Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 5620
Hei og hopp

Det er problemer mellom meg og dama. Hun har vært utro i løpet av det siste året. Det er selvfølgelig ikke greit. Hun har slitt tungt psykisk de siste årene. Jeg har forsøkt å være en god samtalepartner. Vi har hatt en god tone og jeg har følt at forholdet har gått greit. Men hun har funnet trøst i en annen. En hun kunne dele sine "vondeste tanker" med for å skåne meg. De endte med å ligge med hverandre to ganger. (god tid i mellom gangene de har møttes)

Hun skylder på depresjonen og at det er det mørke i henne som styrer hennes handlinger. Jeg lurer på om noen har opplevd noe lignende? Ikke nødvendigvis utroskap, men generelt innenfor psykiske lidelser. Tillitsbrudd etc..

Tilliten er borte, men jeg ønsker å avslutte dette på en ryddig måte for oss begge. Derfor spør jeg om noen kan kjenne seg igjen i det hun sier? Bør jeg tro på det eller er det bare pisspreik?

Jeg er selvfølgelig lei meg, forbanna og alle følelsene som kommer når en partner er utro.. Men føler jeg kanskje håndterer det feil dersom det er noe "vondt" i henne som styrer tankesettet
Sist endret av Gunnar Kaviar; 8. juni 2020 kl. 19:01. Grunn: Postet for tidlig
Tilliten blir aldri bra igjen etter utroskap så forholdet er fucked uansett
Klart man kan ha det kjipt og være deprimert, men det er jo rart man søker trøst hos andre. Dele de vondeste tankene med andre. Dele kroppsvæsker og sengetøy med andre. I min verden så er det jo dette par skal være trygge på å dele med hverandre.

Selvfølgelig bør det være rom for å snakke med andre enn partneren, men det pleier ofte å være uakseptabelt å ligge med andre når man er i et forhold.

Jeg skal ikke påstå at jeg hadde gått ifra min partner pga utroskap, men det hadde definitivt gjort noe med tilliten oss i mellom og selvtilliten min.

Ut ifra det lille du har skrevet så er det nok bare du som kan si hva som er riktig for deg.

Kjip situasjon, lykke til!
Tilliten kan bygges opp igjen, både jeg og ektemannen min var utro mot hverandre for 12+ år siden og vi har ett stålsterkt forhold nå, men de vonde minnene dukker opp og lager ubehag innimellom og det tok lang tid før vi kunne stole på hverandre igjen.

Depresjonen kan ha en viss rolle her; "Han bryr seg ikke om deg uansett, så det spiller ingen rolle hva du gjør", "Han kommer til å gå fra deg snart uansett", "Du betyr så lite for han at du kan ihvertfall ikke såre han med dine handlinger". Depresjon er ett rasshøl.

Hvis hun er villig til å virkelig jobbe med behandlere/medisinering kan det reddes, men det vil være hardt arbeid for dere begge så det er en vurdering bare dere kan gjøre. Hun trenger kanskje behandling uansett, men det er opp til deg om du kan tilgi henne og syns at forholdet deres er verdt den jobben og tiden det vil ta.
Uansett hva slags bortforklaring man har for å ha begått utroskapet så undskylder det ikke utroskapet. Uansett om man i en viss grad kan forstå, så unnskylder det ikke. For det å oppsøke eller sette seg i posisjon til hvor man blir fristet til utroskap handler om moral og ikke noe annet. Sextørke, psykiske problemer, spenning, at partner har vært mye på jobb og gitt lite oppmerksomhet, at partner ikke har drømmekroppen, at partner ikke vil bli med på den type sex.. Alle forklaringer man kan bli manipulert til å rasjonalisere, men som ikke er en unnskyldning uansett.

Har man det vanskelig er det normalt å søke støtte, men det er mest naturlig å gjøre det hos partner eller en god venn av samme kjønn. Ikke for det for man kan ha god vennskap og støtte fra motsatt kjønn også, men da har man et bevisst valg om å være positiv eller negativ til intim trøst og seksuelle tilnærmelser. Om det er han eller hun som har tatt initiativet vet vi ikke men det er hun som er i et forhold og som vet at det var galt, og burde stoppet situasjonen. Det skjedde ikke bare som et "uhell" en gang, det skjedde to ganger (påstår hun). Hun valgte å innlede en hemmelig affære, et aktivt og bevisst valg der hun fortsatte å oppsøke han. Det er i mine øyne utilgivelig.
Å slite psykisk gir en ikke et fripass til å drite i hva som er rett og galt.

Min erfaring er at når den skyldige først begynner å unnskylde utroskap og tillitsbrudd så blir det en slags aksept for sin egen handling, og da fortsetter utroskap og tillittsbrudd med nye unnskyldninger i fremtiden. En som oppriktig forstår at det var galt og skammer seg for mye til å kunne noensinne gjøre det igjen ville lagt seg flat og tatt på seg all skyld for sitt eget valg som ble tatt der og da, og ikke begynt å lempe ansvar på andre faktorer og bare viser anger fordi man ble avslørt.

Bare du kan vite om du vil tilgi det, men det er riktig at tilliten aldri faller helt på plass igjen og et forhold med skadet tillitt gjør mye skade på hverandre.
Sist endret av celtseus; 8. juni 2020 kl. 19:35.
Men er det så farlig da? Hvem som har hatt hvem sin tiss inni hva burde ikke være den drivende faktoren i livet ditt. Eller noen andre sitt, for den saks skyld.

Å blande inn psykiske lidelser blir overflødig og bortforklarende IMO. Det som skjedde det har skjedd, denne gangen kunne hendelsesforløpet spore tilbake dit. Neste gang er det gjerne noe helt annet.

Folk gjør feil og folk er utro. Hvis du tror hun er verdt å beholde så kan du og bare du få problemet til å forsvinne.
Det er mange grunner til at folk er utro, om det er noe du vil prøve å forstå og tilgi eller ikke kommer helt an på ditt syn på kjærligheten og livet og denslags eksistensielle størrelser. Jeg kan ikke se at en klinisk depresjon skal gjøre noe utslag i den vurderingen. Det er ikke slik at en diagnose er noe frikort fra å ta ansvar for valgene sine. Det er lov å slå opp med noen selv om de er syke og det er synd på dem.
Sitat av Gunnar Kaviar Vis innlegg
Men hun har funnet trøst i en annen. En hun kunne dele sine "vondeste tanker" med for å skåne meg. De endte med å ligge med hverandre to ganger.
Vis hele sitatet...
Hun tenkte absolutt ikke på å skåne deg for sine vonde tanker, hun ville heller gråte på hans skuldre og ri hans lem. Det der er noe hun har sagt for å manipulere deg. Vil mitt gjett være.

Det høres ut som om du sparer deg selv for mye sjalusi, krangling, tårer og ikke minst tid hvis du bare snur deg 180° og går fra det forholdet der, min venn.

Du fortjener bedre enn en kvinne som er seksuelt opportunistisk og ikke respekterer deg og dine følelser nok til å være lojal mot deg.

Nå er det vår, bikker mot sommer og jeg synes du skal unne deg en sommer som singel hvor du kan finne på mye fett med kompiser og forhåpentligvis finne en ny og mye bedre dame

Vær sterk! Å gjøre det slutt og avslutte et kapittel er tungt, og det er lett å drøye det i håp om at ting blir bedre. Ta deg selv i nakken og sett ned foten så fort som mulig. Du fortjener som sagt bedre!
Sist endret av krystallkongen; 8. juni 2020 kl. 22:06.
Takk for gode og reflekterte svar. Som nevnt skal jeg slå opp, men har fundert litt på unnskyldningene hennes. Jeg tenker at jeg må behandle henne med respekt anyway. Vil nok føle meg som en dust om jeg lager helvete nå.

Mine tanker rundt dette er at utroskap er en bevisst handling og ofte nøye gjennomtenkt (for å ikke bli tatt). Omfanget gjør det heller ikke noe lettere. Jeg tenker jo at hun har gitt faen igrunn.

Er aldri lettt det her
Sist endret av Gunnar Kaviar; 8. juni 2020 kl. 22:22.
Sitat av Gunnar Kaviar Vis innlegg
Som nevnt skal jeg slå opp, men har fundert litt på unnskyldningene hennes. Jeg tenker at jeg må behandle henne med respekt

Er aldri lettt det her
Vis hele sitatet...
Det er aldri lett, det er jeg dundrende enig med deg i
Du skal vite at det vitner om karakter at du tenker å behandle henne med respekt i forhold til at du skal gjøre det slutt, selv om hun ikke har behandlet deg med respekt.

Lykke til mann, du er kulere enn en utro jente som tråkker på deg på den måten. For så å unnskylde det med depresjonen sin blablabla etterpå. Deprimerte mennesker pleier å ha lavere libido/sexlyst (meg selv, dama og kompiser er mine kilder her) så den unnskyldningen kan hun stappe opp i brunøyet.

Vil legge til at om du plutselig lar vær å slå opp og gir forholdet en sjanse til så kan du nesten ikke forvente at hun respekterer deg særlig mye. Det vil for henne virke som om hun kan tråkke på deg uten at det får noen konsekvenser for henne. Og da blir det for mer utroskap, gitt.
Sist endret av krystallkongen; 8. juni 2020 kl. 22:36.
Kjipt! Utroskap setter spor uansett hvor mye man forsøker å reparere. Noen mener at å være utro mot den utro gir en følelse av å være "even" men da er man jo ikke noe bedre selv, og da vil heller begge gå rundt med usikkerhet mot hverandre og mindre respekt for hverandre.. Det vil gnage som en stein i skoen, bare i hjertet og sjela, når hun ikke svarer telefonen, når hun er ute med venner og du ikke vet om hun flørter med andre eller ikke, når du skal hjem på juleferie uten henne osv.. Sånt skaper mye krangling og inngrodd lidelse.

Du kan fortsatt slå opp på en respektfull måte uten å slenge masse dritt og lage helvete. Det er bare å si at det er over og at dette ikke kan repareres eller tilgis. Kan godt hende hun går amok i desperasjon for å beholde deg men samma hvor mye hun sier at hun elsker deg var det ikke nok til å respektere forholdet deres og holde beina lukka. Grunnsteinen i et forhold er tillitt og respekt og hun dreit i begge deler. Du har et behov for å analysere unnskyldningene hennes og det er normalt men fører ingen vei annet enn at du blir mer forvirra og begynner å tvile på din egen integritet og avgjørelse. Når man elsker noen prøver man å finne tegn på at de også elsker deg og graver og grubler over alt som gjør utroskapen formildende fordi det er så vondt å ta det som ting er. For å sette ting litt i perspektiv så er dette også samme forsvarsmekanismen damer i voldelige forhold har "han sliter jo psykisk så det var ikke meningen", "nå er det lenge siden sist han slo så han prøver å la være og da kan jeg vel tilgi denne gangen også", "stakkar han har ikke hatt det lett i oppveksten så jeg skjønner hvorfor han er som han er", "han var full så han mente det ikke" men hvem har skylda for fylla når det er x antall gangen det skjer... Uansett hvordan man prøver å formilde det som har skjedd så endrer det ikke handlingen og først og fremst har personen tatt et valg om å gjøre noe som ødelegger forholdet og dét er egentlig det eneste man trenger og bør forholde seg til. Selvom man har det vanskelig psykisk så er det visse grenser man ikke tråkker over og i mine ører er det ansvarsfraskrivende bullshit å legge skylda på andre ting!

Det å tilgi sender også et signal om at personen kan gjøre det igjen fordi du ikke slår opp uansett samme hvor mye hun lover at det ikke skal skje igjen så husker hjernen den forrige episoden så når hun spontant får lyst til å være utro i fremtiden kan hun tenke "oki fuck it det gjør jo ikke noe!"

Nei du gjør lurt i å slå opp og ikke prøve å lappe sammen en synkende båt med papirteip. Brudd er vanskelig og vondt og savnet kommer og man lengter etter at ting skulle blitt bra igjen men bare stå i det og minn deg selv på at du er verdt bedre og på at det ikke er verdt å være i et forhold du ikke kan stole på henne engang.

Føler med deg! Jævla dritt å oppleve et sånt svik men når sorgen og savnet går over vil du føle deg stolt og glad for at du gjorde det rette istedet for liten og usikker i et forhold som ikke er bra og sannsynligvis gjentar samme dritt seg igjen senere.

One
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Det kan godt hende hun sliter. Men som en som har en og annen erfaring med depresjon selv: det høres ut som ekstrembullshit. Nå skal det riktignok tas forbehold om at ting påvirker folk forskjellig, men personlig synes jeg "depresjon gjorde meg utro" virker som et rødt flagg på omtrent åtte forskjellige måter. Det virker ærlig talt som en såpass nedrig måte å prøve å bortforklare det på at jeg personlig ville blitt like skeptisk til en person av dét som av selve utroskapen.
Redpilled alfahann
Tenker på de av dere som opfordrer han om å bli i forholdet litt på samme måte som jeg tenker på folk som oppfordrer andre til å bli forhold der de blir fysisk mishandlet. Dette er psykisk mishandling og det burde virkelig ikke ha den aksepten det tydeligvis har hos enkelte. Dump dama og finn deg ei som har ett snev av respekt for deg.
Takker for synspunktene. Kjenner jeg må få gjort noe snarest.

Får ikke sove om nettene på grunn av dette. knasker imovane om dagen.
kjenner meg igjen i det du skriver. det at hun kommer med påstander om at hun bruker en annen for å "skåne" deg høres ut som bullshit etter min mening, det er kun manipulering og noe hun sier for å føle seg bedre selv. dropp dama og kom deg videre, det finnes aldri mer og bedre fisk i havet. damer som ikke klarer å holde seg til en person er ikke verdt din tid.
Husk! Du er en konge, så oppfør deg som en.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan komme med en aldri så liten oppdatering her.

Har forsøkt å snakke med henne og skape en god dialog, men jenta er kald som en isblokk. Dette kapittelet må avsluttes og livet må gå videre. Jeg finner nok en jente som vil elske meg og være trofast. Jeg har da hele livet på meg!

Gunnar K
Sitat av Gunnar Kaviar Vis innlegg
Kan komme med en aldri så liten oppdatering her.

Har forsøkt å snakke med henne og skape en god dialog, men jenta er kald som en isblokk. Dette kapittelet må avsluttes og livet må gå videre. Jeg finner nok en jente som vil elske meg og være trofast. Jeg har da hele livet på meg!

Gunnar K
Vis hele sitatet...
Du skal ikke se bortifra at hun har flere skjeletter i skapet utifra hvordan hun oppfører seg nå i etterkant, så bra for deg at du kom deg vekk!

Nyt sommeren og alle sjanser som dukker opp!
Sitat av Gunnar Kaviar Vis innlegg
Kan komme med en aldri så liten oppdatering her.

Har forsøkt å snakke med henne og skape en god dialog, men jenta er kald som en isblokk. Dette kapittelet må avsluttes og livet må gå videre. Jeg finner nok en jente som vil elske meg og være trofast. Jeg har da hele livet på meg!

Gunnar K
Vis hele sitatet...
Så bra, tommel opp! Godt å se at det er noen som står opp for seg selv. Lykke til videre!

Nesten alltid når slike ting dukker opp så skjer det noe godt etterpå.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Gunnar Kaviar Vis innlegg
Kan komme med en aldri så liten oppdatering her.

Har forsøkt å snakke med henne og skape en god dialog, men jenta er kald som en isblokk. Dette kapittelet må avsluttes og livet må gå videre. Jeg finner nok en jente som vil elske meg og være trofast. Jeg har da hele livet på meg!

Gunnar K
Vis hele sitatet...
Føler aå med deg,å jeg er mildt sagt i ssamme båt
,om ikke langt langt værre..samboer i 5-6år å har en gutt på fire ilag..kjærringa er den kaldeste,egoistiske,mest kjyniske personen jeg har møtt...så røde flagg tidlig,men fort bare fler å fler..tydeligvis vært på flere nå over veldig lang tid,å hu er skikkerlig narsisistisk,for å si det mildt..kommer hjem,etter å fådd seg pikk,å er i strålende humør! (ellers gjerne pottesur..)Bryr seg det spøtt om verken meg,eller gutten....tar seg aldrig tid til han å gjør hva som helst for å sleppe ha stort med han å gjøre!! Værst er at jeg nå fryktet hun planlegger å "bli kvitt" meg på ett vis..flytte vekk å ta ungen med seg..de gangene jeg har spurt henne smått ut om ting,så bare brånekter hun alt å lyger så det renner av henne..frykter mer enn noen ting at jeg skal miste guttn,for faen ho er ustabil....enda jeg som har tatt meg av han fra fødseln å bruker mesteparten av tida med han....satan!!!:@!hvorfor er folk så forbanna kjyniske drittstøvler????
På "toppen" av dette ser det ut som hu har funne seg en ny pulekompis ,å det er ett svin som ho vet jeg ikke tåler,pga dritt han har gjort før....sitter her nå fullstendig målløs å forvirret....jeg er av typen som er stille,snillere enn jeg har godt av(tydeligvis) å gjør ikke noen noe galt...typisk kar som blir dørmatte for folk som liker å tråkke andre ned...ble lang post her men faen ....
Luckystrike440:

Utrolig vanskelig situasjon, i og med at dere har barn sammen. Forstår at du er trist og forbanna på henne men håper ikke du krangler med henne foran ungen, det er veldig ubehagelig for barn, det vet jeg alt om.

Jeg ville prøvd å finne ut hva slags rettigheter du har hvis dere flytter fra hverandre. Er vel sånn at moren som regel alltid får omsorgsrett men du har vel rett til å få treffe barnet ditt av og til(?). Snakk med en advokat eller noen som har god greie på det.

Håper ting blir bedre, hun dama der hørtes ikke bra ut!
Sitat av Gunnar Kaviar Vis innlegg
Kan komme med en aldri så liten oppdatering her.

Har forsøkt å snakke med henne og skape en god dialog, men jenta er kald som en isblokk. Dette kapittelet må avsluttes og livet må gå videre. Jeg finner nok en jente som vil elske meg og være trofast. Jeg har da hele livet på meg!

Gunnar K
Vis hele sitatet...
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Luckystrike440:

Utrolig vanskelig situasjon, i og med at dere har barn sammen. Forstår at du er trist og forbanna på henne men håper ikke du krangler med henne foran ungen, det er veldig ubehagelig for barn, det vet jeg alt om.

Jeg ville prøvd å finne ut hva slags rettigheter du har hvis dere flytter fra hverandre. Er vel sånn at moren som regel alltid får omsorgsrett men du har vel rett til å få treffe barnet ditt av og til(?). Snakk med en advokat eller noen som har god greie på det.

Håper ting blir bedre, hun dama der hørtes ikke bra ut!
Vis hele sitatet...
Det er så mange ting jeg kunne sagt ang hvordan hun oppfører seg å ting hun har gjort...i dag bikket jeg nokk litt over hva jeg tåler..måtte bare gå ut,etter å hentet gutten fra barnehagen...jeg har aldri kranglet med dama! Ikke en eneste gang!!:0 selv om jeg burde sagt ifra en av mange gangene hun et sur å kjefter på guttn for infenting...jeg har heller aldri hevet stemmen i nærheten av gutten! Han er mitt alt,mister jeg han er jeg faen ferdig..har så mye annet dritt som skjer at...å ja,har tenkt tanken på advokat,..for jeg kjenner henne såppas..hu kan finne på utenkelige ting så...:/ er en helt jævli balanse å prøve ikke klikke med hensyn til gutten å være i godt humør rundt han! (noe jeg faktisk klarer,da han er mitt lyspunkt.)...venter i tillegg (på overtid) på utredning for add,som ikke hjelper på for tiden...
Lucky Strike kom deg ut av det forholdet. Man skal ikke være sammen med noen man misliker så mye som du gir uttrykk for her. Og når du holdes tilbake av de gode stundene så minn deg selv på alt det ille. Så lenge du ikke bruker rusmidler har du krav på 50/50 samvær med barnet så ikke vær redd for det.

Og til deg Gunnar, godt jobbet! For hver gang du står opp for deg selv står du opp for alle andre også, så la oss håpe LuckyStrike kan inspireres til å ta steget ut han og. Dårlige forhold er en major veiblokker for livet og det fins andre bra fisk i havet =)
Sitat av celtseus Vis innlegg
Lucky Strike kom deg ut av det forholdet. Man skal ikke være sammen med noen man misliker så mye som du gir uttrykk for her. Og når du holdes tilbake av de gode stundene så minn deg selv på alt det ille. Så lenge du ikke bruker rusmidler har du krav på 50/50 samvær med barnet så ikke vær redd for det.

Og til deg Gunnar, godt jobbet! For hver gang du står opp for deg selv står du opp for alle andre også, så la oss håpe LuckyStrike kan inspireres til å ta steget ut han og. Dårlige forhold er en major veiblokker for livet og det fins andre bra fisk i havet =)
Vis hele sitatet...
Har bare lest og hørt om mange som sliter med en egoistisk dame som nekter faren samvær.å ("blir") helt psyko ,etter det blir slutt..eller flytter for å komme seg unna...helt sykt om moren automatisk skal ha full rett,som om faren ikke er noe viktig uansett hva...jeg ønsker helt klart å kunne prate som voksne å oppdra gutten "sammen",selv om vi ikke blir å bo ilag! (noe som faen ikke er mye mulig lenger..)
Å nei jeg bruker ikke rusmidler! Tar oxycontin å små doser lyrica for ryggsmerter å angst..å får det lovlig fra lege så.! Har aldrig brukt det for å ruse meg heller!
Det er ikke automatikk i at mor skal ha omsorgen, selv om det nok forekommer en viss diskriminering i den vurderingen.

Jeg foreslår at du kontakter familievernkontoret i kommunen din og prøver å få satt opp en time til å finne ut av ting sammen. Felles for alle samarbeid med høyt konfliktnivå er at det er gull å ha en nøytral tredjepart med for å vitne for hva som ble sagt og avtalt, og generelt bare ha en siviliserende effekt på hele samtalen. Nekter hun å bli med, så kom alene. Tipper det slår dårlig ut å være den som nekter å bli med på den typen tiltak.
Oi. Det var trist å lese hva du opplever, Lucky strike. Det er utvilsomt vanskeligere enn det jeg har opplevd. Både jeg og eksen er tidlig i tjueåra og det er ingen barn involvert. Forståelig nok blir det vanskeligere for deg på mange plan. Jeg håper dere tar kontakt med en nøytral tredjepart som kan bistå i forbindelse med det som angår barnet deres.

Det som har hjulpet for min del er å fjerne henne helt fra livet mitt. Hun er blokkert fra sosiale medier, bilder av oss er slettet og jeg holder meg langt unna steder/aktiviteter som kan minne meg på henne. Som du sier, ta vare på de gode minnene! Men glem ikke det vonde hun utsetter deg for daglig. Det er ikke verdt å ta vare på sånne..

Det har riktignok ikke gått mer enn 5 uker siden utroskapet ble kjent for meg, men kjenner at det vonde begynner å gi slipp. Litt etter litt..

Vi kommer oss videre begge to. Masse lykke til videre.


Jeg kan også legge til en liten detalj om min eks. Hun er visst nok ganske så aktiv på tinder og forsøker å ligge seg vekk fra problemene hun selv har forårsaket.

Jeg synes synd i henne. Men takk gud for at det ikke er mitt problem lenger!

Gunnar K
Sist endret av Gunnar Kaviar; 2. juli 2020 kl. 00:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av celtseus Vis innlegg
Lucky Strike kom deg ut av det forholdet. Man skal ikke være sammen med noen man misliker så mye som du gir uttrykk for her. Og når du holdes tilbake av de gode stundene så minn deg selv på alt det ille. Så lenge du ikke bruker rusmidler har du krav på 50/50 samvær med barnet så ikke vær redd for det.

Og til deg Gunnar, godt jobbet! For hver gang du står opp for deg selv står du opp for alle andre også, så la oss håpe LuckyStrike kan inspireres til å ta steget ut han og. Dårlige forhold er en major veiblokker for livet og det fins andre bra fisk i havet =)
Vis hele sitatet...
Bare en aldri så liten oppdatering fra meg å.. etter 6ish år med en narsisist å et jækla surt forhold,så fikk jeg nokk..gjorde det slutt i går!! Uten krangling eller noe..hun sier vi skal lett bli enig om 50/50 å har meklings møte neste uke!
Gjett at både hun å jeg ble letta! jeg slepper å gå på eggeskal m.m. Å hun han pule rundt å lyge til hvem hun vil..uten å prøve skule det stort mer...ja det kjennes GODT å befri seg fra ett slikt forhold!!
Selv om jeg missliker sterkt hvem hun er med nå men..ikke noe jeg kan gjøre med det..livet ser værtfall lysere ut fremover!!
Takk freaks!
Sist endret av Luckystrike440; 6. august 2020 kl. 09:11. Grunn: La til info
Sitat av Luckystrike440 Vis innlegg
Selv om jeg missliker sterkt hvem hun er med nå men..ikke noe jeg kan gjøre med det..livet ser værtfall lysere ut fremover!!
Takk freaks!
Vis hele sitatet...
Så hun er allerede på en ny en, nå som DERE gjorde det offentlig slutt nå?

Håper du klarer å komme deg gjennom dette på en ordentlig måte, og fint at du endelig klarte å komme deg ut av det.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Så hun er allerede på en ny en, nå som DERE gjorde det offentlig slutt nå?

Håper du klarer å komme deg gjennom dette på en ordentlig måte, og fint at du endelig klarte å komme deg ut av det.
Vis hele sitatet...
Allerede?.. hun har hatt en "jobbkjærest" i over ett år som hun har pult på ca en gang +/- i uka...noe jeg fant ut for mange mnd siden ,men holdt ut pga ungen..men hun fant seg en anna /bytta liksom type,nå på nyåret en gang..(de begge vet om hverandre,å ingen vet at jeg vet alt...jævla rart opplegg hun driver med,aå ikke rart jeg fikk nokk.. ) så ja hun har funne seg en ny.."allerede.." ..bor enda i samme hus her,men hun flytter ut ila nærmeste dagene..har div ordne oppi først..
Sist endret av Luckystrike440; 6. august 2020 kl. 11:11. Grunn: La til info
Sitat av Luckystrike440 Vis innlegg
Allerede?.. hun har hatt en "jobbkjærest" i over ett år som hun har pult på ca en gang +/- i uka...noe jeg fant ut for mange mnd siden ,men holdt ut pga ungen..men hun fant seg en anna /bytta liksom type,nå på nyåret en gang..(de begge vet om hverandre,å ingen vet at jeg vet alt...jævla rart opplegg hun driver med,aå ikke rart jeg fikk nokk.. ) så ja hun har funne seg en ny.."allerede.." ..bor enda i samme hus her,men hun flytter ut ila nærmeste dagene..har div ordne oppi først..
Vis hele sitatet...
Sorry, jeg er noob på den fronten der og har ikke vært i liknende situasjon tidligere. Man skulle jo tro at man avslutter med en før man går videre, men folk er forskjellige.