Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  796 114801
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Men det sekundet en kan mestre Vayne vinner en early gamet nesten med en gang.

Viktor var iallefall så utrolig kraftig at jeg gikk lei av han, strålen hans kunne uten problemer drepe alle som gjemte seg bak tower, og gravity field kunne forhindre ganks samt sikre killet.

Anivia er også litt vanskelig og mestre, da hun er lett og poke ned/drepe som de fleste midder, men det sekundet hun får overtaket er det nesten tapt.
Vis hele sitatet...
Vayne har egentlig ganske hard early game uansett hva. Såfremt man sammenligner to personer med samme skillevel. Vanskelig for vayne å snu en botlane alene pre 6. Trenger isåfall en hard engage CC support, leona,ali,blitz,thresh f.eks.


Viktor er ganske sterk, men syns ikke han er så sterk som du påstår atm.

Så lenge anivia klarer å farme+spille safe frem til lvl 6 så har hun en awesome lane. Da skal man selvfølgelig ha tear og blue buff.
Pro tip for anivia i low elo: Dette gjelder lvl 1-4 ca. Poke enemy sånn at du får han ned til kanskje 50%, deretter baiter du en all in samtidig som du trekker deg tilbake til tårnet ditt. Når enemy kommer i tower range caster du stunen og alt annet du kan. Mest sannsynlig klarer du og tårnet dreper han, men du er i egg Dette funker ikke dersom enemy har en super high burst midlaner.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
NP, bare å si ifra om du vil sparre litt, jeg kan mesteparten av triksene til alle de champene.
Vis hele sitatet...
Bare til og Adde meg, er på Eu west nordic. hvis du er der da.
Ranged,

av midlaners liker jeg, Twisted Fate, Brand, Ahri og Kayle. Alle disse er forholdsvis lette og spille.

Adc liker jeg best, Twitch, Tristana og Miss Fortune.

Top synes jeg Vladimir er en av de beste ranged.

Edit: OT, begynte og spille ranked for første gang idag og havna rett på gold etter 10 games, flaks
Sist endret av danseku; 24. august 2013 kl. 00:02.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
iMAGINE: nettopp derfor jeg sa "var", har ikke spilt han på en stund, så aner ikke noe om nerfs etc.

Zitare: mener du nordic and east eller EU west?
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Vayne har egentlig ganske hard early game uansett hva. Såfremt man sammenligner to personer med samme skillevel. Vanskelig for vayne å snu en botlane alene pre 6. Trenger isåfall en hard engage CC support, leona,ali,blitz,thresh f.eks.
Vis hele sitatet...
Jeg synes Janna og Lulu funker best med Vayne - men såklart er det jo avhengig av hvem du spiller i mot. Heavy CC-supports synes jeg fungerer bedre med earlygame AD carries (Draven, Graves, Miss Fortune, osv).
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
iMAGINE: nettopp derfor jeg sa "var", har ikke spilt han på en stund, så aner ikke noe om nerfs etc.

Zitare: mener du nordic and east eller EU west?
Vis hele sitatet...
Mente Nordic and east ja, gikk litt fort igår. hehe
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av zitare Vis innlegg
Mente Nordic and east ja, gikk litt fort igår. hehe
Vis hele sitatet...
Daså, jeg er på EUW så da funker det nok ikke nei :/

EDIT: Hva er lvl'et ditt? Jeg kan jo kanskje lvle smurfen min
Sist endret av Freddy_fred5; 24. august 2013 kl. 15:33.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som vil spille med meg?
Level 14 på EUW
Nick: Notrik
Server: Nordic East
Nick: Cruel Genius

Add meg :P
Server : EUW
summoner name : danseku

lvl 30, spiller ikke spesielt seriøst. Hender jeg spiller ranked, men som regel normal, arma etc. Legg gjerne til
Ahrionsafari - EU west - lvl 30 - Platinum 3. Bare add
Add Fjeld Mowgli - EuW - lvl 30 - Promo til Silver 1 nå Duo partner pls, carry me to gold before 31oct. ty
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Zhni - EUW - Bronze 3

Mainer jungle Evelynn som jeg har 50 - 30 W/L i ranked.

Spiller masse casual i det siste med venner og skype, 17 år med folk som er -/+1 år.

Add meg hvis du vil være supp på 5 premade normals. Haha neida bare add meg
Sist endret av ZayCuBez; 17. september 2013 kl. 23:41.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen her som vil karakterisere seg som nybegynnere i LoL, som kanskje vil danne en liten gruppe som spiller sammen noen kvelder i uken? Har vært mye frem og tilbake med dette spillet, og vurderer nå å lage en ny konto, starte fra scratch! Tenker at vi prøver å få samlet så vi er 5 stk totalt, og gir alle en eller to roller som dem skal prioritere fremover. Så kan vi se på litt strategier og lignende.

Vil helst spille på EU West, men siden jeg skal lage ny konto så kan jeg sikkert spille et annet sted.
Om noen syns dette høres spennende ut, så ikke nøl med å sende en PM.
Sist endret av JVMyhre; 6. oktober 2013 kl. 15:33.
Har ett team, og vi leter etter ett annet team og trenet med, gi gjerne en PM
Hvilken ranking er spillerene i laget ditt?
Entzer - EUW
Lvl: 12

Er relativt ny i spillet, men begynner og få litt peiling. Hadde vært morsomt og spilt med noen som har litt erfaring.
Sist endret av frovar; 6. oktober 2013 kl. 19:11.
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Noen her som vil karakterisere seg som nybegynnere i LoL, som kanskje vil danne en liten gruppe som spiller sammen noen kvelder i uken? Har vært mye frem og tilbake med dette spillet, og vurderer nå å lage en ny konto, starte fra scratch! Tenker at vi prøver å få samlet så vi er 5 stk totalt, og gir alle en eller to roller som dem skal prioritere fremover. Så kan vi se på litt strategier og lignende.

Vil helst spille på EU West, men siden jeg skal lage ny konto så kan jeg sikkert spille et annet sted.
Om noen syns dette høres spennende ut, så ikke nøl med å sende en PM.
Vis hele sitatet...
Lvl 20 her, EUW og jeg rangerer meg selv som nybegynner. Hadde vært kult det.
Nick: GotRedsting, add meg
Sist endret av Sterain; 6. oktober 2013 kl. 19:20.
Sitat av Sterain Vis innlegg
Lvl 20 her, EUW og jeg rangerer meg selv som nybegynner. Hadde vært kult det.
Nick: GotRedsting, add meg
Vis hele sitatet...
PM sendt!
Lvl 30, EUW. Ser ikke på meg selv som en god spiller, så er absolutt med på å begynne fra "scratch" med ny bruker.
Nick: Popesweeetjesus

Send PM ved interesse
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hvilken ranking er spillerene i laget ditt?
Vis hele sitatet...
Gold 3 til Silver 5
bJQRN1 - EUW - Silver 1

Søker duo til ranked games, straks i promotion til Gold!
Sitat av foxxravin Vis innlegg
Gold 3 til Silver 5
Vis hele sitatet...
Vi er Plat 1-Diamond.. Men kan godt scrimme bare for trening osv.
Noen som har fått med seg den nye buggen? 5v5 der alle er samme champ.. Spilte nettopp 5x lux mot 5x lux..
Sitat av Huztle Vis innlegg
Noen som har fått med seg den nye buggen? 5v5 der alle er samme champ.. Spilte nettopp 5x lux mot 5x lux..
Vis hele sitatet...
Ganske artig, men blir litt kjedelig i lengden..
Noen som har fått med seg hvordan man gjør det? O.o
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Noen som har fått med seg hvordan man gjør det? O.o
Vis hele sitatet...
Du må laste ned en mod å legge den inn i LoL mappen din
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Alle kan joine tror jeg, bare du har champen og ikke locker inn. Men for å hoste må du laste ned
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Vi er Plat 1-Diamond.. Men kan godt scrimme bare for trening osv.
Vis hele sitatet...
Det hadde vært kjempe gøy, vi har trenings dager tirsdag og torsdager ca kl 6, men vi kan jo snakke om det?

Vi spiller forøvrig bare team , er ikke ofte vi driver med sånn solo Q :P
Sist endret av foxxravin; 6. oktober 2013 kl. 23:34.
Noen som vet når sesong 4 starter?
Noen andre som har ikke har kommet inn på EU West i kveld?
kom inn nå
Har endelig muligheten til å spille ranked, men er foreløpig i bronze, og nivået der er veldig varierende. Hvem som vinner virker rimelig "random", ettersom det stadig er afk/trollers. Vil rykke opp til neste div asap!

Legg til enanthate om noen vil spille, ville satt pris på folk å spille med og lære litt ifra EUW!
"Troll better than noobs can troll you" - Nayroun 2013

Også må du vinne samtidig da. Simple. Fikk meg til Gold - Plat.

EDIT: Always do the unexpected as long as its within a certain "stupidism" limit. Them ragekids wont understand shit.
Sist endret av Nayroun; 8. oktober 2013 kl. 02:52.
Sitat av enanthate Vis innlegg
Har endelig muligheten til å spille ranked, men er foreløpig i bronze, og nivået der er veldig varierende. Hvem som vinner virker rimelig "random", ettersom det stadig er afk/trollers. Vil rykke opp til neste div asap!

Legg til enanthate om noen vil spille, ville satt pris på folk å spille med og lære litt ifra EUW!
Vis hele sitatet...
Nivået i bronze er ikke varierende. Det er gjennomgående dårlig. Fortjener du silver så kommer du til slutt til silver. Altså, er du god nok vil du vinne mesteparten av matchene i bronze..

Btw : Alle har folk som troller/afker. Men er en større sjans for at det skjer på de andre laget viss du holder deg seriøs.

GLHF
Jeg kan bekrefte at er du god nok til å fortjene silver-gold klarer du bronze LETT.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Nivået i bronze er ikke varierende. Det er gjennomgående dårlig. Fortjener du silver så kommer du til slutt til silver. Altså, er du god nok vil du vinne mesteparten av matchene i bronze..

Btw : Alle har folk som troller/afker. Men er en større sjans for at det skjer på de andre laget viss du holder deg seriøs.

GLHF
Vis hele sitatet...
Det har jeg tenkt på mange ganger, og lurer derfor på hvorfor Riot hater akkurat meg?

Det er større sjanse for at det skjer på det andre laget. Men allikevel, i minimum 50% av mine matcher, er det 1 afk eller troll, eller vi har 3 mid, etc.

I lengden vil det gå oppover, men hittil har det stupt nedover.


Anyways, ser fortsatt etter spillere.
Det som forundrer meg er hvordan noen klarer å havne i bronze i det hele tatt. Har en venn som er elendig, men klarte å komme seg til Gold. Er du somewhat decent at all burde du klare gold/platinum.
Sitat av Optomon Vis innlegg
Det som forundrer meg er hvordan noen klarer å havne i bronze i det hele tatt. Har en venn som er elendig, men klarte å komme seg til Gold. Er du somewhat decent at all burde du klare gold/platinum.
Vis hele sitatet...
Har denne vennen din alltid spilt alene? Aldri med deg, eller andre venner?

Vil tro jeg er helt grei. Har spilt noen matcher idag, 18/10/10 og 8/3/6. De 2 andre matchene tapte vi. Vi har altså tapt 2 pga afk/troll, og vi har vunnet 2 pga afk/troll.
Når jeg sier troll mener jeg skikkelige troll eller skikkelige noobs. Om folk jangler litt regner jeg ikke som troll liksom. Bare for å nevne det.

Har allikvel en tragisk W/L ratio. Det er rimelig random, i alle fall i mine games, da seier og tap som regel avgjøres pga afk eller troll. Vi har jo også de færre matchene hvor alle faktisk spiller relativt ordentlig, her har jeg minimum 50% wins.

Vil gjerne spille med noen og prøve, kanskje jeg tar helt feil? Ville i så fall blitt overrasket. Jeg er som sagt ikke veldig god, men jeg føler jeg fortjener mer enn bronze....
Sitat av enanthate Vis innlegg
Har denne vennen din alltid spilt alene? Aldri med deg, eller andre venner?

Vil tro jeg er helt grei. Har spilt noen matcher idag, 18/10/10 og 8/3/6. De 2 andre matchene tapte vi. Vi har altså tapt 2 pga afk/troll, og vi har vunnet 2 pga afk/troll.
Når jeg sier troll mener jeg skikkelige troll eller skikkelige noobs. Om folk jangler litt regner jeg ikke som troll liksom. Bare for å nevne det.

Har allikvel en tragisk W/L ratio. Det er rimelig random, i alle fall i mine games, da seier og tap som regel avgjøres pga afk eller troll. Vi har jo også de færre matchene hvor alle faktisk spiller relativt ordentlig, her har jeg minimum 50% wins.

Vil gjerne spille med noen og prøve, kanskje jeg tar helt feil? Ville i så fall blitt overrasket. Jeg er som sagt ikke veldig god, men jeg føler jeg fortjener mer enn bronze....
Vis hele sitatet...
Han var helt nede i bronze 4 og spilte bare veldig mye fiddlesticks, plutselig var han gold. Trikse i å climbe er å spille en champ som du liker spesielt godt og føler du kan carrie med. Jeg var selv helt nede på 900 elo før de introduserte league systemet, spilte mye to-tre forskjellige champions og nå er jeg platinum. I bunn og grunn er det veldig enkelt, ja er mange som går afk og feeder, men har du evner til å carrie har det ikke alltid noe å si.
Ah, I see.. Jeg har som regel valgt forskjellige champion, for å prøve å ikke være kjedelig. Mine mains er Yi og Teemo, så du kan se for deg whiningen under hver eneste champion-selection ^^

Hadde egentlig bestemt meg fra før idag også, om at jeg kun skal spille disse få champions til jeg er ute av bronze.
Takk for tips, skal fortsette å trene
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Sitat av enanthate Vis innlegg
Ah, I see.. Jeg har som regel valgt forskjellige champion, for å prøve å ikke være kjedelig. Mine mains er Yi og Teemo, så du kan se for deg whiningen under hver eneste champion-selection ^^

Hadde egentlig bestemt meg fra før idag også, om at jeg kun skal spille disse få champions til jeg er ute av bronze.
Takk for tips, skal fortsette å trene
Vis hele sitatet...
Teemo? Whhyyyy?
Jeg forstår meg på de som whiner
Det trenger heller ikke være en champion som anses som "viable", teeto er et bra eksempel, men tror ikke jeg ville gått ap teemo top. ^^
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av Sterain Vis innlegg
Teemo? Whhyyyy?
Jeg forstår meg på de som whiner
Vis hele sitatet...
Hva er galt med Teemo? Har spilt han mye selv, og fikk min første penta med han
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Hva er galt med Teemo? Har spilt han mye selv, og fikk min første penta med han
Vis hele sitatet...
super useless i late game og super kjedelig å spille.
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
super useless i late game og super kjedelig å spille.
Vis hele sitatet...
Og ekstremt irriterende...
Sitat av Sterain Vis innlegg
Og ekstremt irriterende...
Vis hele sitatet...
Irriterende må jo bare være bra ^^ Syns Teemo er et h** å spille mot selv
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
super useless i late game og super kjedelig å spille.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke helt hva dere snakker om, Teemo er fort OP Har hatt mange carry-games med han. Yi er enda værre, dog "noob-champ" som alle liker å kommentere. Allikevel er han superlett å bli op med, så bruker disse nå frem til jeg rykker opp til Silver.
Sitat av enanthate Vis innlegg
Skjønner ikke helt hva dere snakker om, Teemo er fort OP Har hatt mange carry-games med han. Yi er enda værre, dog "noob-champ" som alle liker å kommentere. Allikevel er han superlett å bli op med, så bruker disse nå frem til jeg rykker opp til Silver.
Vis hele sitatet...
Du bør kanskje ta en titt på Riven også? Hun har veldig mange engages / evades, E'en hennes har shield, Q'en kaster folk opp i luften hver tredje gang du trykker på den, og W'en hennes er en stun. Utrolig god farmer, poker og generell overlegen om du spiller henne somewhat decent.