Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 673
Hei
Har lest sticky'en ang port forwarding, men har noen problemer.
Har Lyse fiber, med en Telsey wifi boks som er koblet opp til en Dlink Dir-655.
Har satt opp statisk ip adresse, og fått Lyse til å sette Telsey boksen i bridge mode. Satt opp port forwarding av en port 4xxx7 til utorrent ved hjelp av guide på portforward.com, men uten hell. Har da satt opp port forwarding på Dlink routeren, mens alt står på standard på telsey boksen. Jeg ser at inne på dlink router setup kan jeg sette opp virtual server om jeg skal åpne en enkelt port. (som jeg jo skal), men i følge guiden på portforward.com skal jeg sette opp via port forward fanen som beskrives som at jeg skal åpne en rekke porter.

Når jeg bruker port checker verktøyet hentet fra samme nettside får jeg opp at external ip er lik ip'en fra Lyse og at porten er stengt.
Skulle jeg ikke fått opp den statiske ip adressen jeg har satt på pc'en? Er ikke Telsey boksen satt i bridge mode, eller har dere noen forslag her?