Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 998
Hei,

Jeg vurderer å handle DMT fra Zion Market på Dark Net.
Funnet en god forhandler med gode tilbakemeldinger og grei pris.
Innpakningen skal være ganske så stealthy, men jeg lurer på om dere kan hjelpe meg litt når det kommer til tollvesenet.

Jeg føler det er dumt å bestille til min egen bolig direkte, hvis pakken skulle bli fanget opp i tollen.

Noen konkrete tips til hva jeg kan gjøre for å ikke bli involvert i noe dersom pakken skulle bli oppdaget?

Med vennlig hilsen,
Ola Normann
/r/DarkNetMarketsNO/ titegn))
Fraråder deg å bestille fra utlandet hvis du ikke vil bli involvert med noe. Fra land som Nederland er det dager de åpner ALL posten derfra. Tollvesenet i Norge er særdeles bra rustet. Du blir dog ikke straffet med mindre du driter deg ut og tilstår. Innenlands derimot er mye tryggere, nærmere risikofritt men er usikker på om det er noen norske som selger DMT.
Jeg bestiller veldig mye fra utlandet, riktignok aldri bestilt noe ulovlig. Men omtrent alt jeg bestiller har blitt åpnet i tollen /klær/eksos deler/andre bil deler.

Tryggeste vil være å sette opp en postkasse med falskt navn på ett random stativ med mange samlede postkasser (borettslags el), bestill i navnet på postkassen og adressen den står på. Når det er levert og kan hentes dra bort, parker litt unna å gå tur forbi på kvelds tid å dobbelt sjekk at ingen spaner i omrdået rundt, er det trygt plukker du opp pakken, går til bilen eller sykler av gårde etc. Værre er det ikke.