Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 4331
Hei! Noen som har noen gode råd på hvor å lagre hasj? Jeg tør ikke å ha det inne i huset mitt, men tenkte ute.. hvordan fungeren det med kulden osv? her er 5- grader ute, det er snakk om en del. Fryse folie med isolasjon ? stresser som f her!!
hvorfor ikke i huset ditt? jeg legger det alltid inni et fast dvd cover inne på rommet mitt som står i en stabel av andre dvd covere :P men hvis du har større mengder blir det vanskelig men du kan få stappa inn endel der haha
Legg den i en snusboks, og legg snusboksen i en tom pringles boks. Så graver du ett hull ett sted ute(gjerne i skogen), som er akkuratt stort nok til pringlesboksen. Etterpå, legger man gjerne noen blader og steiner over, slik gjemmestedet får minst mulig oppmerksomhet fra forbipasserende.
Sist endret av RosaElefant; 20. februar 2011 kl. 23:39.
er snakk om en viss mengde ja.. som IKKE passer nedi et par snus bokser.. Men kan den bli skadet av kulde?
Neida, den vil ikke ta skade av kulden. Bare pass på at det ligger tørt.
Sist endret av caperno; 21. februar 2011 kl. 00:07.
Det burde faktisk oppbevares på et kaldt sted, med tanke på at olja i hasjen begynner å fordampe ved over 0*c
shit was so cash
Anda22's Avatar
Grav et hull litt ut i skogen, pakk alt godt ned i en plastikk pose ta så en boss pose på og deretter legg det ned i hullet du har gravd. Ta litt steiner rundt og få det til og se Naturlig ut.

EDIT:
Sitat av Cokanostral Vis innlegg
er snakk om en viss mengde ja..
Vis hele sitatet...
Hvor mye snakker vi om ?
Sist endret av Anda22; 21. februar 2011 kl. 00:42. Grunn: Skriveleifer
Tupperware is the key.
Anbefales absolutt ikke å grave det ned i skogen da dyr har en enorm luktesans, og vil bli nysgjerrig på dette "fremmedlegemet".
shit was so cash
Anda22's Avatar
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Anbefales absolutt ikke å grave det ned i skogen da dyr har en enorm luktesans, og vil bli nysgjerrig på dette "fremmedlegemet".
Vis hele sitatet...
I skogen ligger sikkert meste parten av "grave" dyrene godt i dvale. Vist jeg ikke tar feil. Tviler på at hjorten begynner og grave ned for og se hva dette er.
Tenkte å ta en isboks å male den med camo krem, så legge det rett uttenfor huset inni blomsterbeddet i femmere... må jo vere lett tilgjengelig. mengde tør ikke jeg å si så mye om, fyller isåfal opp en isboks!
shit was so cash
Anda22's Avatar
Sitat av Cokanostral Vis innlegg
Tenkte å ta en isboks å male den med camo krem, så legge det rett uttenfor huset inni blomsterbeddet i femmere... må jo vere lett tilgjengelig. mengde tør ikke jeg å si så mye om, fyller isåfal opp en isboks!
Vis hele sitatet...
Vist du stresser skal jeg love deg at du bruker lengre tid og lage den skikkelig kamuflert en og springe ut i skogen og grave et hull
Sitat av Cokanostral Vis innlegg
mengde tør ikke jeg å si så mye om, fyller isåfal opp en isboks!
Vis hele sitatet...
1,5 liter hasj med andre ord. Håhå.
Kan jeg hive den i fryseren mon tro? uten å skade NOE på den?
shit was so cash
Anda22's Avatar
Sitat av Cokanostral Vis innlegg
Kan jeg hive den i fryseren mon tro? uten å skade NOE på den?
Vis hele sitatet...
Spørst hvor lenge den skal bli liggende der. Men vist du absoulutt skal ha den i huset vil jeg anbefale og ha den liggende langt inni en skuffe / skap med klær
Alltid pakk varene godt inn i gladpack så de holder seg ferke og fine, gjerne i romtemperatur, fukt og kulde er no no
Sist endret av Norsefire; 21. februar 2011 kl. 09:27.
Inni dvd cover og lignende, hule ut ett donaltpocket blandt dem du har(?)

Ellers så funker det og ha det liggende inni dataen, oppå ett cdrom eller en lur plass( stasjonær såklart)
Ved større mengder er det så og si livsviktig at dette blir oppbevart utenfor husets fire vegger, og helst ikke i nærheten av tomten din i det hele tatt.
Det jeg vet er gjengangere her i området, er å pakke det godt inn, og enten grave det ned, eller senke det ned i vannet.

Gladpack > stor clipspose > Div annet for å se "uskyldig" ut > Luft/vanntett pakkning (Tupperware/termos-ish).

Skal det graves ned, dekker du det med stein o.l. så det ser naturlig ut, som sakt tidligere her.
Skal det senkes i vannet, finner du en lur plass, knyter noe fiskesnøre godt fast i begge ender, og sørger for at snøret ligger såppas skjult at ingen turgåere vil finne det
Sitat av Cokanostral Vis innlegg
Tenkte å ta en isboks å male den med camo krem, så legge det rett uttenfor huset inni blomsterbeddet i femmere... må jo vere lett tilgjengelig. mengde tør ikke jeg å si så mye om, fyller isåfal opp en isboks!
Vis hele sitatet...
Isbokser er IKKE vanntette, bare så det er nevnt. Regnvann/smeltet snø vil renne inn i boksen.
ukjent organisk materiale -> pose -> pose -> krukke\boks etc -> pose -> pose -> pose
gå ut og finn et bra sted som er passe langt unna folk og folk som går på tur med bikkjer og grav det ned, eller legg det under noen steiner osv, finner alltids et passende stykke natur

bruk engangs hansker, ha noia og skift sted
hvis du må lage en sti i snøen så kan du jo slå lens eller noe hvis en eller annen tulling skulle sjekke hvor du gikk f.eks så ser han et gult smile fjes i snøen ;D

det er fortsatt ulovlig her til lands så bedre og være for forsiktig
Jeg har mitt i en snusboks i ventilasjonsanlegget, og ha noia er bare sunt når det kommer til dette.

Hule pyntegjenstander er også populært, hvis du skal ha en del kan du fjerne innmaten i en dvd eller vhsspiller og sette den med det andre greiene ved tven og ha det inni den, pakka i plast såklart.
Men det er kanskje ikke brukbart pga temperatur? oO
Du vil ha det lett tilgjengelig, og trygt, i tillegg til at det skal være ute?
Du kan nok ikke få alle tre i èn.
Dropp gjerne det at det skal være lett tilgjengelig, og ha heller 10g i huset, så kan du hente 10g hver gang du trenger noe, om du selger, så kan du jo selvfølgelig hente litt mer om gangen, men å tenke på å lagre det i et blomsterbedd? Da ber du jo om å bli tatt, så tro meg, det er mye tryggere å ha det i huset enn på plenen din. Selv om det er under et tre.
Hva med å sette opp en postkasse(med hengelås) og bevare stashet der? Selvfølgelig ikke på et urbant området..
Så du har altså omtrent 3kg hasj og du vet ikke hvordan du skal lagre det?
Sist endret av rEfreZhed; 28. februar 2011 kl. 21:13.
Legg det i frysen
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Legg det i frysen
Vis hele sitatet...
Enig, ta en plastpose rundt, putt det i fryseren. Gjort det med 100g weed, funker fjell.
for de som ikke har fått det med seg, politiet sjekker dette forumet og får utlevert ip adresser som kan identifisere personer ved forespørsel hos admins

å diskutere hvor du skal gjemme store mengder whatever kan bli risky som bare f
Sitat av Seppo Vis innlegg
for de som ikke har fått det med seg, politiet sjekker dette forumet og får utlevert ip adresser som kan identifisere personer ved forespørsel hos admins

å diskutere hvor du skal gjemme store mengder whatever kan bli risky som bare f
Vis hele sitatet...
Kunne du hooka meg opp med noe kilder til det utsagnet? For etter hva jeg vet, er det ikke bare og få tak i admins og "hente ut" Ip-adresser.
leste det i noen rettningslinjer her ett sted om at gutta som driver forumet vil samarbeide med politiet hvis de blir kontaktet (noe de er forpliktet til og skulle jeg tro i henhold til norsk lov)

for eksempel: ola nordmann sier i en tråd at han "har 5 kilo heroin under benken på dassen" så sender de en forespørsel om ip adresser og info etc til forum gutta, og i tilfelle de ikke samarbeider eller hva nå enn rutinen er så er det jo snakk om ett lovbrudd, enkelt som en plett å få en dommer til å bejære informasjonen utlevert og hjelper ikke det blir det razzia hos server farmen som hoster forumet så tar de tak i det på hardware level..

høres det helt ulogisk ut?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Hazee Vis innlegg
Kunne du hooka meg opp med noe kilder til det utsagnet? For etter hva jeg vet, er det ikke bare og få tak i admins og "hente ut" Ip-adresser.
Vis hele sitatet...
Det har vært utlevering av IP adresse til onkel blå fra nFF før. Kun en gang siden forumet åpnet riktignok, men hadde fremdeles ikke skrevet åpenlyst om mine kriminelle aktiviteter her.

Better safe then sorry, right?
Sist endret av Bombasa; 5. mars 2011 kl. 00:17.
Om politiet skulle komme til eiere av freak, tipper jeg de ikke vil gjøre seg til kriminelle for
at en bruker med løse lepper ikke skal få problemer.

Enig bombasa. Better safe then sorry.