Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1370
Jeg vet ikke hvor mange av dere som har fått det med seg, men dere kan registrere dere her for å få en mulighet til å bli med på Battlefield Hardline closed beta. http://www.battlefield.com/hardline/beta

Takk for meg
Er ikke alle plassene tatt? Ser verfall ikke spillet under mine spill i origin.
Noen som kommer seg inn på servere? Jeg har betaen og alt, men kommer bare til promosiden når jeg skal inn på battlelog :s

http://battlelog.battlefield.com/bfh/promo/bfh/
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
{"error":"500 Internal Server Error"} Er det ikke typisk det her da...
Takk, JVMyhre. Testet, men ser fortsatt ut som at EA sine servere har en del å tenke på i kveld. Sparer det til senere.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Forståelig at det er problemer, fremdeles kjipt da jeg skal se på sony sin presse konf. KL.3 og må opp 7..
Så på 5 minutter av Stream på Twitch. Første jeg la merke til var at det var helt likt som BF4 og at det var noen grønne penger på bakken, så jo HELT likt ut. Ser mer ut som en ny gamemode for BF4 eller en expansion
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Oatre Vis innlegg
Så på 5 minutter av Stream på Twitch. Første jeg la merke til var at det var helt likt som BF4 og at det var noen grønne penger på bakken, så jo HELT likt ut. Ser mer ut som en ny gamemode for BF4 eller en expansion
Vis hele sitatet...
Det er fordi det er akkurat hva det er. Animasjoner, lyd også videre er helt lik. F.eks parkeringsgarasjen er gjenbrukt fra floodzone. Synes dem burde virkelig gjort noe ut av dette med politi og røver. "Røvere" med modifiserte SUVer med M134 gir ikke mening at dem skulle plutselig ha i moderne LA. Dette er bare battlefield med politiskinn. Og burde definitivt vært mer som payday, eller gta v hvor "heistet" starter smått også eskalerer. Grappling hook er jævla kult da.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Så på 5 minutter av Stream på Twitch. Første jeg la merke til var at det var helt likt som BF4 og at det var noen grønne penger på bakken, så jo HELT likt ut. Ser mer ut som en ny gamemode for BF4 eller en expansion
Vis hele sitatet...
Det er jeg helt enig i, akkurat som at BF4 er helt likt som BF3. Eneste jeg liker med dette er at dem har noen nye gamemodes som faktisk ser litt artige ut. Har dog ikke vært noe særlig gøy i betaen så langt - men vil tro dette kan være artig med fulle premade lag som samarbeider om objective
Er større forskjell fra BF3 til BF4 enn fra BF4 til hardline
Sitat av Oatre Vis innlegg
Er større forskjell fra BF3 til BF4 enn fra BF4 til hardline
Vis hele sitatet...
Ja skal sies at BF3 var mer gjennomført enn hva BF4 var Neida, skal slutte å spøke. Men jeg må si at jeg er skuffet over mange av dagens spillprodusenter, ihvertfall når vi tenker Call of Duty, Battlefield - og en enorm mengde andre ting EA gir ut. Lenge siden jeg har kjøpt meg et nytt spill og blitt "blown away". Men igjen, så er det nok ikke lett å lage noe ferskt og nytenkende lenger.