Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 7707
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Det er en del ting jeg ønsker å gjøre med nettstedet/forumet, og ønsker i den sammenheng et nytt og mer fleksibelt design.
Jeg har selv lagt hatten på hyllen når det gjelder design og har ikke holdt følge med utviklingen innen designstiler de siste årene, og ber derfor om hjelp av forumets designguruer.

Freshe farger kan godt brukes, men det må ikke bli et for grafikktungt design. Videre bør det helst være greit skalerbart, og gjerne ha noe samme stil som ymse nettaviser (digi, itavisen, etc. - ikke store endring fra før altså) men gjerne med et mer "web 2.0"-feel som digg, bebo og lignende.

Så her er det altså fullt mulig å slippe fantasien løs. Det er ikke nødvendig å lage noe helt ferdig, og dere trenger ikke være redd for at jeg ikke vil forstå hvor dere prøver å gå med designet - jeg er nesten like mye ute etter idèer og elementer som jeg er ute etter et ferdig design.

Slik som det er nå er det veldig lite jeg kan gi i form av belønning, men hva med en -adresse? Heder, ære og kudos er selvfølgelig også en del av pakken. Det kan godt være jeg finner på noe annet også, men som sagt så er det ikke noe håndfast som kontanter med i bildet.


Hvis det er noen som ønsker å bidra med noe slikt som dette så er det bare å sette igang, og poste forslag her. Det kan alternativt sendes på mail: .


Jeg håper virkelig at vi kan få til noe sammen her da designet i grunn er det som er flaskehalsen forran neste versjon av nFF.
Personlig liker jeg designet nFF har nå. Enkel og greit design. Men skader ikke å se alternativ versjon, hehe. Men jeg lurte om du fikk mail fra noen? Siden ingen kommenterte noe her, så lurte jeg om det blir noe av det?
Jeg liker også sånn som det er nå.
Blir det mulig å bruke dette designet framfor det andre hvis det blir noe av?

Sånn som med old skewl?
Du er min venn
niigu's Avatar
Det tar nok litt lengre tid å lage et såpass omfattende design som dette, marsboer. Kanskje et par uker til admins får inn et dugleik nok design som kan brukes. Om jeg rekker det i min ellers travle hverdag, skal jeg prøve å få mekket et forslag.
Jeg liker det sånn som det er nå, slik som de andre sier. Men det må da være ekstra ordinært for at det skal falle i smak.
Tja, er ikke helt sikker på hva du er ute etter, men et av de beste forumene jeg bruker å være på synes jeg er www.mtgsalvation.com. Der er forum og forside og slikt godt integrert. Jeg liker også selve typen forum de har der og de har også mange gode funksjoner innebygd i forumet som jeg liker godt, mesteparten er vel da så vidt jeg vet plugins til forumsoftwaren og lignende.

Ellers så håper jeg freakforum holder et enkelt og lett design slik som det er nå, fungerer veldig bra
Sitat av nan
Tja, er ikke helt sikker på hva du er ute etter, men et av de beste forumene jeg bruker å være på synes jeg er www.mtgsalvation.com. Der er forum og forside og slikt godt integrert. Jeg liker også selve typen forum de har der og de har også mange gode funksjoner innebygd i forumet som jeg liker godt, mesteparten er vel da så vidt jeg vet plugins til forumsoftwaren og lignende.

Ellers så håper jeg freakforum holder et enkelt og lett design slik som det er nå, fungerer veldig bra
Vis hele sitatet...
Det er samme type forum som nFF bruker. Syns ikke det var så fint. Da vil jeg heller ha det designet vi har på nFF nå!
Ikke for å være politi på admins post, men han spurte om det er noen som kan designe siden ol. ikke om dere liker den nå eller ikke.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Max-mekka er right on the money. I tillegg ønsker jeg som sagt et design som kan brukes til mer enn bare et forum, og nøyaktig hva dette andre er skal heller ikke diskuteres i dette emnet.
Forøvrig ingen bidrag, som forventet.
Er det ikke slik at folk blir flamet til døde når de spør om gratis design osv?

På en annen side hadde det vært spennende å prøvd et helt nytt oppsett, siden de fleste forum bruker denne typen. Forandring fryder. (Om ikke for de som skal legge om, men brukerene. )
▼ ... over en måned senere ... ▼
..Kan *KANSKJE* lage noe, generelt sett, men ikke forvent stort, jeg kan være.. vel, j*vlig lat til tider. XD

Oh well.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skjer det noe her eller? Noen endringer i designet har vi jo sett, kommer det noe *store* greier i nærmere fremtid?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg foreslår at det heller dannes en gruppe for å løse denne oppgaven, ettersom den sannsynligvis kan bli relativt stor. Jeg har ikke satt meg inn i hvordan OS koden til dette forumet er bygd opp, men regner med at det vil kreves en viss grad av dedikasjon for å løse oppgaven.

Forøvrig synes jeg web 2.0 grafikk er oppskrytt. Liker det enkelt, samt rett på sak.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
OS-koden?

Et design har da intet med programkoden å gjøre.
Sitat av masac
Forøvrig synes jeg web 2.0 grafikk er oppskrytt. Liker det enkelt, samt rett på sak.
Vis hele sitatet...

...og hva er det som kjennetegner "web 2.0"-stilen, om det ikke er at det er enkelt...?
Hadde vært fett med OldSkewl web 2.0 style ^^ Helst i Wide, funker på skjermer som ikke er wide også. Mye bedre at det fylles mer ut, enn at det er klemt sammen i midten
Skulle ønske jeg var litt stri og kunne kommet med et forslag :S
Sist endret av Blå Gummitenner; 12. mars 2008 kl. 23:13.
Sitat av nso
OS-koden?

Et design har da intet med programkoden å gjøre.
Vis hele sitatet...
Sist jeg skjekket så inngår vel strengt tatt HTML templates CSS og annet krøll som har med layout og fremvisningen av forumets funksjoner i opensource koden?

Sitat av atomet
...og hva er det som kjennetegner "web 2.0"-stilen, om det ikke er at det er enkelt...?
Vis hele sitatet...
Web 2.0 er vel egentlig bare et tomt ord, det er bare et navn som har dukket opp i det siste som beskriver hvordan webdesign skal se ut akkurat nå. Og de fleste som påstår de har en web 2.0 look har en look hvor det er veldig mye grafikk og sterke kontraster i fargebruken. Jeg foretrekker enkle sider, hvor det er minst mulig grafikk som skal lastes. Det var det jeg mente ved utsagnet mitt.
Sist endret av masac; 14. mars 2008 kl. 03:44.
Sitat av masac
Sist jeg skjekket så inngår vel strengt tatt HTML templates CSS og annet krøll som har med layout og fremvisningen av forumets funksjoner i opensource koden?
Vis hele sitatet...
Selv om OS blir brukt av _noen_ som forkortelse for Open Source, så er det fortsatt den stående forkortelsen for Operation System. Derav mix-upen.

Nå er ikke jeg software-guruen her, men Open Source handler vel om softwareprogrammering (Mozilla Firefox) og ikke layout/funksjoner (php, java)?
Etter hva jeg kan se, er siden allerede på Web 2.0 nivået.. Wiki
Sist endret av Lanjelin; 14. mars 2008 kl. 07:52.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av masac
Web 2.0 er vel egentlig bare et tomt ord, det er bare et navn som har dukket opp i det siste som beskriver hvordan webdesign skal se ut akkurat nå. Og de fleste som påstår de har en web 2.0 look har en look hvor det er veldig mye grafikk og sterke kontraster i fargebruken. Jeg foretrekker enkle sider, hvor det er minst mulig grafikk som skal lastes. Det var det jeg mente ved utsagnet mitt.
Vis hele sitatet...
Eeeeeh. Du har virkelig ikke peiling på hva du prater om. Web 2.0 er en definisjon på brukersentrert webdesign, hvor funksjonene skal sikte mot brukerens egne behov og ønsker. At web 2.0 forbindes med glossy knapper, speileffekter og svært fete grotesk-skrifter er folks misoppfatningers skyld.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av masac
Sist jeg skjekket så inngår vel strengt tatt HTML templates CSS og annet krøll som har med layout og fremvisningen av forumets funksjoner i opensource koden?
Vis hele sitatet...
Open Source = OSS. Alltid. Har aldri hørt andre forkortelser.

Forøvrig mistenker eg at vBB bruker et templating system som gjer at HTML og logikk ikkje er sammenvevd, slik at det å lage theme til nFF er rimelig straight forward oppgave, der du i minimal grad må ha kunnskaper om forumet... Så det er ikkje anna enn html og css som må fiksast.

vBB er heller ikkje det eg ville kalla OSS. Kildekoden er tilgjengelig om du har kjøpt lisens, og du har rett til å endre den til egen bruk.
Sitat av Vangen
Er det ikke slik at folk blir flamet til døde når de spør om gratis design osv?
Vis hele sitatet...
Dersom nso skulle ha blitt flamet til døde for å spørre om det, burde det blitt permbann på sekundet. Etter alt han har gjort for oss forumbrukere igjennom tidene skulle det bare mangle at vi hjelper til litt.

Skulle gjerne ha hjulpet selv, problemet er at jeg ikke er _så_ god. Et forum som dette krever et relativt godt og gjennomtenkt design. Noe jeg ikker er 100% sikker på om jeg klarer og gjennomføre.

Skal uansett lage noen skisser og se hva jeg får til. Dersom jeg klarer og lage noe som ligner en god idè skal jeg legge den ut her.

Og til alle dere som faktisk er _gode_ her inne, (noe vi vet det finnes endel av).
Få ræva i gir å start med designdelen. =)

Litt må vi kunne gi tilbake etter all jobben han har gjort, og gitt oss!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av vidarlo
Open Source = OSS. Alltid. Har aldri hørt andre forkortelser.
Vis hele sitatet...
Jeg har sett open source referert til som OS i en del situasjoner, spessielt innen akademia.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Uansett er ikke VBulletin Open Source..
Det med at enkelt-brukere spør om gratis design er jo noe helt annet.. nFF er på en måte "din side" og ikke fj0rtizz-sida til en helt random. Hvis du lager en side til en helt random fyr gratis får du ikke noe utbytte av det:
-Du kommer ikke til å bruke det selv
-Nesten ingen kommer til å se hva du har laget
-De du lager den for kommer kanskje med et tørt takk og snakker aldri med deg igjen. (tipper du blir crew på nFF)
-Ingen andre kommer til å vite at det er DU og ikke den duden du lager sida til som har lagd det

Det blir jo noe helt annet å gjøre alle brukerne på nFF og admins en stor tjeneste, enn å bruke masse tid på en fyr du ikke vet noe om. De betaler tross alt ganske mye for host tipper jeg
Sist endret av Blå Gummitenner; 14. mars 2008 kl. 12:41.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av masac
Sist jeg skjekket så inngår vel strengt tatt HTML templates CSS og annet krøll som har med layout og fremvisningen av forumets funksjoner i opensource koden?
Vis hele sitatet...
Begge eksemplene dine er 'markup' og ikke 'code' så her er du ute og trør i et mørkt og dypt vann.

Open Source har ikke noe med synlighet å gjøre. At du kan se CSS og HTML er ikke det samme som at det er Open Source.

Lesning:
http://en.wikipedia.org/wiki/Markup_language
http://en.wikipedia.org/wiki/Open_source
http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_code

Forøvrig er dette alt helt irrelevant, og man må absolutt ikke kjenne til et nettsteds oppbygning på mer enn et abstrakt basisnivå for å lage et enkelt design. Man må ikke kjenne til hverken CSS, HTML, PHP, Perl, XHTML, RSS, SQL, XML eller andre språk som er med på å bygge opp dette nettstedet.

Det ville eventuellt vært min jobb å inkorporere et visuellt design (en PSD-fil hadde holdt i lange baner) på nettstedet. En designer skal ikke kunne HTML, en designer skal kunne designe.

Forøvrig dør Harry Potter i den siste boken.
Sitat av masac
Sist jeg skjekket så inngår vel strengt tatt HTML templates CSS og annet krøll som har med layout og fremvisningen av forumets funksjoner i opensource koden?



Web 2.0 er vel egentlig bare et tomt ord, det er bare et navn som har dukket opp i det siste som beskriver hvordan webdesign skal se ut akkurat nå. Og de fleste som påstår de har en web 2.0 look har en look hvor det er veldig mye grafikk og sterke kontraster i fargebruken. Jeg foretrekker enkle sider, hvor det er minst mulig grafikk som skal lastes. Det var det jeg mente ved utsagnet mitt.
Vis hele sitatet...
For det første er ikke vBulletin opensource.

For det andre handler web 2.0 om høy grad av interaksjon og brukerstyrt innhold, samt gjerne bruk av teknikker som f.ex. ajax, for å gjøre brukeropplevelsen bedre. Et supereksempel er facebook. Utseendet har egentlig ingenting med saken å gjøre, men veldig typiske kjennetegn er et absolutt minimum av grafiske elementer (innholdet er en annen sak), svært enkle logoer, ofte brukes gjerne kraftige, klare farger, og "glossy" knapper.

Edit: Oops, dette var det en del andre som hadde reagert på også ja... Vel, da kanskje du har fått banka det inn ordentlig nå.
Sist endret av atomet; 14. mars 2008 kl. 13:05.
Ble litt inspirert og lekte meg litt i diverse programmer



Hva synes dere? Skal bruke mer tid på det hvis det er bra nok.

EDIT: Skal jobbe mer med selve logoen spesielt :S

Det er noe sånt jeg ser for meg....
Sist endret av Blå Gummitenner; 14. mars 2008 kl. 13:32.
http://www.freakforum.nu/galleri/sho...p?i=3431&c=536

Hent så mye inspirasjon fra det som overhode mulig!!
Hehe.. Må nok se meg slått. Er ikke veldig proff, men skal se hva jeg kan få til
Liker egentlig nFF logoen sånn den er nå. Inspirasjon fra 2003 og ny logo + litt til!
Huff.. Får det ikke til sånn som jeg ser det for meg. Mest fornøyd med det første. Det andre er sletta.

Ikke meininga med dobbelpost heller..
Sitat av atomet
For det første er ikke vBulletin opensource.

For det andre handler web 2.0 om høy grad av interaksjon og brukerstyrt innhold, samt gjerne bruk av teknikker som f.ex. ajax, for å gjøre brukeropplevelsen bedre. Et supereksempel er facebook. Utseendet har egentlig ingenting med saken å gjøre, men veldig typiske kjennetegn er et absolutt minimum av grafiske elementer (innholdet er en annen sak), svært enkle logoer, ofte brukes gjerne kraftige, klare farger, og "glossy" knapper.

Edit: Oops, dette var det en del andre som hadde reagert på også ja... Vel, da kanskje du har fått banka det inn ordentlig nå.
Vis hele sitatet...
Ja, var da en voldsom respons .. må ha truffet en nerve på samtlige her. Retter meg inn i rekken og trekker mitt første utsagn om "web 2.0". Selvom jeg egentlig har ment at de emnene du nevner alltid har vært i fokus i alle år.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av masac
Ja, var da en voldsom respons .. må ha truffet en nerve på samtlige her. Retter meg inn i rekken og trekker mitt første utsagn om "web 2.0". Selvom jeg egentlig har ment at de emnene du nevner alltid har vært i fokus i alle år.
Vis hele sitatet...
Ikke AJAX.
Sitat av nso
Begge eksemplene dine er 'markup' og ikke 'code' så her er du ute og trør i et mørkt og dypt vann.

Open Source har ikke noe med synlighet å gjøre. At du kan se CSS og HTML er ikke det samme som at det er Open Source.

Lesning:
http://en.wikipedia.org/wiki/Markup_language
http://en.wikipedia.org/wiki/Open_source
http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_code

Forøvrig er dette alt helt irrelevant, og man må absolutt ikke kjenne til et nettsteds oppbygning på mer enn et abstrakt basisnivå for å lage et enkelt design. Man må ikke kjenne til hverken CSS, HTML, PHP, Perl, XHTML, RSS, SQL, XML eller andre språk som er med på å bygge opp dette nettstedet.

Det ville eventuellt vært min jobb å inkorporere et visuellt design (en PSD-fil hadde holdt i lange baner) på nettstedet. En designer skal ikke kunne HTML, en designer skal kunne designe.

Forøvrig dør Harry Potter i den siste boken.
Vis hele sitatet...
Da har jeg missforstått i hvilken grad det er snakk om redesign. Var ikke klar over at det kun var snakk om å bytte farger/lage en ny logo. Samt at jeg heller ikke var klar over at dette forumet ikke var gratis og da følgelig ikke OpenSource løsning, pluss jeg får vel også trekke tilbake at jeg mente alt som hørte til siden hører til opensource koden. Holder meg til Dopforumene fremover jeg, hyggeligere - og langt mindre aggresive mennsker som svarer der.
o shit waddup
Før jeg kaster meg i arbeid, kan du gi noen slags pekepinn på hva slags features du ønsker å beholde, og evt. droppe?

Personlig synes jeg trådrangering kan få en større plass enn det den har nå (eller bli forkastet). KP-systemet vil være mer eller mindre identisk slik det er nå? Nye emoticons? Nye "tråd"-bilder?

Jeg er veldig gira på å hjelpe til, og dette er noe jeg faktisk føler meg sånn halvveis ikke så elendig på.
Sitat av Tias
Ikke AJAX.
Vis hele sitatet...
AJAX er jo bare en videreføring av javascripting om du spørr meg - og javascripting har ekistert lenge. Kommer vel til å bli flamet grunnet dette utsagnet også - men klarer ikke å la vær.

Men liker AJAX - mye tøft en kan lage med det..
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av masac
AJAX er jo bare en videreføring av javascripting om du spørr meg - og javascripting har ekistert lenge. Kommer vel til å bli flamet grunnet dette utsagnet også - men klarer ikke å la vær.

Men liker AJAX - mye tøft en kan lage med det..
Vis hele sitatet...
Du kommer ikke til å bli flamet, bare korrigert. JS er en del av tingene som bygger opp AJAX (det MÅ dog ikke være det, man kan i teorien benytte VBScript for den saks skyld) men det er ikke det eneste som utgjør teknologien "AJAX". AJAX er en sammenslåing av flere eksisterende teknologier, og du har "nesten" rett i det du skriver - men det er allikevel litt unøyaktig. Det er fremdeles akkurat samme JS som det alltid har vært.

Videre vil jeg påpeke at selv om jeg kommer med innlegg som motsier det du har skrevet så er det ikke mulig å spore noen form for aggresjon hos meg i øyeblikket de har blitt skrevet.
Kanskje et smiley eller to hadde hjulpet på å få innleggene til å fremstå som mindre aggressive, men det var som sagt ikke min intesjon å angripe deg.

Du må nesten tåle å bli motsagt og hvis du har motargumenter så kom gjerne med dem - det er slik man fører en debatt.

Sitat av masac
Da har jeg missforstått i hvilken grad det er snakk om redesign.
Vis hele sitatet...
Skal man utvide eller endre funksjonabilitet så er det unøyaktig å bruke ordene redesign eller design. Redesign oversettes direkte til "endre design", "gjøre om design" og lignende - og forvirringen her er det nok du som står for. Smiley.

Sitat av ulldott
Før jeg kaster meg i arbeid, kan du gi noen slags pekepinn på hva slags features du ønsker å beholde, og evt. droppe?

Personlig synes jeg trådrangering kan få en større plass enn det den har nå (eller bli forkastet). KP-systemet vil være mer eller mindre identisk slik det er nå? Nye emoticons? Nye "tråd"-bilder?

Jeg er veldig gira på å hjelpe til, og dette er noe jeg faktisk føler meg sånn halvveis ikke så elendig på.
Vis hele sitatet...
Her står man egentlig litt fri. Jeg er like mye på jakt etter inspirasjon og smarte innspill som et ferdig design.
KP kan jeg avsløre at vi kommer til å fokusere litt mer på, blandt annet går jeg med tanker om å gjøre hele forsiden om til en enste stor "digg"-side basert på KP.
Emo-iconene () er vi litt glad i her på bruket, så de tror jeg vi vil beholde. Det sagt så betyr ikke det at de ikke kan friskes opp.
Vel, det er tanken som teller:
Preview design
Satt opp omtrent likt som phpbb3 tror jeg

Håper på konstruktiv kritikk og hjelp til forbedringer, da jeg har liten tro på at dette vil slå gjennom som nFFs fremtige design.
Jeg har psd-fil hvis noen er interresert.
Sist endret av boblesaft; 14. mars 2008 kl. 23:44.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Jeg likte skyggeleggingen på kanten. Flotte innspill!
Aner ikke om dette kan brukes, men var uansett morro å lage:

Duckfish sitt bidrag

Om det blir aktuelt kan jeg skifte farger osv.. Teksten er og skiftbar, bare slenge inn noe.

Edit: Logoen er bare noe jeg lagde i en fei, bare for å fylle opp. Dette er kun til framsiden btw..
Sist endret av duckfish; 14. mars 2008 kl. 23:35.
Sitat av masac
... Selvom jeg egentlig har ment at de emnene du nevner alltid har vært i fokus i alle år.
Vis hele sitatet...
Til en viss grad, ja, og sånn sett er det sant at "web 2.0" er et litt vagt uttrykk. Det er egentlig lite nytt hvis man ser på ting hver for seg, men ting er bedre gjennomført, mer helhetlig.

En ting til vi kan ta med er forresten at det også i mye større grad enn før er mulig/tilrettelagt for at brukere skal kunne bruke tjenester på tvers av hverandre. Ex: legge inn filmer fra youtube på facebook og bilder fra feeden din på flickr på en annen side, osv.

Syns forresten onTop er inne på noe bra der... har du logoen liggende i noe fornuftig format, nso? Kunne vært morsomt å pusle litt med det... (jeg syns ikke logoen bør endres - farger, kanskje, men av diverse grunner syns jeg det er dumt å bytte ut en logo for ofte)

duckfish sitt syns jeg ble litt feil :/ Ville vært fint til mange andre ting, men passer ikke helt her. Er også litt dumt å bruke "ustandard" fonter til overskrifter, selv om det finnes løsninger, så blir det raskt mye ekstra som skal lastes og rendres på en side med så mye innhold og trafikk.
Syns ikke nFF skal forandres, det er såpass ryddig og bra nå. Kunne jo slengt inn et par nye skins for de som ønsker det, men ellers syns jeg alt er såpass ryddig og bra at jeg ikke ville gjort stort med det.
Jeg prøvde meg på noe nytt nå. Er veldig innsprert fra nFF. Og denne nyhets tingen er så og si 100% copy / paste. Ettersom jeg ikke orka å lage ny nå. Er trøtt, og har ikke brukt mer en rundt 2-3 timer.
Headeren er langt ifra ferdig også. Dette er et absolutt første utkast. Jeg orker ikke drive mer med denne visst interessen ikke er der.

http://img509.imageshack.us/img509/8779/freakforumcopyqw6.th.png
Sist endret av oom; 16. mars 2008 kl. 00:06.
Sitat av onTop
Vel, det er tanken som teller:
Preview design
Satt opp omtrent likt som phpbb3 tror jeg

Håper på konstruktiv kritikk og hjelp til forbedringer, da jeg har liten tro på at dette vil slå gjennom som nFFs fremtige design.
Jeg har psd-fil hvis noen er interresert.
Vis hele sitatet...
Fint utgangspunkt.
jeg kan godt bli med å designe for jeg har litt erfaring med photoshop
http://freakforum.nu/forum/showpost....3&postcount=46
Sist endret av masac; 21. mars 2008 kl. 22:25.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jaja.. bare å refse ivei

http://img156.imageshack.us/img156/7197/nffcm8.th.jpg

Har bare lagd .psd filen av den. Regner med at den innholder alt for mye grafikk til hva du ønsket. Men her er iallefall mitt bidrag
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av LAlex Vis innlegg
Jaja.. bare å refse ivei

http://img156.imageshack.us/img156/7197/nffcm8.th.jpg

Har bare lagd .psd filen av den. Regner med at den innholder alt for mye grafikk til hva du ønsket. Men her er iallefall mitt bidrag
Vis hele sitatet...

En videreutviklet versjon av denne hadde vært nice. Logoen var veldig enkel og fin, ryddig design
Fint hvis det blir noe mørkt slik som de siste eksemplene er på. Eller et mørkt alternativ til en nåværende, litt slik som Oldsk3wl theme var. Dette er fordi det er behagelig med noe mørkt etter mange timer foran pc-skjermen.

(Slik som når man browser randoom, sittet mange timer, øynene er såre. Du kommer til en mørk side og øynene skriker: "Ahhh... AHHH...")
Sist endret av DerComment; 15. juli 2009 kl. 23:20.
Jeg syns det hadde vært fint om noen hadde giddet å lage en "valgmulighet" fremfor den orginale. Ja, helst en mørk side, grunnet slækkere å sitte i mørket med mørkere bakgrunn enn hvit