Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2523
Hei er det noen betting-sider man ikke trenger å være 18 for å registrere seg på? Altså hvor det ikke kreves bankkort med kortnummer? Eller finnes det evt. en måte å lure systemet på?
Du må nok være 18 år gammel.

Finnes det måter å lure systemet på? Selvsagt. Den enkleste måten er å ha et gyldig bankkort - fra bror, søster, mor eller far.
Har prøvd det, men det er fint lite folk som har lyst til å gjøre det for meg
Best å vente til du blir 18. Selv brukte jeg nordicbet da jeg var under 18, kunne sende print screen av bankoverføringen så snart du hadde overført fra nettbanken(du kan avbryte etter du har gjort dette). De satt over pengene i løpet av 10 min. Men igjen, ikke gjør dette, kan fucke opp ganske bra for deg.
Nå skal jeg aldri si aldri. Ser du på luksusfella, så ser du hvor de som 'better' havner hen. Ingen ting som heter 'raske penger' uten å bli lurt trill rundt i dag, å når de først har deg så er det vanskelig å komme ut av igjen. Gambling på nett burde forbys.
Eller finnes det evt. en måte å lure systemet på?
Vis hele sitatet...
Det er ikke du som lurer systemet. Det er systemet som lurer deg. SKJERPINGS!
Prøvd visa spend-on?
Sitat av Epos85 Vis innlegg
Nå skal jeg aldri si aldri. Ser du på luksusfella, så ser du hvor de som 'better' havner hen. Ingen ting som heter 'raske penger' uten å bli lurt trill rundt i dag, å når de først har deg så er det vanskelig å komme ut av igjen. Gambling på nett burde forbys.
Vis hele sitatet...
Sitat av Nickodemus Vis innlegg
Det er ikke du som lurer systemet. Det er systemet som lurer deg. SKJERPINGS!
Vis hele sitatet...
Blablabla.... Det er en annen diskusjon.

On-topic:

Jeg oppfordrer deg på ingen måte til å gjøre dette før fylte 18 år, TS. Men skal du prøve dette, sjekk ut Neteller (selv om jeg ikke er 100% sikker på om du får opprettet konto der hvis du er under 18). Det kan brukes som mellomledd når du skal gjøre innskudd/uttak på internasjonale (blokkerte) gamblingsites.

Ellers burde du være forsiktig med en ting: Du kan sikkert ganske enkelt få satt inn penger, men når du skal ta ut er det oftere ID-kontroll. Dvs. at det kan være lett å få hindret uttak eller blokkert konto først etter eventuelle gevinster. Så ikke spill med mindre du har en "sikker" måte å gjøre dette på.

Sitat av ragedAsian Vis innlegg
Prøvd visa spend-on?
Vis hele sitatet...
Det fungerer ikke.
Sitat av Epos85 Vis innlegg
Nå skal jeg aldri si aldri. Ser du på luksusfella, så ser du hvor de som 'better' havner hen. Ingen ting som heter 'raske penger' uten å bli lurt trill rundt i dag, å når de først har deg så er det vanskelig å komme ut av igjen. Gambling på nett burde forbys.
Vis hele sitatet...
La nå folk få holde på med det de vil. Jeg koser meg med betting og syns det er en flott hobby. Det finnes selvfølgelig spillavhengige som ødelegger økonomien og livet sitt totalt. Men syns du de spillavhengige skal få ødelegge for alle oss andre som faktisk syns dette er en ålreit hobby?
Skal man forby å kjøre bil fordi noen få fyllekjører?

On-topic igjen: Vent til du blir 18 med betting, om du skulle være heldig og vinne stort så kan du se langt etter pengene om de fersker deg for falske opplysninger. Skal du spille poker kan du regge deg en fakeacc og spille freerolls til du blir gammel nok.
Blablabla.... Det er en annen diskusjon.
Vis hele sitatet...
Joda. Men hvor kan man legge inn innvendinger som folk ellers ikke gidder å lese? Noen må jo betale regningene til folka som går konkurs å, å det er de som går på jobb hver dag å betaler skatt.
Sitat av Epos85 Vis innlegg
Joda. Men hvor kan man legge inn innvendinger som folk ellers ikke gidder å lese? Noen må jo betale regningene til folka som går konkurs å, å det er de som går på jobb hver dag å betaler skatt.
Vis hele sitatet...
Det samme gjelder alkohol, men det er da en annen diskusjon! Lag en tråd om det (eller søk etter en eksisterende), så tar man debatten der.
Takker for alle tips! Skal prøve litt mer for å få en 18 åring til å lage det for meg, men fungerer ikke det, så vet jeg ihvertfall hva jeg skal gjøre!
Er ikke du 22 år gammel?
det eneste du trenger å gjøre er å skrive at du er over 18 år når du registrerer deg? jeg har gjort det lenge på betsson, og det funker utmerket både å sette inn penger og med premier vet ikke hva som skjer hvis de fersker deg men
Ikke finn på å registrere deg en konto i ditt navn vist du er under 18 år.

Vinner du penger og skal ta ut er du som regel nødt til å bekrefte at du er over 18 ved hjelp av visa kort/førerkort og regninger.

Noe du vil da få problem med. Gikk i samme fella, hadde 6 tusen inneståendes hos Unibet, fikk ikke tatt dem ut ettersom de skulle ha bekreftelse på at jeg var over 18.

Nå har jeg registrert de på bestemoren min og det funker helt fint! Og de som sier at det er bookiene som lurer deg, og at betting på nett burde forbys kan ta seg en bolle.

Fult mulig å tjene gode penger vist du er seriøst og har en del kunnskap om fotball. Skal ikke nevne beløp, men har selv vunnet en god del penger på odds.

Lykke til