Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1381
Hey!

Jeg trenger nytt headset ettersom min Logitech G35 ble ødelagt.
Har hatt G35 i to år og digger det headsette, men vil prøve noe nytt.

Kom med forslag til nytt headset til en rimelig penge. (Helst ikke over 1k).

Takk.

-Gaming Headset
-FPS
Sist endret av Egeenz; 23. september 2013 kl. 16:25.
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sier meg enig med tennbrikketten, Qpad leverer så til de grader. Har hatt Qh-90 i et halvt år nå, og jeg er veldig fornøyd med lyd, støydemping og komfort. Veldig bra headset for pengene
Sennheiser
http://www.dustinhome.no/product/501...518-headphone/
Det finnes både dyrere og billigere i rikelig utvalg
Sennheiser PC 360 G4ME skal være utrolig bra, koster litt over 1k men det er vært pengene
Jeg kjøpte meg et Siberia V2 - SteelSeries og er veldig fornøyd med det!

Med denne har du også muligheten til å "gjemme" mic'en når du ikke trenger den.

Seinheiser er også alltid en vinner.
har hatt siberia v2 i rundt 3 år nå, og det funker fett som faen. løp og kjøp
Takk for gode svar.

Glemte å nevne at headsette måtte ha mikrofon. Det sennheiser headsette så veldig behagelig ut, men har ikke mikrofon.

Finnes det slike headset med mikrofon? (same typ.)
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Har hatt et Corsair Vengeance 1500 i over et år, noe jeg virkelig kan anbefale. Det tok kvelden for en måneds tid siden, så jeg kjøpte meg et Razer Kraken Pro, det sitter som støpt på hodet og er veldig behagelig å bruke i flere timer i strekk, eneste "downsiden" med det er at det ikke har noe mute-knapp på selve ledningen, så jeg måtte programmere om noen knapper til mic-mute på tastaturet, men ikke noe stort problem for meg.

Kan vel også nevne at lyden i headsettet er også veldig bra, utrolig god bass men også mids og highs.
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Takk for gode svar.

Glemte å nevne at headsette måtte ha mikrofon. Det sennheiser headsette så veldig behagelig ut, men har ikke mikrofon.

Finnes det slike headset med mikrofon? (same typ.)
Vis hele sitatet...
Da ville jeg heller lagt inn et par ekstra kroner å kjøpt en separat mikrofon som kan stå på bordet.

Selv kjøpte jeg meg Beyerdynamic DT770 Pro, og dette er uten tvil det beste headsettet jeg har vært borti. Legger du på en ok bordmikrofon så har du alt du trenger
G35 var til salg for 699,- så bestemte meg for å kjøpe ett nytt. Har god erfaring med det og vil ikke kjøpe noe jeg muligens ikke kommer til å like, KRESEN.

Takk for alle svar,
Egeenz.
Sitat av Egeenz Vis innlegg
G35 var til salg for 699,- så bestemte meg for å kjøpe ett nytt. Har god erfaring med det og vil ikke kjøpe noe jeg muligens ikke kommer til å like, KRESEN.

Takk for alle svar,
Egeenz.
Vis hele sitatet...
hvis du syns g35 er ett bra headset, har du nok ikke prøvd mange...
Har du ennå kvittering på det gamle G35? Kontakt Logitech for reklamasjon og få en ny i posten :P Har hatt min G35 over 3 år og den ble ødelagt i fjor i November. Fikk da tilsendt en ny i posten for reklamasjon etter og ha sendt dem et bildet av kvitteringen min til dem på epost. Gjør det mens du ennå har kvitteringen på det!!!
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Da ville jeg heller lagt inn et par ekstra kroner å kjøpt en separat mikrofon som kan stå på bordet.
Vis hele sitatet...
Kan du anbefale noe slike mikrofoner? Skulle gjerne hatt noe slikt, men har ikke så bra peiling på mic.
Gå for kvalitet og ha et flott headset i mange år. Dette headsettet er bygd på Beyerdynamic som ikke leverer annet enn kvalitet. Dyrt er det, men absolut verdt det. Mikrofonen er også av premium klasse.

http://www.digitalimpuls.no/WebPages...NodeID=1000001
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Kan du anbefale noe slike mikrofoner? Skulle gjerne hatt noe slikt, men har ikke så bra peiling på mic.
Vis hele sitatet...
Når det kommer til mikrofoner så kommer det veldig ann på hvor mye penger du vil legge i det. Selv kommer jeg til å kjøpe meg en Yeti fra Blue Microphones, dette er en mic som veldig mange har tatt i bruk for kommentering av videoer og lignende, den gir en meget behagelig stemme. Men så koster den 1,1k også.

Til denne skal jeg kjøpe et bord-stativ, og et "spider" shock-mount. Blir spennende og se hvordan det blir seende og, og låtende

Ellers kan du lese litt om noen usb mikrofoner i linken under:
http://www.ezvid.com/toptenusbmicrophones
Stemmer. Jeg tenkte noe i 6-700kr klassen til å bruke på streamen min, ettersom miken som følger med dette headsettet er en tragisk vits. Gjerne noe som er en smule retningsbestemt så tastaturet ikke høres.
Til FPS vil jeg helt klart anbefale deg å kjøpe et ordentlig headset sammen med et lydkort, som asus xonar essence stx f.eks. Det føles nesten ut som å hacke på grunn av hvor klart du hører lydene og posisjoneringen.

Det er svært mange headset som funker bra til dette, men personlig vil jeg holde meg unna "gaming headset" og 7.1 headset osv. Det er virkelig ikke det samme.
Corsair gamingheadsett 2000