg
vi var 2 stk som var sammen og han andre karen var helt sikker. han var vistnok en jævla god hacker.. måten jeg døde på var helt latterlig også ble dratt ut av en bil langt ute i villmarka
Sitat av Mr.Bukse Vis innlegg
vi var 2 stk som var sammen og han andre karen var helt sikker. han var vistnok en jævla god hacker.. måten jeg døde på var helt latterlig også ble dratt ut av en bil langt ute i villmarka
Vis hele sitatet...
Kan du forklare litt nermere?
hallo joinet med en venn nå men er det noen som har en TS server som er oppe å går som serveren kunne brukt?
Dere kan bruke denne foreløbig. har ikke avklart om jeg får lov og bruke denne fast.:

ts3.hxnorway.com:9989
Jeg og en kompis vil spille nå, men får fremdeles ikke funnet den. Har prøvd å søke med IPen i Search-tabben, og i filter på Servers-tabben

er det bare jeg som er dum?

Hva heter en av dere in-game? Mulig det er lettere å søke etter det.
Sist endret av sgt_coke; 2. oktober 2013 kl. 23:41.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Jeg og en kompis vil spille nå, men får fremdeles ikke funnet den. Har prøvd å søke med IPen i Search-tabben, og i filter på Servers-tabben

er det bare jeg som er dum?

Hva heter en av dere in-game? Mulig det er lettere å søke etter det.
Vis hele sitatet...
GeneralDuchee

Om du har dayz commander så kan du legge til serveren der som favoritt
yes, kom meg til stary, så blir jeg faktisk slått av zombier i godmode området. så døde jeg ved å gå på en dør. hhahah Dayz at its finest.
Ja, vi kunne ikke skyte zombiene men de kunne slå oss til blods. Og ja, mistet blod og svakere farger. (begynte å blø)
Sist endret av Oatre; 3. oktober 2013 kl. 00:07.
Beklager for dette. egentlig skal scripten funke sånn at zombiene forsvinner når man går inn i safezona! Jeg skal endre litt på scripten så godmode blir aktivert istedet

EDIT: Safezona fiksa
Sist endret av Pyromannn; 3. oktober 2013 kl. 00:23.
var en på servern som het mesna kunne noen eller mesna selv send meg en pm her?

Altså hvis noen vet hvem han er.

også skulle jeg gjærne hat tak i general.
Driver på å laste ned selv Blir nok å se i kveld/natt
Hei, jeg ble admin bannet fordi jeg hugget et tre? Med en gang treet falt, ble jeg kicka for hacking?
Prøvde å reconnecte, men jeg var bannet. Fiks?
Sist endret av Oatre; 3. oktober 2013 kl. 02:26.
Hey admin, nå er jeg veldig confused, jeg og oatre hugget ved inatt og idet vi hugget ned treet ble vi admin bannet! sto noe med Mr.friendly guy damagelog #2 osv husker ikke helt, pliis fiks dette , har fått tak i mye stuff nå.
Sist endret av DustMan; 3. oktober 2013 kl. 02:29.
Beklager for dette, gotcha som er litt nazi. Nå har jeg unbanna dere og fikset problemet
Sist endret av Pyromannn; 3. oktober 2013 kl. 02:50.
Enda en bug, skulle bruke en stinger på en bil jeg fant bare for å ha det litt morro.. ble selvfølgelig kicket hvor det sto at jeg prøvde å spawne en bil.

create vehicle restriction 16 får jeg.. -.-
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Enda en bug, skulle bruke en stinger på en bil jeg fant bare for å ha det litt morro.. ble selvfølgelig kicket hvor det sto at jeg prøvde å spawne en bil.

create vehicle restriction 16 får jeg.. -.-
Vis hele sitatet...
Stinger er egentlig blacklista, den skal egentlig ikke spawnes
okey, tusen takk Pyromannn, har allerede tilbrakt mye tid på serveren på kort tid
Som sagt så er vi ikke helt ferdig med configurasjon og bug fixes. vi prøver å fikse det som kan fikses og lar utgiverne fikse de andre bugsa.

Men stinger skal fjeners ifra lootspawn
hvorfor skal stinger fjernes? den er jo så morsom å bruke <3
Morsom å bruke kanskje, men den gir meg absolutt ikke en dayz følelse
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Dere kan bruke denne foreløbig. har ikke avklart om jeg får lov og bruke denne fast.:

ts3.hxnorway.com:9989
Vis hele sitatet...
Det går helt fint vet du, denne er åpen for alle
Om noen ønsker en egen kanal der med passord kan dette også ordnes, bare send en PM, eller en poke på TS.

Kommer til å endre adresse på TS3 i helgen tenker jeg, men kan si ifra når den tid kommer.
Fant mest sannsynelig stingeren deres i enn bil utfor enn camp.

Kastet den, men dere har sikkert dupet den, med tanke på at dere hadde over 20 skudd til den, og over 6 safer i campen
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
hvorfor skal stinger fjernes? den er jo så morsom å bruke <3
Vis hele sitatet...
Fordi det er ingen vits i å ha den her. også har vi ingen beltekjøretøy, og stinger blir litt overkill. Det blir som å spawne inn 5 MLRS eller 10 tanks og kjøre rundt å drepe folk i elektro
Sist endret av Pyromannn; 3. oktober 2013 kl. 13:10.
Ja, den er OP og useless. Synes launchers bør holdes unna Dayz. Stinger er forresten ikke for beltekjøretøy, den er for luftfartøy, men kan også brukes mot beltekjøretøy
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det går helt fint vet du, denne er åpen for alle
Om noen ønsker en egen kanal der med passord kan dette også ordnes, bare send en PM, eller en poke på TS.

Kommer til å endre adresse på TS3 i helgen tenker jeg, men kan si ifra når den tid kommer.
Vis hele sitatet...
Takk Mhyre. Vil gjerne ha en Admin kanal der jeg og Pyromann kan være og om noen skulle trenge og komme inn dit pga problemer osv. Gjerne også en looking for group kanal
For dere som hater at folk acceses deres gear i trade zone, Jeg kan adde på en script som gjør at bare du kan åpne din egen gear i trade zona, selvom du prøver å åpner andres backpack så får du bare tilgang til din egen. Hva syns dere om det?
Høres greit ut det, men problemet er at hvis jeg har for eksempel 30 stanag magasin i sekken, også skal en venn ha det, synes det burde blitt mulig å få gitt over det da, uten å gå ut av trade zone
Sist endret av Oatre; 3. oktober 2013 kl. 14:21.
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Takk Mhyre. Vil gjerne ha en Admin kanal der jeg og Pyromann kan være og om noen skulle trenge og komme inn dit pga problemer osv. Gjerne også en looking for group kanal
Vis hele sitatet...
Det kan vi få til. La til en LFG kanal under "Sosialen", send meg en PM med ønsket kanal-navn og passord, så skal jeg legge den til.
Mulig du kan få lagt ut DMR i trade zone. Savner den litt
Sist endret av Oatre; 3. oktober 2013 kl. 14:27.
Hei Pyromannn, har enda en bug til deg her.. logget av igår, la det meste jeg ville ha i safen, parkerte og låste bilene. nå er alt borte , bare en tom safe igjen.
Sitat av aarlien Vis innlegg
Hei Pyromannn, har enda en bug til deg her.. logget av igår, la det meste jeg ville ha i safen, parkerte og låste bilene. nå er alt borte , bare en tom safe igjen.
Vis hele sitatet...
Bilene kan ha blitt Towed av noen med heli. Safen er jeg ikke helt sikker på.