Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1972
Hallo no har jeg skaffet meg Netflix men jeg har et problem jeg får ikke til å spille noen filmer i HD-kvalitet. HD knappen er helt grå og når jeg holder pekeren over den står det at den ikke spiller i HD.

Jeg har ei nedlasting hastighet på 25Mbit/s og jeg har lest et sted at du bare trenger 5

hva kan problemet være

Jeg bruker Chrome nettleser.
Gå til Speedtest.net og post bilde av hva du får. Har du ikke fiber er nok den reelle hastigheten langt under 25.
Har akkuratt samme problem jeg og. Samme linje hastighet og nettleser

Sitat av Fekillix Vis innlegg
Gå til Speedtest.net og post bilde av hva du får. Har du ikke fiber er nok den reelle hastigheten langt under 25.
Vis hele sitatet...
Er nok ikke det som er problemet hos Meg i allefall
http://www.speedtest.net/result/2252584003.png
Du er sikker på at materialet du ser på støtter HD?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Stilt inn innstilligene?
Sist endret av uaexed; 19. oktober 2012 kl. 21:16.
Trådstarter
36 0
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Gå til Speedtest.net og post bilde av hva du får. Har du ikke fiber er nok den reelle hastigheten langt under 25.
Vis hele sitatet...
http://www.speedtest.net/result/2252598276.png

Har ikke fiber. Bruker fortsatt de gamle kobber-kablene fordi Telenor har endu ikke kommet med fiber her jeg bor selv om jeg bor 10min utfør en ut av Norges top-10 største by
Sliter med HD på Netflix jeg også. 70/10 nett fra Canal Digital. Problemet er nok på Netflix sin side.
Sist endret av Mkvarner; 19. oktober 2012 kl. 22:06.
Er vell ikke alt på Netflix som er på HD?
Prøv en av de mest populære filmene etc.
Har prøvd f.eks Matrix som er i HD, det går ikke.
Samme problem her. 70/10-linje fra CD, men ofte blir ikke video spilt av i HD, selv om Netflix indikerer at HD er tilgjengelig. Har også valgt "Best kvalitet" i innstillingene i Netflix. Det hender HD kommer av seg selv etter en liten stund, men langt i fra alltid.
Jeg får X-High - HD på min 10/0.6 Mbit/s linje ? Må være noe i innstillingene dine.
Sist endret av freeaak; 24. oktober 2012 kl. 22:28.