Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3118
Har en hytte i Svergie hvor jeg kunne tenke med å være 2-3 helger i måneden, og trenger de dagene trådløst nett der som kan brukes til litt surfing; youtube, forum, vg og kanskje til å laste ned et par sanger men ikke stort mer enn det. Burde heller ikke være alt for treigt.

Det jeg lurer på er:

-Hva er det billigste alternativet? Og hvor mye vil det koste?

-Er det mulig å bare betale for det jeg bruker når jeg er der?

-Andre tips? Noen som har erfaring med dette?

Bare spør om noe er uklart

Takk for hjelpen på forhånd!
Mener du mobilnett kanskje? For trådløst nett er det bare og kjøpe ett aksesspunkt
titt litt på ICE sitt tilbud,mener det kan brukes i skandinavia for samme summ
Trådstarter
22 5
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Mener du mobilnett kanskje? For trådløst nett er det bare og kjøpe ett aksesspunkt
Vis hele sitatet...
Hva mener du? :P

Er helt blank på området..
Ice kan brukes i hele skandinavia for samme summen ja. Du kan betale for hvert påbegynte uke vis du ønsker. Vis du skal være der 2-3 helger i måneden og være på youtube osv. vil jeg anbefale deg det største abonnementet til ice som jeg selv har. Dette koster 300 kr måneden. Funker utrolig bra der jeg er, litt inni skauen og et støkke fra nærmeste by. Sitter fint et par stk på wimp og youtube uten problemer.
Sitat av whynot Vis innlegg
Hva mener du? :P

Er helt blank på området..
Vis hele sitatet...
Du mener vel kanskje ikke at du skal ha ett nett du kan koble til uten kabel, men at du skal ha ett nett som ikke krever en nettlinje, men heller noe ala det en mobil har.