Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  85 7660
Jeg lurer på hvilke spill du spilte mest når du var "liten".

Favorittspillet mitt var Tony Hawk Pro Skater 2 til pc. Husker broren min lasta det ned, spilte det som en gal når jeg var 9-10 år. Jeg spilte også en del Red alert 2 faktisk, utrolig egentlig hvordan det kan være gøy for en tiåring.
Husker ikke hvor gammel jeg var men spilte noe lego racing når jeg var yngre.
Broodwar og CS 1.6 uten tvil.

Riktig nok var jeg helt ubrukelig i Counter-Strike og spillte nesten kun TD og Campaign i Broodwar men det var fremdeles med på å forme meg å min smak innen gaming idag. Husker hvor fett det var å få lov til å henge med broren min og kompisene hans når de hadde LAN
Sist endret av Juicekongen; 29. november 2012 kl. 23:18.
Playstation 1 med crash bandicot gikk det mange timer med fra ps1 kom ut.
på Pc gikk det i duke nukem og doom på den gamle W 3.11 boksen
Helt åpenbart Alex Kidd in Miracle World

http://www.youtube.com/watch?v=Rb9haoWT5js

Tok meg en EVIGHET å finne ut hvordan man skulle komme forbi punktet på 34:11 i videoen! Og det beste av alt er at spillet nå er tilgjengelig på xbox igjen

Kun deilig!
Outwar.
Crash Bandicoot.
Doom.
Super Mario World.

Og MicroMan, dette spillet spilte jeg masse. Det fulgte med på en spilldemo-CD som kom med et eller annet PC-blad mot slutten av nittitallet. Hva jeg skulle gitt for å funnet den CD-en igjen..
Sist endret av Tawon; 29. november 2012 kl. 23:26.
Husker den julen bestefar hadde kjøpt PsX til lillebroren min og meg, tror det var 1999. Hadde alle spill som var et must og var barnevennlige. Crash Bandicoot, Rayman og F1 2000. Hadde faktisk ratt til F1. Den ble ødelagt og erstattet av en Xbox senere. Og så har vel alle vært innom Gameboy med Pokemon
Runescape, uten tvil.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
counter strike 1.6 spiller det enda iblandt
this is how we do
instar's Avatar
Perfect Dark til Nintendo 64.
Metal Gear Solid til Playstation 1.
Counter Strike 1.3 på en veeeeldig gammel PC!
Command and Conquer Generals til PC.
Gothic og Gothic II til PC.

Perfect Dark N64
Metal Gear Solid
Counter Strike 1.3
Command and Conquer Generals: 2
Gothic II
Ahh goodtimes...
Sist endret av instar; 29. november 2012 kl. 23:28.
Tekken 3
Spyro Year of the Dragon
Super Mario Sunshine
Alt av Pokemon!
- Silkworm (Commodore 64)

- Warcraft II og Commandos (PC)

- Tekken 1-3 (PS)

- Turtles (Nintendo)
Runescape for det meste til PC, samt diverse voldsspill til onkelen min som jeg ikke fikk lov til å spille hjemme.
Goldeneye og Pokemon Stadium til N64 hos søskenbarnet mitt, selv om de egentlig var litt før min tid.
Halo: Combat Evolved, XIII, Judge Dredd, SSX: Tricky også videre til Xbox.
Diverse Pokemon til Game Boy Advance SP.
Tekken 3 på PS1.

Gode tider!
The lagend of Zelda: ocarina of time! Var og er ett av de beste spillene som finns!
Gikk også mye i Super Mario 64!
Da nintendo gamecube kom ut ble det også tilbakelagt endel timer i Super Mario Sunshine
Anbefaler å laste ned Project 64 for å spille de gamle 64spillene på PC! Good times...
Sist endret av BloodDrunk14; 29. november 2012 kl. 23:48.
The Legend of Zelda: Ocarina of Time må være det spillet jeg har brukt mest timer på gjennom barndommen. Elsker det fortsatt. Bare kjøpe en N64 så er det gametime igjen!

Må forøvrig nevne Super Mario 64, Mario Kart, Super Smash Bros., og Banjo Kazooie. Episke spill. Gått mange timer på disse også.
Sist endret av Dimergon; 29. november 2012 kl. 23:52.
ratchet and clank, Raymond og WC ll + lll
Sist endret av Bmariuz; 29. november 2012 kl. 23:50.
Mange gode minner som dukker opp når jeg leser dette! Alex Kidd in Miracle World (Hadde HELT glemt dette spillet, ble helt "OI, er det der ja!"ish), Microman (Samme reaction som på Alex Kidd), Tekken 3, Lego racing...

Ja, "ish" var fleip.
Age of Empires II og Super Mario Sunshine! Minner...
Supermario, alle zelda,mariokart, 1080. Alle på nintendo. Wrc på psx.
Zelda OOT, Wind Waker, Mario kart.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
The Legend of Zelda: Ocarina of Time må være det spillet jeg har brukt mest timer på gjennom barndommen. Elsker det fortsatt. Bare kjøpe en N64 så er det gametime igjen!

Må forøvrig nevne Super Mario 64, Mario Kart, Super Smash Bros., og Banjo Kazooie. Episke spill. Gått mange timer på disse også.
Vis hele sitatet...
Hvordan kunne jeg glemme Ocarina of Time! Det spillet var så og si barndommen min, herregud for et bra spill. Vann-tempelet (som voksen) var helt forjævligt, husker jeg måtte printe ut IGN guides for å fullføre det
Age of Empires II
Civilization II
Heroes of Might and Magic 2 og 3 (Spilte stort sett multiplayer hot-seat)
Rayman

Hender ofte at jeg leter frem disse godbitene når jeg virkelig skal kose meg!
Husker den dagen da pappa kom hjem fra sverige med en nintendo med super mario og duck hunt! Faen meg gode tider!!
Spyro på Ps1, Halo 1 & 2 og Beyond Good and evil. Savner den tiden da jeg faktisk koste meg skikkelig da jeg spilte.. Lenge siden
Mortal Kombat husker jeg godt, satt alltid med noen barndomskompiser og spilte det når det ikke var noen foreldre i nærheten! Good times.
Age of empires 2
Fifa 98, med "Song 2" av Blur + VM ble dette en suksess. Vunnet VM med Norge utallige ganger.
var et boksespill til nintendo som vi speilte endel men husker ikke hva det spillet het. Var en favoritt en hel sommer husker jeg.
Sitat av ompapa Vis innlegg
var et boksespill til nintendo som vi speilte endel men husker ikke hva det spillet het. Var en favoritt en hel sommer husker jeg.
Vis hele sitatet...
Var vel ikke tilfeldigvis Knockout Kings 2000?
Fallout... 1 og 2... Fikk det sammen med en datamaskin med ca 10gb lagringplass..
Husker også ett bilspill til super nintendo, der man kunne oppgradere bilene med våpen o.l..
Duck Hunt hadde jeg helt glemt det var også stilig, men ingenting slår friheten fra fallout.. kan huske jeg gikk rundt og var narkoman/alkoholiker og drepte alle jeg så
Sist endret av Novice; 30. november 2012 kl. 00:17.
Ingen her som spilte Dark Cloud? Husker jeg spilte det masse når jeg var mindre samt Spyro. Det er vel de spillene jeg spilte mest. Spilte jo litt warcraft I, II & III men ikke like mye.
Mmm nei det var før jeg fikk nintendo selv. En sommer fikk vi låne en nintendo en hel sommer og det eneste spillet som fulgte med var et boksespill. Men jeg klarer ikke huske navnet på det. Men ko-kings var det ikke.

Het det kanskje punch out?
Sist endret av ompapa; 30. november 2012 kl. 00:18.
fra jeg var 5-14 gikk det mest i megaman, mario serien og championship manager.
Hørest sikkert rart ut, men jeg vokste opp til spill som GTA Vice City, Soldier of Fortune og James Bond.
  • Tekken 3
  • Gran Turismo 3
  • Tekken Tag Tournament
  • Command & Conquer Red Alert (2?)
  • Runescape

MÅ IKKE GLEMME JAMES BOND NIGHTFIRE!!
Sist endret av mroj; 30. november 2012 kl. 00:25.
Spyro: Year of the Dragon og Pokémon er det jeg har vokst opp med. <3
Elsker fortsatt shitten ut av spyrospillet.
commandore 64 og last ninja hero og så hadde jeg Amiga graffiken på Amigan var jo dødsfeit i forhold til comandoren
Seff hadde jo naboen amiga 2000, eller hva det het. Med Goblins 2 og Bud Brain Demoen. Epic! For ikke å nevne ski or die og skate or die, til og med california games og desert strike, cannon fodder og alien!
Sist endret av A-tillah; 30. november 2012 kl. 00:40.
Jeg spilte masse gran turismo og FIFA 98, men det aller beste minnet er Metal Gear Solid!
RollerCoaster Tycoon. Gode minner!
Need for speed High Stakes var konge. Og Tony Hawk pro skater 2 introduserte meg for rock, og det har jo satt et par spor.
I tillegg var det LOTR the third age jeg spilte over en sommer. Gikk opp 10 kilo og fikk like mye sol som Nemi.
Første jeg noengang spilte var det PCspillet der man er en liten blond pixlete fyr som samlet bokstaver og helte slim på monstre. Plattfomrgreier. Husket aldri hva det het, men det var ikke så viktig, det var "bare et spill" på den tiden
Ocarina of time kom vel litt senere inn i livet mitt til å kalle det "barndom", spilte det da jeg var 16 - 17.
-The Sims.
-Metal Gear Solid
-Yoshi Island
-Motal Combat
-Red Alert
-Tekken(1, 2 og 3)
-GTA2
-Hercules på PS1

Og så var det svært mye CS(helt fra beta til 1.6) og StarCraft. Har spilt disse to spillene mange, mange tusen timer.
Zelda (uten tall), Civilization (ditto), X-wing, Metroid (gjett tre gang hvilken),Doom, Hero's quest og div andre Sierra-spill (vet unga nå til dags hva et Sierra-spill er mon tro?).

Herregud, jeg er gammel!
Sist endret av Bjønnfaen; 30. november 2012 kl. 07:43. Grunn: Dobbelpost
Pc: Hereos of might and magic 2, Command and Conquer: Red alert!
Nintendo 64: Supermario 64, James bond Goldeneye, StarFox
Playstation: Crash Bandicoot og Silent Hill

90'tallet.

Æsh, jeg kommer ikke på flere i farta. Det var disse det gikk mest i
Her er mine favorittspill: (Tror ikke de står i riktig rekkefølge da...)

Chip'n Dale Rescue Rangers (Barnevakten min hadde NES)
Super Mario Bros. (NES)
Super Mario Bros. (GBC)
Misson Kellog's (PC - Gratisspill i cornflakes-pakkene)
Timon and Pumbaa's Jungle games (På morfar sin pc)
Yoshi's Island (GBA)
Spyro the Dragon (PS1)
101 Dalmantinere (PS1)
Flåklypa på PC
glemte giana sisters var kult
- Banjo Kazooie - nintendo 64 (kalte tilogmed katten vår for det)
- Crash Bandicoot -ps1
- Zelda OOT - n64
- Og så generelt alle andre spill alle spilte, som:
Super mario, mario kart, yoshi island, Red alert 2, goldeneye, gta3, tekken, hercules osvosv
GTA III og GTA Vice City. Flott Oppvekst
Sist endret av tgod; 30. november 2012 kl. 09:14.
Nes:
River ransom high(Street gangs)
Super mario bros 3

Gameboy:
Pokemon rød/blå
Super mario and the 7gold coins

Pc:
Warcraft I
Street rod
Death rally
Total annihilation

Oh the times...
Super smash, red alert 2, cs 1.6 og jak and dexter.
De jeg kommer på i farten.